Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. PSV wint van Ajax in Eindhoven.
Dat zou heel goed kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.
Ik denk het niet. Wel een belangrijke, maar niet doorslaggevend. PSV verliest namelijk daarna vast nog wel ergens op knullige wijze een uitwedstrijd, zodat die 3 pluspunten teniet gedaan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen uur gespeeld bij Jong PSV en dat ging goed. Zaterdag dus bij de wedstrijdselectie
Hopelijk snel wat goals tegen VVV, zodat hij lekker in kan vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen uur gespeeld bij Jong PSV en dat ging goed. Zaterdag dus bij de wedstrijdselectie
Kan volgens Slegers 15 tot 20 minuten meedoen zaterdag. Zal dus sowieso pas in de loop van de tweede helft ingebracht worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk snel wat goals tegen VVV, zodat hij lekker in kan vallen.
Ze zullen er wel een smoes voor bedenken om te verklaren waarom dit anders is dan Marcelo tegen ajax. Daar zijn ze best goed inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook de slaande beweging, of het opvangen met je arm/elleboog (hoe je het ook noemen wil)
Maar het zal nu wel weer afgedaan worden met dat de beelden te onduidelijk zijn en er is geen journalist die dat naar voren haalt aangezien er daarna nog grotere commotie was.
Alsof Toivonen het verschil gaat maken. Komt in de grote wedstrijden ook vaak tekort en loopt dan ook gefrustreerd of ongeinterreseerd over het veld.quote:
Compleet onvergelijkbare situaties. Marcelo maakt een zwaaiende beweging naar achteren, zonder een bal in de buurt. Mathijssen vangt Lens op in een duel en doet dat uiterst lomp met zijn arm. Ik vond het een kaart waard, maar niet perse rood.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een smoes voor bedenken om te verklaren waarom dit anders is dan Marcelo tegen ajax. Daar zijn ze best goed in
Vind ik sowieso een idiote regel. Een scheids die het niet ziet kan gecorrigeerd worden, een scheids die het verkeerd ziet niet. (niet specifiek over deze situatie).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Compleet onvergelijkbare situaties. Marcelo maakt een zwaaiende beweging naar achteren, zonder een bal in de buurt. Mathijssen vangt Lens op in een duel en doet dat uiterst lomp met zijn arm. Ik vond het een kaart waard, maar niet perse rood.
Daarbij heeft de scheids in deze situatie allang gezegd dat hij het incident heeft beoordeeld en het niets vond. De KNVB kan er dan ook niets meer mee.
Is een vrij normaal trekje waar ik mbt Ajax ook vaak last van heb. Spelers die niet spelen groter maken en spelers die wel spelen slechter maken dan dat ze werkelijk zijn. Zal wel menselijk zijn :'')quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alsof Toivonen het verschil gaat maken. Komt in de grote wedstrijden ook vaak tekort en loopt dan ook gefrustreerd of ongeinterreseerd over het veld.
Het is een aardige voetballer, maar een wedstrijd die we zonder Toivonen niet winnen, die winnen we met Toivonen ook niet.
Toivonen op zijn niveau van voor zijn blessure kan best verschil maken. Maar dat heb je niet zomaar weer te pakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alsof Toivonen het verschil gaat maken. Komt in de grote wedstrijden ook vaak tekort en loopt dan ook gefrustreerd of ongeinterreseerd over het veld.
Het is een aardige voetballer, maar een wedstrijd die we zonder Toivonen niet winnen, die winnen we met Toivonen ook niet.
Nee. Want anders krijg je na elke wedstrijd een 30-tal situaties per team die opnieuw beoordeeld moeten worden. Uitgangspunt is dat de scheidsrechter iets goed kan beoordelen, als je dat loslaat wordt het helemaal een gezeik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vind ik sowieso een idiote regel. Een scheids die het niet ziet kan gecorrigeerd worden, een scheids die het verkeerd ziet niet. (niet specifiek over deze situatie).
Ik heb niks met hockey, maar kwa regels kan het voetbal daar inderdaad van leren. Ook geen buitenspel, en als de bal uit is wordt die weer in het spel gebracht zoals de rest van het spel ook gaat, dus met de stick. Niet met de hand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Want anders krijg je na elke wedstrijd een 30-tal situaties per team die opnieuw beoordeeld moeten worden. Uitgangspunt is dat de scheidsrechter iets goed kan beoordelen, als je dat loslaat wordt het helemaal een gezeik.
Ik pleit al lang voor een systeem zoals in het Hockey met een videoscheids die je in mag roepen. Heb je gelijk dan mag je hem nog een keer gebruiken, heb je geen gelijk dan zijn je rechten verspeeld.
Vlak voor zijn blessure heb ik hier vaak zat mensen om een wissel zien vragen.... Toivonen heeft een dodelijke kwaliteit, hij is de beste kopper in de eredivisie. Misschien wel in Europa. Maar dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is een vrij normaal trekje waar ik mbt Ajax ook vaak last van heb. Spelers die niet spelen groter maken en spelers die wel spelen slechter maken dan dat ze werkelijk zijn. Zal wel menselijk zijn :'')
(Hiep hiep hoi)2quote:Van Raaij: ’PSV heeft last van titelstress
PSV heeft last van 'titelstress'. Dat is althans de mening van Harry van Raaij. De oud-preses van de Eindhovenaren mist bij de lijstaanvoerder de absolute wil om wedstrijden te winnen. 'PSV kan gewoon niet omgaan met de druk'.
'De druk die er van bovenaf is opgelegd in het kader van het kampioenschap is te veel voor deze selectie', vervolgt Van Raaij tegenover 040TV. Het is niet voor het eerst dat de voormalig voorzitter zich negatief uitlaat over het team van Dick Advocaat.
Van Raaij reageert ook op het incident na afloop van Feyenoord - PSV (2-1) in de catacomben. Jeremain Lens wachtte Joris Mathijsen daar op, wat leidde tot het nodige duw- en trekwerk. 'Die Wesley Verhoek greep Lens om de nek en ik denk dat daardoor het incident veel heftiger werd', concludeert van Raaij.
De oud-preses meent ook dat Mathijsen, op wie Lens zijn frustratie wilde afreageren, tijdens het duel had moeten worden bestraft. 'Het was een hele duidelijke elleboogstoot, geen discussie over mogelijk. Ik weet zeker dat als Mark van Bommel dit gedaan had, hij een rode kaart had gekregen.'
Ik heb al 2 maanden het idee dat die absurde wisselvalligheid, met name bij PSV en Ajax, toch een keer afgelopen moet zijn maar keer op keer wordt het tegendeel bewezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg je nú je ploeg op de rails en kan je een serie neer zetten is de kans groot dat je met gemak kampioen wordt. Vraag is of en zo ja welke ploegen daar überhaupt toe in staat zijn. PSV zie ik het niet doen en de rest volg ik niet intensief genoeg om er een serieuze inschatting over te maken.
Dan begint het wel heel erg op zaalvoetbal te lijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb niks met hockey, maar kwa regels kan het voetbal daar inderdaad van leren. Ook geen buitenspel, en als de bal uit is wordt die weer in het spel gebracht zoals de rest van het spel ook gaat, dus met de stick. Niet met de hand.
O ja, en tegen de voet is fout. Geen gezeur over opzettelijkk, of ging de voet nou naar de bal of de bal naar de voet. Geen discussie mogelijk.
PSV blijft een zielig, provinciaal clubje van slechte verliezers.quote:Van Raaij in het AD van vandaag.
De oud-preses meent ook dat Mathijsen, op wie Lens zijn frustratie wilde afreageren, tijdens het duel had moeten worden bestraft. 'Het was een hele duidelijke elleboogstoot, geen discussie over mogelijk. Ik weet zeker dat als Mark van Bommel dit gedaan had, hij een rode kaart had gekregen.'
Bij American Football werkt het ook prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Want anders krijg je na elke wedstrijd een 30-tal situaties per team die opnieuw beoordeeld moeten worden. Uitgangspunt is dat de scheidsrechter iets goed kan beoordelen, als je dat loslaat wordt het helemaal een gezeik.
Ik pleit al lang voor een systeem zoals in het Hockey met een videoscheids die je in mag roepen. Heb je gelijk dan mag je hem nog een keer gebruiken, heb je geen gelijk dan zijn je rechten verspeeld.
Ja, ik erger me ook wel aan het Calimerogedrag. Laat eens wat op het veld zien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:38 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV blijft een zielig, provinciaal clubje van slechte verliezers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |