Die niet mag hierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf maar naar die kromme piemel staren.
8. Stan Getz. (maar ik vind dat pip het punt verdient)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:24 schreef pipster het volgende:
1 Cap Hightower?
2 Louis Armstrong
3 Herbie Hancock
4 Cannonball Adderly
5 Yuri Honey?
6 Count Basey
7 Milt Jackson ?
8 Laurel Aitken?
9 Chet Baker
10 Chick Korea
11 Dexter Gordon?
Zijn we er al dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
8. Stan Getz. (maar ik vind dat pip het punt verdient)
Ook fout, het was zijn broer lees ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fout, June Lodge en de neef van Umberto Tan!
quote:Hij verhaalt van zijn broer Patrice, mooie jongen die zo opviel dat hij furore mocht maken als Prince Mohammed, die samen met June Lodge de zomerhit Someone loves you honey scoorde. 'Playbackend, natuurlijk - Patrice was helemaal niet de echte zanger. Bij het eerste optreden in Toppop zat June vast in het verkeer en dus deed Patrice het alleen. Een week later, toen het nummer nog steeds op één stond, was ze er wél bij, en ze adoreerde Patrice, die ze tot dan toe nog niet had ontmoet, volkomen - dat zag je aan haar verliefde blikken. Ach gos kind, dacht ik, dat heeft toch geen zin, hij is homo.
Die basiskennis van n00b is toch weer dik in orde...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook fout, het was zijn broer lees ik.
[..]
quote:You've probably never heard ofbut in the pantheon of Women Who Matter in my life she ranks just behind my mother and about two places in front of Alex Wileman and her 1983 Mello Yello advertisement.
was part of a band known as
and back in 1979 they released a song titled
which was a huge hit in parts of Europe and Australia.
I was just ten years old at the time but I remember watching the music video and being swept by a strange sensation that radiated from somewhere above my ankles and below my chest and would take a solid two years of frantic searching to discover its source.
Not to put too fine a point on it,was the first woman I ever fell for. Frustratingly, the original music video that showcased her talent has been taken down from YouTube. I know if I saw a woman dressed like
, with that haircut, I'd propose on the spot - she is too, too cool.
Dat record werd niet veel later geëvenaard door Stevie Wonder...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nooks scoorde 2 jaar in rij de grootste hit in nederland, hij zong ook How 'bout us in bij Champaign.
Hoop dat ik geen vervolgvraag verpest...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het dan die mejuffrouw met die grote ogen van Promises?
Jamaar, met We Are the World was die kans gewoon voor menigeen groot geweest, vind ik toch minder een prestatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat record werd niet veel later geëvenaard door Stevie Wonder...
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die dude ook gewoon het refrein krijst. Ik vind t helemaal niet bij haar passen, die stem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hoorde haar vanmorgen weer eens krijsen tijdens 'Baby, It's You', zocht eens op wie dat ook al weer zong, vond de blog en begreep de schrijver wel...
NBDBD +2
Ze zong ook bij Precious Metal, vergelijk en oordeel (kan ik niet, want laden doet zo'n filmpje hier op het werk niet):quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die dude ook gewoon het refrein krijst. Ik vind t helemaal niet bij haar passen, die stem.
Grappig die stonden in mijn breinnetvlies ook gelist als erg groot. Jaren later valt dat best mee (tegen). Zelfde geval met Apolonia in Purple Rainquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het dan die mejuffrouw met die grote ogen van Promises?
This ain't Lake Minnetonka...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:39 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Grappig die stonden in mijn breinnetvlies ook gelist als erg groot. Jaren later valt dat best mee (tegen). Zelfde geval met Apolonia in Purple Rain
Dat was Limahl, de andere zangert.quote:
Dat was een hit van Kajagoogoo zelf in 1983.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef ranja het volgende:
met dat trio toch? hoe heet die single ook weer
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef robdriessen het volgende:
Is dat niet die truus van Saturday Night? Wigfield?
Te makkelijk, he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naar beneden gaan, vechten en naar de film gaan.
(Jon) Bon Joviquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie dacht dat-ie ooit zaterdagavond zou zijn?
robdriessen + 2quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef robdriessen het volgende:
Is dat niet die truus van Saturday Night? Wigfield?
Bob Dylan blijft een beetje discutabel maar met volgende posts sleept Blogman de punten binnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef Blogman het volgende:
Bob Dylan, Woody Guthrie en ik gok Billy Bragg ook wel.
Ken je Tarantula niet? Beroemd boek hoor. Hier in de kast en niet te lezen al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Bob Dylan blijft een beetje discutabel maar met volgende posts sleept Blogman de punten binnen.
Blogman +2
MadMaster +2quote:
Geen idee of het een artiest is, maar mijn anagram skills maken er NICOLE BARSTEIN vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef bukgeit het volgende:
Welke groep of artiest zoeken we?
CITRON BASELINE
Snippets uit wat van wie?quote:Coke in the box til 7 in the morning
Look the wrong way and we end up brawling
When I had a bit of beef with you know who
And I fucked a few female stars or two
Nearly everything I said I'd end getting screwed
Spitting at the... looking rude in the news
Oh yes, you're still rocking with the best!
Second person on my year to have touched a breast
I still want to get you naked
I'll see you in the summer, so glad you could make it!
I'll be that mega white thing, fast as lightening
In... shape, but twice as frightening.
Nee, het is redelijk recent...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef robdriessen het volgende:
Een passage roept herinneringen op aan Rocking With The Best van Laidback Luke, maar dat gaat 'm niet wezen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef WeezerButler het volgende:
Wel Brits ipv North American Scum uit het woordgebruik te filteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |