ging de vorige keer ook zo snel volgens mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die kaartjes zijn wel heel snel gegaan
vorig jaar ging het juist erg langzaam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ging de vorige keer ook zo snel volgens mij
Wellicht, misschien, dat weet niemand.quote:
er zijn 600 stoelen in de zaal dus wie gaan de resterende 100 vullen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wellicht, misschien, dat weet niemand.
Die kaarten zijn voor Disney zelf (paar posts terug.)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
er zijn 600 stoelen in de zaal dus wie gaan de resterende 100 vullen dan?
Dat laten we nog weten. Als je kans wil maken moet je je nu aanmelden voor de reservelijst.quote:
Ach, als ze daarna blijven poisten is het toch goed?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Furdinand het volgende:
kunnen de klojos die alleen een account maken voor een gratis film er niet uitgefilterd worden??
Niet als dat mij mijn plekje in de zaal kost.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, als ze daarna blijven poisten is het toch goed?
Want je gaat haar dan met iedereen delen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Furdinand het volgende:
En als ik ga neem ik mijn bijzonder knappe vriendin mee dus dat is pure winst voor iedereen daar.
Nee dat dan weer niet. Maar je mag jezelf voor een kleine bijdrage aan haar voorstellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want je gaat haar dan met iedereen delen?
bedankt!! Heb me aangemeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat laten we nog weten. Als je kans wil maken moet je je nu aanmelden voor de reservelijst.
Deal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Maar je mag jezelf voor een kleine bijdrage aan haar voorstellen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou 100 euro meer geef, zit er dan een pijpbeurt bij?
voor jou welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
kan je een beetje goed pijpen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Jizz met glittertjes!quote:
Weet ik niet, kan niet bij mijn eigen komen.quote:
quote:
Voortaan altijd feedback vragen als je klaar bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan niet bij mijn eigen komen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Voortaan altijd feedback vragen als je klaar bent.
De eerste keer moet nog komen, maar ik neem deze tip mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Voortaan altijd feedback vragen als je klaar bent.
Zonde van je Speedo toch?quote:
Nee nee ik bedoel of ik in Speedo naar de bios mag.quote:
Johquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel of ik in Speedo naar de bios mag.
Ik draag er niets overheen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh.
Denk dat niemand je ondergoed gaat checken hoor.
NEE NATUURLIJK MAG DAT NIET VIEZE VUIGAARD.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik draag er niets overheen...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK MAG DAT NIET VIEZE VUIGAARD.
De vraag is; willen we jou herkennen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Dan herken je me wel, hoe moet je anders herkennen?
Ik ben een toffe gast.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
De vraag is; willen we jou herkennen?
Jij bent wel een enorme partypooper zegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedere Fok!ker ziet er toch hetzelfde uit. Lelijk, onverzorgde kapsel, slechte kledingstijl, anti-sociaal, camera-schuw etcetera.
nice.quote:
Hahaha dan kom ik met duikbril, snorkel en flippers!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel of ik in Speedo naar de bios mag.
Dat zou wel baas zijn, als we dat beide deden!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hahaha dan kom ik met duikbril, snorkel en flippers!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hahaha dan kom ik met duikbril, snorkel en flippers!
Nou. het staat genoteerd hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, als we dat beide deden!
Wasberen zijn lief.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Nou. het staat genoteerd hoor!
(Ik heb ook wel eens twee vrienden in boxershort de skipiste af zien gaan, dus enkel met je Speedo, snorkel en flippers in de bios moet ook kunnen....)
Als je niet teveel met je flippers voor het beeld flappert van mij wel hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wasberen zijn lief.Mag ik naast je komen zitten?
Komt goed..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als je niet teveel met je flippers voor het beeld flappert van mij wel hoor.
Check. Maar samen gek zijn is gezellig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedere Fok!ker ziet er toch hetzelfde uit. Lelijk, onverzorgde kapsel, slechte kledingstijl, anti-sociaal, camera-schuw etcetera.
Delen ze gratis shampoo uit, eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Check. Maar samen gek zijn is gezellig.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Delen ze gratis shampoo uit, eigenlijk?
De onverzorgde kapsels moeten we toch tegengaan!quote:
Ik neem je zoals je bent. Maar hoe ga ik je herkennen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Candaasje het volgende:
Maar nemen jullie me niet zoals ik ben dan?
Tuurlijk. Hard en van achterenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Candaasje het volgende:
Jawel, maar afhankelijk van hoe je precies bent eventueel van achteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik reageerde normaal, puur omdat ik een gentleman ben. Kies mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef Candaasje het volgende:
Godver....dat krijg je als je niet oplet met het typen van een reactie...
Vrouwen willen geen gentlemen, vrouwen willen een kerel die hen over hun schouder mee naar de slaapkamer sleept en hen ongewassen vaginaal afpompt zonder rubber.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik reageerde normaal, puur omdat ik een gentleman ben. Kies mij!
En dat binnen een halve minuut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef Candaasje het volgende:
Godver....dat krijg je als je niet oplet met het typen van een reactie...
Ik heb 4 halvequote:
Friesland valt wel mee hoor, ligt er alleen aan waar in Frieslandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik heb 4 halve![]()
Jij moet van ver komen dan trouwens...
Het bevestigd wel een beetje het beeld van de autistische fokkertjes op zolderkamer, hunkerend naar (de eerste keer) seks....quote:
Ja maar toch, blijft ver weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef LompeHork het volgende:
Friesland valt wel mee hoor, ligt er alleen aan waar in Friesland
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef Candaasje het volgende:
En ik nog wel tegen mijn vriend net vertellen dat Fok!kers best normale mensen (kunnen) zijn....
West-Friesland valt wel mee jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Friesland valt wel mee hoor, ligt er alleen aan waar in Friesland
Als je in Stavoren woont kun je gewoon met de boot naar Enkhuizen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
West-Friesland valt wel mee ja
Mwaaaahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef iFries het volgende:
Ik woon ondertussen in AlmeloDus dat rijd veel sneller
Oh, hier heeft men een grote bek maar in het echt zijn we heel normaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het bevestigd wel een beetje het beeld van de autistische fokkertjes op zolderkamer, hunkerend naar (de eerste keer) seks....![]()
En ik nog wel tegen mijn vriend net vertellen dat Fok!kers best normale mensen (kunnen) zijn....
ja tuuuuurlijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga jij er heen maaaaringooo?
Alles kan kapot; zeker met 500 fokkers erbijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, hier heeft men een grote bek maar in het echt zijn we heel normaal.
Maar je hebt dus een vriend?
De vorige keer viel het me inderdaad 100% mee...het was bijna saai, zo normaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, hier heeft men een grote bek maar in het echt zijn we heel normaal.
Maar je hebt dus een vriend?
Ik stuur monopoly wel op je af. Kan je je aan het begin van de avond bij mij melden? Dan weet ik wie hij te grazen moet nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De vorige keer viel het me inderdaad 100% mee...het was bijna saai, zo normaal
(Haha, nee 't was tof!)
En jups, ik heb een vriend.
Precies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef iFries het volgende:
[..]
Alles kan kapot; zeker met 500 fokkers erbij
Mij te grazen nemen? Nou moequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stuur monopoly wel op je af. Kan je je aan het begin van de avond bij mij melden? Dan weet ik wie hij te grazen moet nemen.
[..]
Precies.
Monoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stuur monopoly wel op je af. Kan je je aan het begin van de avond bij mij melden? Dan weet ik wie hij te grazen moet nemen.
Meldt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat laten we nog weten. Als je kans wil maken moet je je nu aanmelden voor de reservelijst.
Via de link in de opquote:
Ik was ook te laatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik sta op de reservelijst, maar wil super graag komen!
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Je vroeg eromquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Pas d'r op he, anders heb je 2 blauwe kijkers. En nee, niet van mij.
Kindertjes die vragen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
NEEquote:Jullie herinneren je vast nog de geweldige voorpremière van John Carter die FOK! vorig jaar in samenwerking met Disney heeft gehouden
ga je vandaag nog iets toevoegen of alleen maar niveauloos lopen kutten?quote:
Nou ja ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je vandaag nog iets toevoegen of alleen maar niveauloos lopen kutten?
Je hebt geen reageer-verplichtingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou ja ik doe mijn bestMaar om eerlijk te zijn vind ik 90% van de topics niveauloos
Nu durf ik niet meer te gaan. Dank je wel. Terug naar mijn zolderkamer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Er zullen ook BN'ers en leden van de cast van de musical Wicked en pers aanwezig zijn.
Dus zet je goede fotohoofd op en zorg dat je haar goed zit
Omg en mijn 'fotohoofd' is om te jankenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Er zullen ook BN'ers en leden van de cast van de musical Wicked en pers aanwezig zijn.
Ja waarom niet?quote:
Jij en de rest van de wereldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Omg en mijn 'fotohoofd' is om te janken![]()
(want ik doe altijd wat raars met mijn gezicht als er een foto gemaakt wordt)
Er wordt nog uitgenodigd, er zijn al een aantal toezeggingen, je gaat ze maar gewoon spotten dinsdag over een weekquote:
Al zet je er 1 naast me is dan kans miniem dat ik ze herkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nog uitgenodigd, er zijn al een aantal toezeggingen, je gaat ze maar gewoon spotten dinsdag over een week
Jan Kooimans? Gordon?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nog uitgenodigd, er zijn al een aantal toezeggingen, je gaat ze maar gewoon spotten dinsdag over een week
Ja maar dat zijn dan ook de B en C sterrenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Al zet je er 1 naast me is dan kans miniem dat ik ze herken.
Ik zie soms van die aankondigingen voor Sterren dansen oid en heb nooit enig idee wie die mensen zijn.
Mijn gezicht is standaard raarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Omg en mijn 'fotohoofd' is om te janken![]()
(want ik doe altijd wat raars met mijn gezicht als er een foto gemaakt wordt)
Als je Brad Pitt links van me zet en Johnny Depp rechts herken ik ze nog niet eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan ook de B en C sterren
Nee en je mag ook niet je popcorn op de grond gooien, er op stampen en dan zeggen "maar ik heb hem toch gekregen?"quote:
Nee, want dan zit ik er ineens tussenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je Brad Pitt links van me zet en Johnny Depp rechts, herken ik ze nog niet eens.
Dat is vorige keer dan ook niet gebeurd meen ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee en je mag ook niet je popcorn op de grond gooien, er op stampen en dan zeggen "maar ik heb hem toch gekregen?"
Ik zat je gewoon te plagen joh, met je fipoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is vorige keer dan ook niet gebeurd meen ik.
Het ging er om hoe netjes men zich de vorige keer gedragen heeft toch?
True story hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:39 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik zat je gewoon te plagen joh, met je fipo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk alleen dat het Pathé personeel iets minder blij is met dergelijke acties.
Ja. Toen de film net begon heeft So_Surreal keihard fipo door de zaal heen geroepenquote:
Was ook echt goed getimed, dus grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Toen de film net begon heeft So_Surreal keihard fipo door de zaal heen geroepen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ja. Toen de film net begon heeft So_Surreal keihard fipo door de zaal heen geroepen
Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hee je kunt daar toch wel fatsoenlijk ergens je jas ophangen he?
Is dit weer zo'n antwoord van "wat is dat nou weer voor domme vraag" of is het echt zo?quote:
Nee. Het is een bioscoop. Ze hebben voor zover ik weet geen kapstok, vorige keer nam iedereen zijn jas gewoon mee de zaal in. Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n antwoord van "wat is dat nou weer voor domme vraag" of is het echt zo?
Mijn vraag is serieus, ook al lijkt het me heel logisch dat je je jas wel ergens op kunt hangen. Heb het tegengestelde ook vaak genoeg gezien, daarom.
--------
Kun je ergens fatsoenlijk je jas ophangen?
Oke, thanks!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Het is een bioscoop. Ze hebben voor zover ik weet geen kapstok, vorige keer nam iedereen zijn jas gewoon mee de zaal in. Nee.
Kom je wel eens in de bios?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vraag is serieus, ook al lijkt het me heel logisch dat je je jas wel ergens op kunt hangen.
Nope. Het is gewoon zoals bij ieder ander bioscoopbezoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Kun je ergens fatsoenlijk je jas ophangen?
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je wel eens in de bios?Gewoon mee de zaal in.
Okidoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Het is gewoon zoals bij ieder ander bioscoopbezoek.
Als je wilt, mag je mijn kaartje hebben. Als je er geen problemen mee hebt, alleen te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Fendy het volgende:
Ik wil wel graag ook, moet ik nog iets speciaals doen?
-edit- ik zie dat ik op de reservelijst sta. Komt vast goed
als je niet gaat, kun je je kaartje teruggeven via dezelfde pagina als je ze besteld hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je mijn kaartje hebben. Als je er geen problemen mee hebt, alleen te gaan.
Uhmm, moet ik nog haar laten groeien ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Dank voor het aanbod, maar doe maar wat Bart zegt denk ik, dan gaat het eerlijker voor de anderen die ook op de wachtlijst staan...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je mijn kaartje hebben. Als je er geen problemen mee hebt, alleen te gaan.
OEEEE toch BN-ersssssssssssssssss.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Dat is niet helemaal waar..... Pathe A'foort heeft tegenwoordig een garderobe bij de VIP-zaal....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Het is gewoon zoals bij ieder ander bioscoopbezoek.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Gewoon iets leuks aantrekken waar je je prettig in voelt. Spijkerbroekie is prima, als je een leuk jurkje aan wilt ook uiteraard, gala zou ik niet doen, want dan ga je je ongemakkelijk voelen denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OEEEE toch BN-ersssssssssssssssss.....
Gaan die er in Gala heen???? Ik had vrijdag nog een discussie over overdressed of underdressed verschijnen
Nee oke.... dan doe ik wss. wel een jurkjequote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks aantrekken waar je je prettig in voelt. Spijkerbroekie is prima, als je een leuk jurkje aan wilt ook uiteraard, gala zou ik niet doen, want dan ga je je ongemakkelijk voelen denk ik
Er is geen gala dresscode.
Ik ga uit mijn werk, dus ik ben toch al in pak. Ga ik interessant lopen zwaaien naar de camera's enzo. Mijn 15 minutesquote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks aantrekken waar je je prettig in voelt. Spijkerbroekie is prima, als je een leuk jurkje aan wilt ook uiteraard, gala zou ik niet doen, want dan ga je je ongemakkelijk voelen denk ik
Er is geen gala dresscode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |