Dat valt wel mee. Ik train hier in een hardcore gym waar 95% gewoon hardtrainende gasten zijn. Er wordt wel gebruikt, je haalt ze er zo uit, maar het valt heel erg mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Een hardcore gym lijkt me niks, is volgens mij echt een groot sausagefest
Jij hebt liever een gym vol met vrouwen dan? Dat leidt toch alleen maar af man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vrouwelijke (semi) prof atletes in mijn gym, dat leidt niet af dat inspireert alleen maarquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij hebt liever een gym vol met vrouwen dan? Dat leidt toch alleen maar af man.
Je moet je motivatie dichtbij hebben en je gaat toch altijd net wat harder als een chimi je aan het mirren isquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit. Het is toch altijd motiverend om iemand serieus te zien trainen, ongeacht het geslacht. Dat flauwe gedoe altijd om vrouwen alleen maar als stuk vlees te zien, dat kan je toch niet maken als volwassene.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwelijke (semi) prof atletes in mijn gym, dat leidt niet af dat inspireert alleen maar
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit is maar op 1 manier vast te stellen / te beoordelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwelijke (semi) prof atletes in mijn gym, dat leidt niet af dat inspireert alleen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit (vorige reactie was niet echt serieus).quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dit. Het is toch altijd motiverend om iemand serieus te zien trainen, ongeacht het geslacht. Dat flauwe gedoe altijd om vrouwen alleen maar als stuk vlees te zien, dat kan je toch niet maken als volwassene.
Lijkt mij juist prima. Goed elkaar motiveren, hard trainen, niks geven om wat er om je heen gebeurt. En na afloop ff lekker allemaal de sauna in natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar in 010 train jij dan ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Aaah Miles Gym, vlakbij mn huis maar vind er weinig aan, ik zie de charme er wel van in maar het is niet mijn ding
Nee maar ze vinden het wel terug na een dopingtestquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben hasj/wiet effecten op de bevordering van krachttraining?
Andere sportschool geen optie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zag vandaag in de gym een dame lopen met een armen waar je u tegen zei. Ze was eigenlijk helemaal niet zo erg afgetraind, maar die armenVond het eerlijk gezegd niet zo'n mooi gezicht.
Overigens sinds deze week met SS begonnen. Ik moet alleen squatten in de smithmachine -.- En zal de BP daar ook wel vaak gaan doen omdat het enige bankje eigenlijk altijd bezet is.
Oftewel, het trainen om de boel stabiel te houden zal niet bepaald vlotten.
hoeveel? als je elke dag rookt zal die teer in je longen niet goed voor je conditie zijn, maar verder heeft het volgens mij geen effect. 1x in de zoveel tijd kan geen kwaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben hasj/wiet effecten op de bevordering van krachttraining?
Als je starting strenght(legaal of illegaal) leest dan staat het in 3 stappen uitgelegd. Staat precies in hoe je bepaalde fouten kan voorkomen of oplost. Op youtube kan je nog 2 korte video's vinden:quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, cleans zijn best lastig. Vandaag even een instructeur gek gemaakt, maar ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik 'vergeet' te shruggen en meer met mijn armen aan het trekken ben. Iemand tips hoe je dat kunt vermijden?
Op deze pagina staat het uitgebreider uitgelegd. http://startingstrength.w(...)Lifts#The_Powercleanquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, cleans zijn best lastig. Vandaag even een instructeur gek gemaakt, maar ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik 'vergeet' te shruggen en meer met mijn armen aan het trekken ben. Iemand tips hoe je dat kunt vermijden?
http://www.bodyenfitshop.(...)rtsnutrition/ripped/quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Misschien toch maar Dexaprine weer nemen. Merk dat ik op rustdagen erg lui ben en last van vreetbuien heb als ik dat toelaat en het is in de aanbieding
Hoe herken je gebruikers? Valt het te zien aan een fysiek? Iets?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik train hier in een hardcore gym waar 95% gewoon hardtrainende gasten zijn. Er wordt wel gebruikt, je haalt ze er zo uit, maar het valt heel erg mee.
Il Fiore in Maastricht? Ik heb gehoord dat het daar een luxegym is (waar je ook flink voor betaalt) met vooral oude mensen en apparaten met zo'n pasje/sleutel. Is daar een goede free weights hoek incl. squatrack?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef Questular het volgende:
Ik hou wel van ruimte en dat is waar ik fitness over het algemeen prima te doenNu zal mn sportschool ook wel een stukje groter zijn dan de gemiddelde gym, in ieder geval de andere gyms waar ik gesport heb.
[ afbeelding ]
Zo als men kan zien, geen kleine gym.
3 jointjes per week ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoeveel? als je elke dag rookt zal die teer in je longen niet goed voor je conditie zijn, maar verder heeft het volgens mij geen effect. 1x in de zoveel tijd kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |