Die basiskennis van n00b is toch weer dik in orde...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook fout, het was zijn broer lees ik.
[..]
quote:You've probably never heard ofbut in the pantheon of Women Who Matter in my life she ranks just behind my mother and about two places in front of Alex Wileman and her 1983 Mello Yello advertisement.
was part of a band known as
and back in 1979 they released a song titled
which was a huge hit in parts of Europe and Australia.
I was just ten years old at the time but I remember watching the music video and being swept by a strange sensation that radiated from somewhere above my ankles and below my chest and would take a solid two years of frantic searching to discover its source.
Not to put too fine a point on it,was the first woman I ever fell for. Frustratingly, the original music video that showcased her talent has been taken down from YouTube. I know if I saw a woman dressed like
, with that haircut, I'd propose on the spot - she is too, too cool.
Dat record werd niet veel later geėvenaard door Stevie Wonder...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Nooks scoorde 2 jaar in rij de grootste hit in nederland, hij zong ook How 'bout us in bij Champaign.
Hoop dat ik geen vervolgvraag verpest...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het dan die mejuffrouw met die grote ogen van Promises?
Jamaar, met We Are the World was die kans gewoon voor menigeen groot geweest, vind ik toch minder een prestatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat record werd niet veel later geėvenaard door Stevie Wonder...
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die dude ook gewoon het refrein krijst. Ik vind t helemaal niet bij haar passen, die stem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hoorde haar vanmorgen weer eens krijsen tijdens 'Baby, It's You', zocht eens op wie dat ook al weer zong, vond de blog en begreep de schrijver wel...
NBDBD +2
Ze zong ook bij Precious Metal, vergelijk en oordeel (kan ik niet, want laden doet zo'n filmpje hier op het werk niet):quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die dude ook gewoon het refrein krijst. Ik vind t helemaal niet bij haar passen, die stem.
Grappig die stonden in mijn breinnetvlies ook gelist als erg groot. Jaren later valt dat best mee (tegen). Zelfde geval met Apolonia in Purple Rainquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het dan die mejuffrouw met die grote ogen van Promises?
This ain't Lake Minnetonka...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:39 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Grappig die stonden in mijn breinnetvlies ook gelist als erg groot. Jaren later valt dat best mee (tegen). Zelfde geval met Apolonia in Purple Rain
Dat was Limahl, de andere zangert.quote:
Dat was een hit van Kajagoogoo zelf in 1983.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef ranja het volgende:
met dat trio toch? hoe heet die single ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |