Lensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Ok mannen, genoeg over Lens en zijn stommiteiten.
Van Bommel terug, maar Strootman geschorst: wie missen jullie het meest denk je?
Jouw 10 waren veel logischer geweest jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind 3 wedstrijden persoonlijk te weinig gezien de andere dingen die Lens heeft uitgehaald op het veld.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Een reële inschatting ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jouw 10 waren veel logischer geweest ja
Thuis tegen VVV maakt het niet zoveel uit lijkt me. Daarnaast is Toivonen ook weer terug, dus die naait iedereen hopelijk weer opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Van Bommel terug, maar Strootman geschorst: wie missen jullie het meest denk je?
Er is een apart topic voor. Hou het dan daarin. Hier is er al genoeg over gezegd.quote:
quote:
Oke man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een reële inschatting ja.
Drie voor het opstootje
Drie voor de natrap naar BMI
Drie/Vier voor de klap in het gezicht van Joris
Wanneer spelen jullie tegen PEC?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thuis tegen VVV maakt het niet zoveel uit lijkt me. Daarnaast is Toivonen ook weer terug, dus die naait iedereen hopelijk weer op
Morgen. Maar dan zijn Stroot en vBommel er gewoon bijquote:
Vroeg het me net af toen ik dit las ja, Lens en Strootman morgen er dus bij en tegen VVV niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Morgen. Maar dan zijn Stroot en vBommel er gewoon bij
En lens denk ik ook. Die gaan gewoon in beroep, om te kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lens mag niet tegen PEC als ze de schorsing accepteren. Stroot is geschorst door 5 gele kaarten, telt alleen in competitie dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeg het me net af toen ik dit las ja, Lens en Strootman morgen er dus bij en tegen VVV niet?
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En lens denk ik ook. Die gaan gewoon in beroep, om te kunnen meedoen.
Dat zal wel heel dom zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doen. Krijgt hij daarna 5.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof roda uit belangrijk is dan halve finale beker. (dan is ola weer fit en kan wijnaldum rechtsbuiten)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zal wel heel dom zijn
Niet altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doen. Krijgt hij daarna 5.
Straf na beroep gaat altijd omhoog.
Ik ben benieuwd, kan een leuke pot worden. Tenminste als PEC lang in de wedstrijd kan blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Belangrijker ja. Die hele schorsing moet sowieso geaccepteerd worden. Gewoon laten rusten die troep nuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof roda uit belangrijk is dan halve finale beker. (dan is ola weer fit en kan wijnaldum rechtsbuiten)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zal wel heel dom zijn
Ik weet niet echt wat ik moet verwachten. Ben iniedergeval benieuwd hoe ze uit zondag gekomen zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kan een leuke pot worden. Tenminste als PEC lang in de wedstrijd kan blijven.
twitter:psvnetwerk twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:10:05Altijd leuk. Indien AZ en PSV morgen finale halen, heeft AZ er belang bij voor Europees voetbal dat PSV kampioen wordt (20 april AZ-PSV) reageer retweet
payback timequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:10:05Altijd leuk. Indien AZ en PSV morgen finale halen, heeft AZ er belang bij voor Europees voetbal dat PSV kampioen wordt (20 april AZ-PSV) reageer retweet
Gelukkig hebben ze Verbeek als trainer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Was dat niet afgeschaft?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Verbeek als trainer.
Is niet af te schaffen. Dat is de werking van plaatsbewijzen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Was dat niet afgeschaft?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169404quote:KNVB wil nieuw kolderiek scenario voor zijn en wijzigt opzet van play-offs
Vrijdag, 20 juli 2012 om 17:44
De KNVB gaat de opzet van de play-offs om Europees voetbal licht wijzigen. Met ingang van het nieuwe voetbaljaar zijn de nummers vijf tot en met acht van de ranglijst hoe dan ook verzekerd van deelname aan de nacompetitie. Reden voor de aanpassing is de situatie die het afgelopen seizoen ontstond op de laatste speeldag.
Het opmerkelijke geval deed zich toen voor dat sc Heerenveen bij een nederlaag of overwinning tegen Feyenoord zeker zou zijn van deelname aan de voorronde van de Europa League. Manager competitiezaken Gijs de Jong zegt tegen Voetbal International dat de wijziging een dergelijk scenario nu onmogelijk maakt. “Vanuit sportief oogpunt en een eerlijk verloop van de competitie, is deze aanpassing noodzakelijk.”
In beginsel nemen de nummers vijf tot en met acht van de ranglijst deel aan de play-offs voor een ticket in de tweede of mogelijk derde kwalificatieronde van de Europa League. In speciale gevallen kan het voorkomen dat er zelfs om twee tickets wordt gespeeld. Bijvoorbeeld wanneer de twee bekerfinalisten behoren tot de eerste vier van de eindrangschikking. Ook bij winst in de bekerfinale van een ploeg die als derde of vierde eindigt in de reguliere rangschikking tegen een ploeg die niet eerste of tweede is geworden in de competitie is dat het geval.
Ook bij winst in de bekerfinale van een club die als eerste of tweede eindigt in de reguliere competitie tegen een ploeg die tussen de plaatsen vijf en acht eindigt, wordt er om twee tickets gestreden. In dat geval krijgt de ploeg die tussen de plaatsten vijf en acht eindigt als verliezend bekerfinalist het ‘laagste’ Europa League-ticket (tweede kwalificatieronde). Deze ploeg neemt wel gewoon deel aan de play-offs en kan daar alsnog een ticket voor de derde kwalificatieronde bemachtigen.
De voetbalbond had aanvankelijk als plan opgevat om de verliezend bekerfinalist niet meer in aanmerking te laten komen voor Europees voetbal. De Europese voetbalbond UEFA gaf echter geen toestemming voor die wijziging. “De situatie die ontstond bij SC Heerenveen–Feyenoord eerder dit jaar willen wij in de toekomst absoluut voorkomen. Daarom is voor de op één na beste oplossing gekozen: het fixeren van de play-offs voor de nummers 5 tot en met 8”, besluit De Jong.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Depay. Misschien morgen basis?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Matige verdediging + middenveld wel, maar dat komt omdat de A1 morgen in de Nextgen speelt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Depay. Misschien morgen basis?
quote:De KNVB zal geen maatregelen nemen tegen spelers van Feyenoord, die volgens de verklaring de confrontatie 'al dan niet met kracht' verder wilden voorkomen.
Dit. Maar de reacties van Verhoek, Immers en ook Tyton waren natuurlijk totaal niet proportioneel in die scrimmage. Ik vind het raar dat daar niet tegen opgetreden wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind eerder het feit dat Lens er vanaf komt door 10% van zijn maandsalaris te betalen om te kotsen. Kan gewoon een maand niet spelen in de slotfase van het seizoen door zijn eigen stommiteiten.
Ach, ik ben wel benieuwd of Depay niet gewoon meer brengt als Lens als hij een keer de kans krijgt in de basis. Bovendien kan Wijnaldum gewoon naar rechts als Toivonen weer fit is. PSV hoeft er qua opstelling niet zwakker van te worden als Lens er niet bij is. Het is alleen killing voor zijn transferwensen als hij nu weer weken niet kan spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog los van wat het voor de strijd om CL-voetbal voor gevolgen kan hebben.
Daar hebben we natuurlijk geen flikker aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef RubenSosa het volgende:
Locagod strikes again. 1-0 tegen jong groningen.
20 ste doelpunt voor jong psv.
als ie er tegen ajax 3 maakt welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk geen flikker aan.
Ja, dan wel ja. Mits we er geen 4 tegen krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ie er tegen ajax 3 maakt wel
Nee. PSV wint van Ajax in Eindhoven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja. Mits we er geen 4 tegen krijgen.
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. PSV wint van Ajax in Eindhoven.
Dat zou heel goed kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.
Ik denk het niet. Wel een belangrijke, maar niet doorslaggevend. PSV verliest namelijk daarna vast nog wel ergens op knullige wijze een uitwedstrijd, zodat die 3 pluspunten teniet gedaan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen uur gespeeld bij Jong PSV en dat ging goed. Zaterdag dus bij de wedstrijdselectie
Hopelijk snel wat goals tegen VVV, zodat hij lekker in kan vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen uur gespeeld bij Jong PSV en dat ging goed. Zaterdag dus bij de wedstrijdselectie
Kan volgens Slegers 15 tot 20 minuten meedoen zaterdag. Zal dus sowieso pas in de loop van de tweede helft ingebracht worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk snel wat goals tegen VVV, zodat hij lekker in kan vallen.
Ze zullen er wel een smoes voor bedenken om te verklaren waarom dit anders is dan Marcelo tegen ajax. Daar zijn ze best goed inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook de slaande beweging, of het opvangen met je arm/elleboog (hoe je het ook noemen wil)
Maar het zal nu wel weer afgedaan worden met dat de beelden te onduidelijk zijn en er is geen journalist die dat naar voren haalt aangezien er daarna nog grotere commotie was.
Alsof Toivonen het verschil gaat maken. Komt in de grote wedstrijden ook vaak tekort en loopt dan ook gefrustreerd of ongeinterreseerd over het veld.quote:
Compleet onvergelijkbare situaties. Marcelo maakt een zwaaiende beweging naar achteren, zonder een bal in de buurt. Mathijssen vangt Lens op in een duel en doet dat uiterst lomp met zijn arm. Ik vond het een kaart waard, maar niet perse rood.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een smoes voor bedenken om te verklaren waarom dit anders is dan Marcelo tegen ajax. Daar zijn ze best goed in
Vind ik sowieso een idiote regel. Een scheids die het niet ziet kan gecorrigeerd worden, een scheids die het verkeerd ziet niet. (niet specifiek over deze situatie).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Compleet onvergelijkbare situaties. Marcelo maakt een zwaaiende beweging naar achteren, zonder een bal in de buurt. Mathijssen vangt Lens op in een duel en doet dat uiterst lomp met zijn arm. Ik vond het een kaart waard, maar niet perse rood.
Daarbij heeft de scheids in deze situatie allang gezegd dat hij het incident heeft beoordeeld en het niets vond. De KNVB kan er dan ook niets meer mee.
Is een vrij normaal trekje waar ik mbt Ajax ook vaak last van heb. Spelers die niet spelen groter maken en spelers die wel spelen slechter maken dan dat ze werkelijk zijn. Zal wel menselijk zijn :'')quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alsof Toivonen het verschil gaat maken. Komt in de grote wedstrijden ook vaak tekort en loopt dan ook gefrustreerd of ongeinterreseerd over het veld.
Het is een aardige voetballer, maar een wedstrijd die we zonder Toivonen niet winnen, die winnen we met Toivonen ook niet.
Toivonen op zijn niveau van voor zijn blessure kan best verschil maken. Maar dat heb je niet zomaar weer te pakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alsof Toivonen het verschil gaat maken. Komt in de grote wedstrijden ook vaak tekort en loopt dan ook gefrustreerd of ongeinterreseerd over het veld.
Het is een aardige voetballer, maar een wedstrijd die we zonder Toivonen niet winnen, die winnen we met Toivonen ook niet.
Nee. Want anders krijg je na elke wedstrijd een 30-tal situaties per team die opnieuw beoordeeld moeten worden. Uitgangspunt is dat de scheidsrechter iets goed kan beoordelen, als je dat loslaat wordt het helemaal een gezeik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vind ik sowieso een idiote regel. Een scheids die het niet ziet kan gecorrigeerd worden, een scheids die het verkeerd ziet niet. (niet specifiek over deze situatie).
Ik heb niks met hockey, maar kwa regels kan het voetbal daar inderdaad van leren. Ook geen buitenspel, en als de bal uit is wordt die weer in het spel gebracht zoals de rest van het spel ook gaat, dus met de stick. Niet met de hand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Want anders krijg je na elke wedstrijd een 30-tal situaties per team die opnieuw beoordeeld moeten worden. Uitgangspunt is dat de scheidsrechter iets goed kan beoordelen, als je dat loslaat wordt het helemaal een gezeik.
Ik pleit al lang voor een systeem zoals in het Hockey met een videoscheids die je in mag roepen. Heb je gelijk dan mag je hem nog een keer gebruiken, heb je geen gelijk dan zijn je rechten verspeeld.
Vlak voor zijn blessure heb ik hier vaak zat mensen om een wissel zien vragen.... Toivonen heeft een dodelijke kwaliteit, hij is de beste kopper in de eredivisie. Misschien wel in Europa. Maar dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is een vrij normaal trekje waar ik mbt Ajax ook vaak last van heb. Spelers die niet spelen groter maken en spelers die wel spelen slechter maken dan dat ze werkelijk zijn. Zal wel menselijk zijn :'')
(Hiep hiep hoi)2quote:Van Raaij: ’PSV heeft last van titelstress
PSV heeft last van 'titelstress'. Dat is althans de mening van Harry van Raaij. De oud-preses van de Eindhovenaren mist bij de lijstaanvoerder de absolute wil om wedstrijden te winnen. 'PSV kan gewoon niet omgaan met de druk'.
'De druk die er van bovenaf is opgelegd in het kader van het kampioenschap is te veel voor deze selectie', vervolgt Van Raaij tegenover 040TV. Het is niet voor het eerst dat de voormalig voorzitter zich negatief uitlaat over het team van Dick Advocaat.
Van Raaij reageert ook op het incident na afloop van Feyenoord - PSV (2-1) in de catacomben. Jeremain Lens wachtte Joris Mathijsen daar op, wat leidde tot het nodige duw- en trekwerk. 'Die Wesley Verhoek greep Lens om de nek en ik denk dat daardoor het incident veel heftiger werd', concludeert van Raaij.
De oud-preses meent ook dat Mathijsen, op wie Lens zijn frustratie wilde afreageren, tijdens het duel had moeten worden bestraft. 'Het was een hele duidelijke elleboogstoot, geen discussie over mogelijk. Ik weet zeker dat als Mark van Bommel dit gedaan had, hij een rode kaart had gekregen.'
Ik heb al 2 maanden het idee dat die absurde wisselvalligheid, met name bij PSV en Ajax, toch een keer afgelopen moet zijn maar keer op keer wordt het tegendeel bewezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg je nú je ploeg op de rails en kan je een serie neer zetten is de kans groot dat je met gemak kampioen wordt. Vraag is of en zo ja welke ploegen daar überhaupt toe in staat zijn. PSV zie ik het niet doen en de rest volg ik niet intensief genoeg om er een serieuze inschatting over te maken.
Dan begint het wel heel erg op zaalvoetbal te lijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb niks met hockey, maar kwa regels kan het voetbal daar inderdaad van leren. Ook geen buitenspel, en als de bal uit is wordt die weer in het spel gebracht zoals de rest van het spel ook gaat, dus met de stick. Niet met de hand.
O ja, en tegen de voet is fout. Geen gezeur over opzettelijkk, of ging de voet nou naar de bal of de bal naar de voet. Geen discussie mogelijk.
PSV blijft een zielig, provinciaal clubje van slechte verliezers.quote:Van Raaij in het AD van vandaag.
De oud-preses meent ook dat Mathijsen, op wie Lens zijn frustratie wilde afreageren, tijdens het duel had moeten worden bestraft. 'Het was een hele duidelijke elleboogstoot, geen discussie over mogelijk. Ik weet zeker dat als Mark van Bommel dit gedaan had, hij een rode kaart had gekregen.'
Bij American Football werkt het ook prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Want anders krijg je na elke wedstrijd een 30-tal situaties per team die opnieuw beoordeeld moeten worden. Uitgangspunt is dat de scheidsrechter iets goed kan beoordelen, als je dat loslaat wordt het helemaal een gezeik.
Ik pleit al lang voor een systeem zoals in het Hockey met een videoscheids die je in mag roepen. Heb je gelijk dan mag je hem nog een keer gebruiken, heb je geen gelijk dan zijn je rechten verspeeld.
Ja, ik erger me ook wel aan het Calimerogedrag. Laat eens wat op het veld zien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:38 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV blijft een zielig, provinciaal clubje van slechte verliezers.
Die heb je van mij gejat!quote:
Alleen als je al dan niet met kracht een confrontatie wilt voorkomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dus volgens de bond mag het als je iemand bij de keel pakt. Mooi, ga ik dat meteen komende keer doen, en de keer daarop en daarop.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:21 schreef mrstylo het volgende:
Kan die Advocaat niet één keer zijn bek houden?
Ja Dick ziet achter elke boom een bos problemen. Of zoekt hij gewoon excuses als hij gen kampioen wordt ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:21 schreef mrstylo het volgende:
Kan die Advocaat niet één keer zijn bek houden?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Dick ziet achter elke boom een bos problemen. Of zoekt hij gewoon excuses als hij gen kampioen wordt ?
Daar is hij al de hele tijd mee bezig. Ook met de scheidsrechters 'probleem'. Ajax zeurt bijna nooit, terwijl zij ook veel onzinnige kaarten hebben gekregen (denk aan de de kaarten van Van Rhijn en Moisander tegen Feyenoord).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Dick ziet achter elke boom een bos problemen. Of zoekt hij gewoon excuses als hij gen kampioen wordt ?
In Engeland spelen ze Carling Cup, FA cup, Champions League en Premier League. Als topploeg moet je gewoon veel spelen, als je dat niet aan kan dan moet je gewoon oprotten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In dit geval heeft hij natuurlijk gewoon gelijk, bekerfinale 3 dagen voor de laatste competitieronde is gewoon vreemde planning.
Heel toevallig ook nog PSV - Twente.. best gunstig voor Ajax he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In dit geval heeft hij natuurlijk gewoon gelijk, bekerfinale 3 dagen voor de laatste competitieronde is gewoon vreemde planning.
Maar we zijn hier in Nederland.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Engeland spelen ze Carling Cup, FA cup, Champions League en Premier League. Als topploeg moet je gewoon veel spelen, als je dat niet aan kan dan moet je gewoon oprotten.
Je hebt hier in Nederland de Beker, Europa (CL of EL) en de Eredivisie. Valt best mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar we zijn hier in Nederland.
Er is geen groot toernooi dit jaar, bekerfinale kan makkelijk een week na het slotweekend van de competitie om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Engeland spelen ze Carling Cup, FA cup, Champions League en Premier League. Als topploeg moet je gewoon veel spelen, als je dat niet aan kan dan moet je gewoon oprotten.
Ik ben wel met je eens dat het gewoon na de competitie kan alleen moet Dick het niet als een excuus gaan gebruikenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is geen groot toernooi dit jaar, bekerfinale kan makkelijk een week na het slotweekend van de competitie om maar eens iets te noemen.
Dat maakt de buitenwacht ervan. Er is gewoon geen enkele reden om die finale níét te verzetten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het gewoon na de competitie kan alleen moet Dick het niet als een excuus gaan gebruiken
Ja dat snap ik ook wel, maar zijn kritiek komt gewoon zo geforceerd over.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is geen groot toernooi dit jaar, bekerfinale kan makkelijk een week na het slotweekend van de competitie om maar eens iets te noemen.
Ach als je in zo'n positie staat word alles wat je zegt uitvergroot en ook gelabled als excuus etc. Als jij het zegt is het een mening die serieuzer genomen wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het gewoon na de competitie kan alleen moet Dick het niet als een excuus gaan gebruiken
Hij spreekt gewoon zijn begrijpelijke verbazing uit. Of dat slim is als trainer van een club die nog volop mee doet om de prijzen is een tweede maar hij heeft gewoon 100% gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar zijn kritiek komt gewoon zo geforceerd over.
Natuurlijk gaat die niet verplaatst worden, de KNVB laat zich toch zeker de les niet lezen door 2 van die prutsclubs?!?!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:58 schreef Caland het volgende:
Die bekerfinale gaat toch niet verplaatst worden. Ook al willen Ajax en PSV het allebei.
Gehuil om niks.
Inderdaad, staat ook al een tijdje vast die datumquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:58 schreef Caland het volgende:
Die bekerfinale gaat toch niet verplaatst worden. Ook al willen Ajax en PSV het allebei.
Gehuil om niks.
De halve finales moeten nog gespeeld worden, kan ook nog PEC-AZ wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die niet verplaatst worden, de KNVB laat zich toch zeker de les niet lezen door 2 van die prutsclubs?!?!
Maar de kaarten zijn nog niet verkocht, maar weet niet of ze al de beveiliging geregeld hebben ofnie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, staat ook al een tijdje vast die datum
Ja maar is gewoon niet goed voor ons imago. PSV heeft iedereen nu tegen zich, dus je moet soms je plaats kennen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon zijn begrijpelijke verbazing uit. Of dat slim is als trainer van een club die nog volop mee doet om de prijzen is een tweede maar hij heeft gewoon 100% gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |