quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Voortaan altijd feedback vragen als je klaar bent.
De eerste keer moet nog komen, maar ik neem deze tip mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Voortaan altijd feedback vragen als je klaar bent.
Zonde van je Speedo toch?quote:
Nee nee ik bedoel of ik in Speedo naar de bios mag.quote:
Johquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel of ik in Speedo naar de bios mag.
Ik draag er niets overheen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh.
Denk dat niemand je ondergoed gaat checken hoor.
NEE NATUURLIJK MAG DAT NIET VIEZE VUIGAARD.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik draag er niets overheen...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK MAG DAT NIET VIEZE VUIGAARD.
De vraag is; willen we jou herkennen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Dan herken je me wel, hoe moet je anders herkennen?
Ik ben een toffe gast.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
De vraag is; willen we jou herkennen?
Jij bent wel een enorme partypooper zegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedere Fok!ker ziet er toch hetzelfde uit. Lelijk, onverzorgde kapsel, slechte kledingstijl, anti-sociaal, camera-schuw etcetera.
nice.quote:
Hahaha dan kom ik met duikbril, snorkel en flippers!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel of ik in Speedo naar de bios mag.
Dat zou wel baas zijn, als we dat beide deden!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hahaha dan kom ik met duikbril, snorkel en flippers!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hahaha dan kom ik met duikbril, snorkel en flippers!
Nou. het staat genoteerd hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, als we dat beide deden!
Wasberen zijn lief.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Nou. het staat genoteerd hoor!
(Ik heb ook wel eens twee vrienden in boxershort de skipiste af zien gaan, dus enkel met je Speedo, snorkel en flippers in de bios moet ook kunnen....)
Als je niet teveel met je flippers voor het beeld flappert van mij wel hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wasberen zijn lief.Mag ik naast je komen zitten?
Komt goed..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als je niet teveel met je flippers voor het beeld flappert van mij wel hoor.
Check. Maar samen gek zijn is gezellig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedere Fok!ker ziet er toch hetzelfde uit. Lelijk, onverzorgde kapsel, slechte kledingstijl, anti-sociaal, camera-schuw etcetera.
Delen ze gratis shampoo uit, eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Check. Maar samen gek zijn is gezellig.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Delen ze gratis shampoo uit, eigenlijk?
De onverzorgde kapsels moeten we toch tegengaan!quote:
Ik neem je zoals je bent. Maar hoe ga ik je herkennen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Candaasje het volgende:
Maar nemen jullie me niet zoals ik ben dan?
Tuurlijk. Hard en van achterenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Candaasje het volgende:
Jawel, maar afhankelijk van hoe je precies bent eventueel van achteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Candaasje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |