Lensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Ok mannen, genoeg over Lens en zijn stommiteiten.
Van Bommel terug, maar Strootman geschorst: wie missen jullie het meest denk je?
Jouw 10 waren veel logischer geweest jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind 3 wedstrijden persoonlijk te weinig gezien de andere dingen die Lens heeft uitgehaald op het veld.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Een reële inschatting ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jouw 10 waren veel logischer geweest ja
Thuis tegen VVV maakt het niet zoveel uit lijkt me. Daarnaast is Toivonen ook weer terug, dus die naait iedereen hopelijk weer opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Van Bommel terug, maar Strootman geschorst: wie missen jullie het meest denk je?
Er is een apart topic voor. Hou het dan daarin. Hier is er al genoeg over gezegd.quote:
quote:
Oke man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een reële inschatting ja.
Drie voor het opstootje
Drie voor de natrap naar BMI
Drie/Vier voor de klap in het gezicht van Joris
Wanneer spelen jullie tegen PEC?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thuis tegen VVV maakt het niet zoveel uit lijkt me. Daarnaast is Toivonen ook weer terug, dus die naait iedereen hopelijk weer op
Morgen. Maar dan zijn Stroot en vBommel er gewoon bijquote:
Vroeg het me net af toen ik dit las ja, Lens en Strootman morgen er dus bij en tegen VVV niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Morgen. Maar dan zijn Stroot en vBommel er gewoon bij
En lens denk ik ook. Die gaan gewoon in beroep, om te kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lens mag niet tegen PEC als ze de schorsing accepteren. Stroot is geschorst door 5 gele kaarten, telt alleen in competitie dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeg het me net af toen ik dit las ja, Lens en Strootman morgen er dus bij en tegen VVV niet?
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En lens denk ik ook. Die gaan gewoon in beroep, om te kunnen meedoen.
Dat zal wel heel dom zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doen. Krijgt hij daarna 5.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof roda uit belangrijk is dan halve finale beker. (dan is ola weer fit en kan wijnaldum rechtsbuiten)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zal wel heel dom zijn
Niet altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doen. Krijgt hij daarna 5.
Straf na beroep gaat altijd omhoog.
Ik ben benieuwd, kan een leuke pot worden. Tenminste als PEC lang in de wedstrijd kan blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Belangrijker ja. Die hele schorsing moet sowieso geaccepteerd worden. Gewoon laten rusten die troep nuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof roda uit belangrijk is dan halve finale beker. (dan is ola weer fit en kan wijnaldum rechtsbuiten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |