Nee maar ze vinden het wel terug na een dopingtestquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben hasj/wiet effecten op de bevordering van krachttraining?
Andere sportschool geen optie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zag vandaag in de gym een dame lopen met een armen waar je u tegen zei. Ze was eigenlijk helemaal niet zo erg afgetraind, maar die armenVond het eerlijk gezegd niet zo'n mooi gezicht.
Overigens sinds deze week met SS begonnen. Ik moet alleen squatten in de smithmachine -.- En zal de BP daar ook wel vaak gaan doen omdat het enige bankje eigenlijk altijd bezet is.
Oftewel, het trainen om de boel stabiel te houden zal niet bepaald vlotten.
hoeveel? als je elke dag rookt zal die teer in je longen niet goed voor je conditie zijn, maar verder heeft het volgens mij geen effect. 1x in de zoveel tijd kan geen kwaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben hasj/wiet effecten op de bevordering van krachttraining?
Als je starting strenght(legaal of illegaal) leest dan staat het in 3 stappen uitgelegd. Staat precies in hoe je bepaalde fouten kan voorkomen of oplost. Op youtube kan je nog 2 korte video's vinden:quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, cleans zijn best lastig. Vandaag even een instructeur gek gemaakt, maar ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik 'vergeet' te shruggen en meer met mijn armen aan het trekken ben. Iemand tips hoe je dat kunt vermijden?
Op deze pagina staat het uitgebreider uitgelegd. http://startingstrength.w(...)Lifts#The_Powercleanquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef meneer_valk het volgende:
Meh, cleans zijn best lastig. Vandaag even een instructeur gek gemaakt, maar ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik 'vergeet' te shruggen en meer met mijn armen aan het trekken ben. Iemand tips hoe je dat kunt vermijden?
http://www.bodyenfitshop.(...)rtsnutrition/ripped/quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Misschien toch maar Dexaprine weer nemen. Merk dat ik op rustdagen erg lui ben en last van vreetbuien heb als ik dat toelaat en het is in de aanbieding
Hoe herken je gebruikers? Valt het te zien aan een fysiek? Iets?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik train hier in een hardcore gym waar 95% gewoon hardtrainende gasten zijn. Er wordt wel gebruikt, je haalt ze er zo uit, maar het valt heel erg mee.
Il Fiore in Maastricht? Ik heb gehoord dat het daar een luxegym is (waar je ook flink voor betaalt) met vooral oude mensen en apparaten met zo'n pasje/sleutel. Is daar een goede free weights hoek incl. squatrack?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef Questular het volgende:
Ik hou wel van ruimte en dat is waar ik fitness over het algemeen prima te doenNu zal mn sportschool ook wel een stukje groter zijn dan de gemiddelde gym, in ieder geval de andere gyms waar ik gesport heb.
[ afbeelding ]
Zo als men kan zien, geen kleine gym.
3 jointjes per week ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoeveel? als je elke dag rookt zal die teer in je longen niet goed voor je conditie zijn, maar verder heeft het volgens mij geen effect. 1x in de zoveel tijd kan geen kwaad.
Bij heel vele gyms is het in de avond heel durkquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Il Fiore in Maastricht? Ik heb gehoord dat het daar een luxegym is (waar je ook flink voor betaalt) met vooral oude mensen en apparaten met zo'n pasje/sleutel. Is daar een goede free weights hoek incl. squatrack?
Ik train zelf in de gym van de uni maar ik ben toch wel een beetje verder aan het kijken. Overdag is het prima maar in de avonden ben je daar langer bezig met wachten dan met trainen.
Het verschilt per persoon. Voor de één is 3 jointjes per week veel, voor de ander niks,quote:
zolang je het niet voor je workout doet en normaal blijft eten... lukt mij alleen niet, wil alleen maar snacks, en veel ook.quote:
Na 9 uur is het goed te doen hoor. En voor die prijs mag je eigenlijk ook niet klagen. Wees maar blij dat er nu fatsoenlijke squatrekken zijn. Hoe lang ben je al aan het trainen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Il Fiore in Maastricht? Ik heb gehoord dat het daar een luxegym is (waar je ook flink voor betaalt) met vooral oude mensen en apparaten met zo'n pasje/sleutel. Is daar een goede free weights hoek incl. squatrack?
Ik train zelf in de gym van de uni maar ik ben toch wel een beetje verder aan het kijken. Overdag is het prima maar in de avonden ben je daar langer bezig met wachten dan met trainen.
In september begonnen voor een maandje, toen 12 weken aan een krachttrainingsonderzoek meegedaan op de universiteit en sinds januari train ik weer bij UM sport. Train jij daar ook dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Na 9 uur is het goed te doen hoor. En voor die prijs mag je eigenlijk ook niet klagen. Wees maar blij dat er nu fatsoenlijke squatrekken zijn. Hoe lang ben je al aan het trainen?
dat staat al 10 jaar zo, als dat ooit afkomt, mag de champagne fles open.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
In september begonnen voor een maandje, toen 12 weken aan een krachttrainingsonderzoek meegedaan op de universiteit en sinds januari train ik weer bij UM sport. Train jij daar ook dan?
Het materiaal is inderdaad prima, maar het is gewoon jammer dat mensen van de hele universiteit + hogeschool moeten trainen in een free weights zone van, wat zal het zijn, 50 m2? Gelukkig liggen er plannen om (op het braakliggende terrein tegenover het ziekenhuis) een nieuw gebouw neer te zetten met daarin ook een grote(re) sportschool.
Je krijgt er ook zo'n clubje idee bij waar je dan uiteraard niet bij hoort. Heel slechte marketing inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
xxlnutrition heeft ook niet echt een goed idee wat marketing inhoudt
Allemaal AAS gebruikers op je site zetten als voorbeeld is niet echt goede marketing. Dan schrik je toch de normale consument af wat toch de belangrijkste afnemer is.
true; dacht eerst ook dat het een soort community was oidquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je krijgt er ook zo'n clubje idee bij waar je dan uiteraard niet bij hoort. Heel slechte marketing inderdaad.
Kom je iets tekort CC? Je hebt er er wel erg vaak over de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef CarbonC het volgende:
Hoor in Maastricht goede verhalen over Topfit. Ken nog een vrouw die daar les geeft. Lekker ding, had haar kunnen nemen, maar zat en zit al in een relatie dus blij dat ik dat niet gedaan heb.
Vitamine Dquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom je iets tekort CC? Je hebt er er wel erg vaak over de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |