Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Ok mannen, genoeg over Lens en zijn stommiteiten.
Een reële inschatting ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jouw 10 waren veel logischer geweest ja
Thuis tegen VVV maakt het niet zoveel uit lijkt me. Daarnaast is Toivonen ook weer terug, dus die naait iedereen hopelijk weer opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Ok mannen, genoeg over Lens en zijn stommiteiten.
Van Bommel terug, maar Strootman geschorst: wie missen jullie het meest denk je?
Er is een apart topic voor. Hou het dan daarin. Hier is er al genoeg over gezegd.quote:
quote:
Oke man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een reële inschatting ja.
Drie voor het opstootje
Drie voor de natrap naar BMI
Drie/Vier voor de klap in het gezicht van Joris
Wanneer spelen jullie tegen PEC?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thuis tegen VVV maakt het niet zoveel uit lijkt me. Daarnaast is Toivonen ook weer terug, dus die naait iedereen hopelijk weer op
Morgen. Maar dan zijn Stroot en vBommel er gewoon bijquote:
Vroeg het me net af toen ik dit las ja, Lens en Strootman morgen er dus bij en tegen VVV niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Morgen. Maar dan zijn Stroot en vBommel er gewoon bij
En lens denk ik ook. Die gaan gewoon in beroep, om te kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lens mag niet tegen PEC als ze de schorsing accepteren. Stroot is geschorst door 5 gele kaarten, telt alleen in competitie dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeg het me net af toen ik dit las ja, Lens en Strootman morgen er dus bij en tegen VVV niet?
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En lens denk ik ook. Die gaan gewoon in beroep, om te kunnen meedoen.
Dat zal wel heel dom zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doen. Krijgt hij daarna 5.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof roda uit belangrijk is dan halve finale beker. (dan is ola weer fit en kan wijnaldum rechtsbuiten)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zal wel heel dom zijn
Niet altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doen. Krijgt hij daarna 5.
Straf na beroep gaat altijd omhoog.
Ik ben benieuwd, kan een leuke pot worden. Tenminste als PEC lang in de wedstrijd kan blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Belangrijker ja. Die hele schorsing moet sowieso geaccepteerd worden. Gewoon laten rusten die troep nuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof roda uit belangrijk is dan halve finale beker. (dan is ola weer fit en kan wijnaldum rechtsbuiten)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zal wel heel dom zijn
Ik weet niet echt wat ik moet verwachten. Ben iniedergeval benieuwd hoe ze uit zondag gekomen zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kan een leuke pot worden. Tenminste als PEC lang in de wedstrijd kan blijven.
twitter:psvnetwerk twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:10:05Altijd leuk. Indien AZ en PSV morgen finale halen, heeft AZ er belang bij voor Europees voetbal dat PSV kampioen wordt (20 april AZ-PSV) reageer retweet
payback timequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 18:10:05Altijd leuk. Indien AZ en PSV morgen finale halen, heeft AZ er belang bij voor Europees voetbal dat PSV kampioen wordt (20 april AZ-PSV) reageer retweet
Gelukkig hebben ze Verbeek als trainer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Was dat niet afgeschaft?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Verbeek als trainer.
Is niet af te schaffen. Dat is de werking van plaatsbewijzen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Was dat niet afgeschaft?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169404quote:KNVB wil nieuw kolderiek scenario voor zijn en wijzigt opzet van play-offs
Vrijdag, 20 juli 2012 om 17:44
De KNVB gaat de opzet van de play-offs om Europees voetbal licht wijzigen. Met ingang van het nieuwe voetbaljaar zijn de nummers vijf tot en met acht van de ranglijst hoe dan ook verzekerd van deelname aan de nacompetitie. Reden voor de aanpassing is de situatie die het afgelopen seizoen ontstond op de laatste speeldag.
Het opmerkelijke geval deed zich toen voor dat sc Heerenveen bij een nederlaag of overwinning tegen Feyenoord zeker zou zijn van deelname aan de voorronde van de Europa League. Manager competitiezaken Gijs de Jong zegt tegen Voetbal International dat de wijziging een dergelijk scenario nu onmogelijk maakt. “Vanuit sportief oogpunt en een eerlijk verloop van de competitie, is deze aanpassing noodzakelijk.”
In beginsel nemen de nummers vijf tot en met acht van de ranglijst deel aan de play-offs voor een ticket in de tweede of mogelijk derde kwalificatieronde van de Europa League. In speciale gevallen kan het voorkomen dat er zelfs om twee tickets wordt gespeeld. Bijvoorbeeld wanneer de twee bekerfinalisten behoren tot de eerste vier van de eindrangschikking. Ook bij winst in de bekerfinale van een ploeg die als derde of vierde eindigt in de reguliere rangschikking tegen een ploeg die niet eerste of tweede is geworden in de competitie is dat het geval.
Ook bij winst in de bekerfinale van een club die als eerste of tweede eindigt in de reguliere competitie tegen een ploeg die tussen de plaatsen vijf en acht eindigt, wordt er om twee tickets gestreden. In dat geval krijgt de ploeg die tussen de plaatsten vijf en acht eindigt als verliezend bekerfinalist het ‘laagste’ Europa League-ticket (tweede kwalificatieronde). Deze ploeg neemt wel gewoon deel aan de play-offs en kan daar alsnog een ticket voor de derde kwalificatieronde bemachtigen.
De voetbalbond had aanvankelijk als plan opgevat om de verliezend bekerfinalist niet meer in aanmerking te laten komen voor Europees voetbal. De Europese voetbalbond UEFA gaf echter geen toestemming voor die wijziging. “De situatie die ontstond bij SC Heerenveen–Feyenoord eerder dit jaar willen wij in de toekomst absoluut voorkomen. Daarom is voor de op één na beste oplossing gekozen: het fixeren van de play-offs voor de nummers 5 tot en met 8”, besluit De Jong.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Depay. Misschien morgen basis?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Matige verdediging + middenveld wel, maar dat komt omdat de A1 morgen in de Nextgen speelt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Depay. Misschien morgen basis?
quote:De KNVB zal geen maatregelen nemen tegen spelers van Feyenoord, die volgens de verklaring de confrontatie 'al dan niet met kracht' verder wilden voorkomen.
Dit. Maar de reacties van Verhoek, Immers en ook Tyton waren natuurlijk totaal niet proportioneel in die scrimmage. Ik vind het raar dat daar niet tegen opgetreden wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind eerder het feit dat Lens er vanaf komt door 10% van zijn maandsalaris te betalen om te kotsen. Kan gewoon een maand niet spelen in de slotfase van het seizoen door zijn eigen stommiteiten.
Ach, ik ben wel benieuwd of Depay niet gewoon meer brengt als Lens als hij een keer de kans krijgt in de basis. Bovendien kan Wijnaldum gewoon naar rechts als Toivonen weer fit is. PSV hoeft er qua opstelling niet zwakker van te worden als Lens er niet bij is. Het is alleen killing voor zijn transferwensen als hij nu weer weken niet kan spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog los van wat het voor de strijd om CL-voetbal voor gevolgen kan hebben.
Daar hebben we natuurlijk geen flikker aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef RubenSosa het volgende:
Locagod strikes again. 1-0 tegen jong groningen.
20 ste doelpunt voor jong psv.
als ie er tegen ajax 3 maakt welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk geen flikker aan.
Ja, dan wel ja. Mits we er geen 4 tegen krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ie er tegen ajax 3 maakt wel
Nee. PSV wint van Ajax in Eindhoven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja. Mits we er geen 4 tegen krijgen.
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. PSV wint van Ajax in Eindhoven.
Dat zou heel goed kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.
Ik denk het niet. Wel een belangrijke, maar niet doorslaggevend. PSV verliest namelijk daarna vast nog wel ergens op knullige wijze een uitwedstrijd, zodat die 3 pluspunten teniet gedaan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kampioenswedstrijd wordt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen uur gespeeld bij Jong PSV en dat ging goed. Zaterdag dus bij de wedstrijdselectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |