Het zal, zegt me helemaal niets...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Supergroep bedoel ik dus als in: bestaat uit leden die ieder voor zich al naam hebben gemaakt.
Ik ken één naam en van de andere twee de bands. Is dat goed genoeg?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Booty Luv heeft ook Lucy Pearl gecoverd (Don't Mess With My Man). Lucy Pearl was wel een supergroep te noemen, uit welke leden bestond het?
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken één naam en van de andere twee de bands. Is dat goed genoeg?
Rafael Saadiq, een dame van En Vogue en een man uit A Tribe Called Quest.quote:
robdriessen +2quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rafael Saadiq, een dame van En Vogue en een man uit A Tribe Called Quest.
kan me die clip herinneren, dacht dat daarin 2 dames te zien warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rafael Saadiq, een dame van En Vogue en een man uit A Tribe Called Quest.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
kan me die clip herinneren, dacht dat daarin 2 dames te zien waren
o ja ben in de war met dezequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ik zie er in deze clip in ieder geval maar een.
Uw soepelheid wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
robdriessen +2
Ik bedacht me net dat het eigenlijk wel een dubbele puntentopic is, maar vooruit, ik ben soepel.
De dame heet Dawn Robinson en de man heet Ali Shaheed Muhammed.
Ja, dit was wel een inkoppertje. :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef MadMaster het volgende:
En ik me kop maar pijnigen bij het bedenken van niet al te makkelijke vragen...
Is het een ongeschreven regel dat dubbele-punt-vragen extra moeilijk moeten zijn?quote:
Niet expliciet (impliciet vaak wel), maar om ze nou weg te geven...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Is het een ongeschreven regel dat dubbele-punt-vragen extra moeilijk moeten zijn?
Het ligt maar net aan de deelnemer. Ikzelf had deze niet geweten (ja, ik geef het eerlijk toequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet expliciet (impliciet vaak wel), maar om ze nou weg te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |