Bij heel vele gyms is het in de avond heel durkquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Il Fiore in Maastricht? Ik heb gehoord dat het daar een luxegym is (waar je ook flink voor betaalt) met vooral oude mensen en apparaten met zo'n pasje/sleutel. Is daar een goede free weights hoek incl. squatrack?
Ik train zelf in de gym van de uni maar ik ben toch wel een beetje verder aan het kijken. Overdag is het prima maar in de avonden ben je daar langer bezig met wachten dan met trainen.
Het verschilt per persoon. Voor de één is 3 jointjes per week veel, voor de ander niks,quote:
zolang je het niet voor je workout doet en normaal blijft eten... lukt mij alleen niet, wil alleen maar snacks, en veel ook.quote:
Na 9 uur is het goed te doen hoor. En voor die prijs mag je eigenlijk ook niet klagen. Wees maar blij dat er nu fatsoenlijke squatrekken zijn. Hoe lang ben je al aan het trainen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Il Fiore in Maastricht? Ik heb gehoord dat het daar een luxegym is (waar je ook flink voor betaalt) met vooral oude mensen en apparaten met zo'n pasje/sleutel. Is daar een goede free weights hoek incl. squatrack?
Ik train zelf in de gym van de uni maar ik ben toch wel een beetje verder aan het kijken. Overdag is het prima maar in de avonden ben je daar langer bezig met wachten dan met trainen.
In september begonnen voor een maandje, toen 12 weken aan een krachttrainingsonderzoek meegedaan op de universiteit en sinds januari train ik weer bij UM sport. Train jij daar ook dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Na 9 uur is het goed te doen hoor. En voor die prijs mag je eigenlijk ook niet klagen. Wees maar blij dat er nu fatsoenlijke squatrekken zijn. Hoe lang ben je al aan het trainen?
dat staat al 10 jaar zo, als dat ooit afkomt, mag de champagne fles open.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
In september begonnen voor een maandje, toen 12 weken aan een krachttrainingsonderzoek meegedaan op de universiteit en sinds januari train ik weer bij UM sport. Train jij daar ook dan?
Het materiaal is inderdaad prima, maar het is gewoon jammer dat mensen van de hele universiteit + hogeschool moeten trainen in een free weights zone van, wat zal het zijn, 50 m2? Gelukkig liggen er plannen om (op het braakliggende terrein tegenover het ziekenhuis) een nieuw gebouw neer te zetten met daarin ook een grote(re) sportschool.
Je krijgt er ook zo'n clubje idee bij waar je dan uiteraard niet bij hoort. Heel slechte marketing inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
xxlnutrition heeft ook niet echt een goed idee wat marketing inhoudt
Allemaal AAS gebruikers op je site zetten als voorbeeld is niet echt goede marketing. Dan schrik je toch de normale consument af wat toch de belangrijkste afnemer is.
true; dacht eerst ook dat het een soort community was oidquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je krijgt er ook zo'n clubje idee bij waar je dan uiteraard niet bij hoort. Heel slechte marketing inderdaad.
Kom je iets tekort CC? Je hebt er er wel erg vaak over de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef CarbonC het volgende:
Hoor in Maastricht goede verhalen over Topfit. Ken nog een vrouw die daar les geeft. Lekker ding, had haar kunnen nemen, maar zat en zit al in een relatie dus blij dat ik dat niet gedaan heb.
Vitamine Dquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom je iets tekort CC? Je hebt er er wel erg vaak over de laatste tijd.
Pineapple was the gym in maastrichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef CarbonC het volgende:
Hoor in Maastricht goede verhalen over Topfit. Ken nog een vrouw die daar les geeft. Lekker ding, had haar kunnen nemen, maar zat en zit al in een relatie dus blij dat ik dat niet gedaan heb.
Die types gaan altijd gelijk naar de balie toe om te klagen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:53 schreef SunTzu het volgende:
Net zo'n muts semi varken, die voor het squatrek dumbell lateral raises stond te doen.
Ik zeg: "Sorry mag ik er even bij". Zegt ze: "Ja iedereen moet erbij". Dus ik zei: "Leuk dat je een slechte dag hebt maar ga dan niet voor het squatrek staan terwijl de rest van de zaal vrij is.
Hop die bitch meteen naar huis.
Ik probeer aan te sluiten bij de gemiddelde poster in dit topic, qua leeftijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom je iets tekort CC? Je hebt er er wel erg vaak over de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.omroepbrabant.(...)gende+Ramon+Dekkers+(43)+uit+Breda+onverwacht+overleden.aspxquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:51 schreef THEFXR het volgende:
Weet niet hoeveel kenners hier zitten, maar vechtsport legende Ramon Dekkers is vanmiddag overleden.
Vechtsport is ook erg ongezond. Bijna alle medici willen dat boksen wordt verboden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)gende+Ramon+Dekkers+(43)+uit+Breda+onverwacht+overleden.aspx
Heb zijn filmpjes op youtube wel eens gezien, jaren geleden al.
Zonde van zo'n vechter.
Jep, nu zo'n anderhalf jaar. Heb nog getwijfeld of ik ook met dat onderzoek mee zou maar het leek me niet echt geschikt voor gainsquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
In september begonnen voor een maandje, toen 12 weken aan een krachttrainingsonderzoek meegedaan op de universiteit en sinds januari train ik weer bij UM sport. Train jij daar ook dan?
Het materiaal is inderdaad prima, maar het is gewoon jammer dat mensen van de hele universiteit + hogeschool moeten trainen in een free weights zone van, wat zal het zijn, 50 m2? Gelukkig liggen er plannen om (op het braakliggende terrein tegenover het ziekenhuis) een nieuw gebouw neer te zetten met daarin ook een grote(re) sportschool.
Kun je wat meer over het onderzoek vertellen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
12 weken lang, 3x per week krachttraining doen, met in elke training 8x8 sets benen (leg press/leg extension) en 4x8 sets bovenlichaam (chest press, shoulder press, lat pulldown en horizontal row, afgewisseld) Bij het behalen van 10 reps in de laatste set werd het trainingsgewicht verhoogd, dus in principe trainde je altijd tot faillure.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je wat meer over het onderzoek vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |