Is bij Kneets ook zo, vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op de foto's ziet de gym er wel erg vol uit bij BI. Is dat ook zo?
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar bij ons staat nu een machine naast het squatrek waardoor je 20kg platen amper op de bar kan krijgen. Das wel irritant.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef seto het volgende:
[..]
Is bij Kneets ook zo, vind het wel wat hebben eigenlijk.
500 op rustdag en 300 op trainingsdag aangezien je met trainen kcal verbrandt en je lichaam baat heeft bij meer kcal om te herstellenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:09 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Met het cutten eten jullie dan iedere dag ~500 kcal onder onderhoud of wisselen jullie af met bijvoorbeeld wat meer eten op een trainingsdag?
Gewoon elke dag 500 kcal onder onderhoud.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:09 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Met het cutten eten jullie dan iedere dag ~500 kcal onder onderhoud of wisselen jullie af met bijvoorbeeld wat meer eten op een trainingsdag?
Dan zal een verschil van 200 kcal toch weinig verschil uitmaken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
500 op rustdag en 300 op trainingsdag aangezien je met trainen kcal verbrandt en je lichaam baat heeft bij meer kcal om te herstellen
Gewoon havermout kopen bij de supermarkt en vermalen in de blender. Kost je 40 cent voor 500gr.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:23 schreef Hiatus het volgende:
Misschien maar eens ultra fine oats halen, wel handig om door je shake te gooien.
Me bulkshakes doe ik al vaak havermout in maar niet altijd zin om staafmixen.
Curle gekquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wtf dumbells tot 70...die ga ik in m'n hele leven nooit nodig hebben denk ik.
Precies. Ik ga dat ook doen op die manier, op een trainingsdag wel iets meer eten om goed te herstellen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
500 op rustdag en 300 op trainingsdag aangezien je met trainen kcal verbrandt en je lichaam baat heeft bij meer kcal om te herstellen
En een wekelijkse cheatdag waar ik onderhoud eet of max 200kcal daarboven
Dit ja. Gewoon 100 gram havermout+scoop whey en een halve liter melk. Lekker man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon havermout kopen bij de supermarkt en vermalen in de blender. Kost je 40 cent voor 500gr.
dit ga ik eens proberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon 100 gram havermout+scoop whey en een halve liter melk. Lekker man.
Veel water drinkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, altijd de dag na stevige trainen de hele dag honger
Ja, bodyweightquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Tellen pushups, chinups en pullups? Want die doe ik altijd in de gym.
Of waar loop je vast?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Hey. Kan iemand hier mij een goed kort filmpje laten zien van hoe je optimaal squat?
Gaat mij vooral om de goede houding en reps eventueel... hoor veel verschillende dingen namelijk.. ook van de instructeurs bij fit4freequote:
Neem ook even de OP door, daarin staan wel meer nuttige dingen, die ook broscience ontkrachten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om de goede houding en reps eventueel... hoor veel verschillende dingen namelijk.. ook van de instructeurs bij fit4free
Ff filmpje kijken.
Oh ja zal ik doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Neem ook even de OP door, daarin staan wel meer nuttige dingen, die ook broscience ontkrachten.
Aaah Miles Gym, vlakbij mn huis maar vind er weinig aan, ik zie de charme er wel van in maar het is niet mijn dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |