http://www.robbiewilliams(...)gift-from-me-and-guyquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef bartrid het volgende:
dat nummer van Robbie Williams over de Brits?
quote:See, I reckon you're about an eight or a nine
Maybe even nine and a half in four beers time
That blue top shop top you've got on is nice
Bit too much fake tan though but yeah, you score high
pipster +2quote:
quote:Looking for the man who will love his woman
Looking for the woman who will love her man
Potver, ik had de juiste cadans nog niet, maar was wel dichtbij..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Na 30 keer in jezelf zingen, en weten dat je het kent, de juiste cadans gevonden:
Fraction To Much Friction - Tim Finn
MadMaster +2quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Na 30 keer in jezelf zingen, en weten dat je het kent, de juiste cadans gevonden:
Fraction To Much Friction - Tim Finn
5 Goed...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:42 schreef Homdeck het volgende:
bingoplayers - get up (rattle)
junkie xl - a little less conversation
doop - doop
will.i.am en eva simons - this is love
Pitbull. neyo , afrojack en consorten - give me everything
golden earring - when the lady smiles
shocking blue - venus
Weer 1 goede er bij, nog 1 te gaan...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef ranja het volgende:
Stars on 45 - Stars on 45
Sam and the Womp - Bom Bom
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Homdeck het volgende:
of radar love? geen idee eigenlijk of GR uberhaupt ooit nr 1 in de UK is geweest.
+ gastrollen (die ik maar goedgerekend heb dus) bijquote:1976: Mississippi - Pussycat
1993: No limit - 2 Unlimited
1994: Doop - Doop
1999: Boom, boom, boom, boom! - Vengaboys
1999: We're going to Ibiza - Vengaboys
2002: A little less conversation - Junkie XL (& Elvis Presley)
2002: Heaven - Do (& DJ Sammy & Yanou)
2006: Put your hands up for Detroit - Fedde le Grand
2008: Now you're gone - Mental Theo's Bazzheads (& Basshunter)
2011: Give me everything - Afrojack (& Pitbull, Ne-yo & Nayer)
2012: This is love - Eva Simons (& Will.i.am)
2013: Rattle (Get up) - Bingo Players (& Far East Movement)
2013: I could be the one - Nicky Romero (& Avicii)
+quote:2011: Loca people (What the f**k!) - Sak
2012: Bom bom - Sam & The Womp
Homdeck +2quote:De eerste Nederlandse compositie die op nummer 1 stond, was Eye Level van The Simon Park Orchestra (het thema van de Britse tv-serie Van der Valk uit begin jaren '70), gecomponeerd door Jan Stoeckart onder het pseudoniem Jack Trombey. De single stond in 1973 op nummer 1 in de Britse hitparade
quote:Aldous ByronClarkson (Den Haag, 13 april 1971), beter bekend onder zijn artiestennaam
is een Nederlands musicus, die zich heeft laten beïnvloeden door artiesten als Queen en Kate Bush.
Wat van wie?quote:Due to budgetary restraints, the record was recorded and mixed in seven days on a budget of between £2000 and £3000, which resulted in the band working sixteen or seventeen hours a day to complete the album.stated that as a result, the track "
" was actually planned to be much longer, but was cut down to 53 seconds because the tape ran out while recording, and they couldn't record it again.
Ik dorst ook niet meer te zeggen dat 'iedereen hier dit album wel zou kennen'...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:40 schreef Mark het volgende:
Opgezocht en
Tip: het bedrag staat in ponden....
Sid speelde in Flowers Of Romance, waarin ook Siouxsie Sioux zat. Subtiel verschil.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Zowel Sid Vicious als Robert Smith speelde daar een blauwe maandag in
MadMaster + 2quote:
Die naam zei me gewoon niks in relatie tot de Top 40 en nu zegt de naam me eigenlijk nog niks...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
MadMaster + 2
Ooit zo makkelijk verdiend?
Het was een instinker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die naam zei me gewoon niks in relatie tot de Top 40 en nu zegt de naam me eigenlijk nog niks...
Ah, er zijn politici in Nederland die door dat soort vragen het veld hebben kunnen ruimen, John Leerdam vorig jaar nog...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het was een instinker.
deze heeft wel de Top 40 gehaald, staat ook in de Top2000
Maar da's een amerikaan, die niks te maken heeft met de Alex Harvey van The sensational AH band.
Helaas...quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef pipster het volgende:
Ik ken der maar ene Boogie 2nite, je weet maar nooit natuurlijk.
Booty Luv (dat als duo inderdaad een hit scoorde met Boogie 2Nite) kwam voort uit Big Brovaz...quote:
Het zal, zegt me helemaal niets...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Supergroep bedoel ik dus als in: bestaat uit leden die ieder voor zich al naam hebben gemaakt.
Ik ken één naam en van de andere twee de bands. Is dat goed genoeg?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Booty Luv heeft ook Lucy Pearl gecoverd (Don't Mess With My Man). Lucy Pearl was wel een supergroep te noemen, uit welke leden bestond het?
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken één naam en van de andere twee de bands. Is dat goed genoeg?
Rafael Saadiq, een dame van En Vogue en een man uit A Tribe Called Quest.quote:
robdriessen +2quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rafael Saadiq, een dame van En Vogue en een man uit A Tribe Called Quest.
kan me die clip herinneren, dacht dat daarin 2 dames te zien warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rafael Saadiq, een dame van En Vogue en een man uit A Tribe Called Quest.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
kan me die clip herinneren, dacht dat daarin 2 dames te zien waren
o ja ben in de war met dezequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ik zie er in deze clip in ieder geval maar een.
Uw soepelheid wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
robdriessen +2
Ik bedacht me net dat het eigenlijk wel een dubbele puntentopic is, maar vooruit, ik ben soepel.
De dame heet Dawn Robinson en de man heet Ali Shaheed Muhammed.
Ja, dit was wel een inkoppertje. :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef MadMaster het volgende:
En ik me kop maar pijnigen bij het bedenken van niet al te makkelijke vragen...
Is het een ongeschreven regel dat dubbele-punt-vragen extra moeilijk moeten zijn?quote:
Niet expliciet (impliciet vaak wel), maar om ze nou weg te geven...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Is het een ongeschreven regel dat dubbele-punt-vragen extra moeilijk moeten zijn?
Het ligt maar net aan de deelnemer. Ikzelf had deze niet geweten (ja, ik geef het eerlijk toequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet expliciet (impliciet vaak wel), maar om ze nou weg te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |