Ja waarom niet?quote:
Jij en de rest van de wereldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Omg en mijn 'fotohoofd' is om te janken![]()
(want ik doe altijd wat raars met mijn gezicht als er een foto gemaakt wordt)
Er wordt nog uitgenodigd, er zijn al een aantal toezeggingen, je gaat ze maar gewoon spotten dinsdag over een weekquote:
Al zet je er 1 naast me is dan kans miniem dat ik ze herkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nog uitgenodigd, er zijn al een aantal toezeggingen, je gaat ze maar gewoon spotten dinsdag over een week
Jan Kooimans? Gordon?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nog uitgenodigd, er zijn al een aantal toezeggingen, je gaat ze maar gewoon spotten dinsdag over een week
Ja maar dat zijn dan ook de B en C sterrenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Al zet je er 1 naast me is dan kans miniem dat ik ze herken.
Ik zie soms van die aankondigingen voor Sterren dansen oid en heb nooit enig idee wie die mensen zijn.
Mijn gezicht is standaard raarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Omg en mijn 'fotohoofd' is om te janken![]()
(want ik doe altijd wat raars met mijn gezicht als er een foto gemaakt wordt)
Als je Brad Pitt links van me zet en Johnny Depp rechts herken ik ze nog niet eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan ook de B en C sterren
Nee en je mag ook niet je popcorn op de grond gooien, er op stampen en dan zeggen "maar ik heb hem toch gekregen?"quote:
Nee, want dan zit ik er ineens tussenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je Brad Pitt links van me zet en Johnny Depp rechts, herken ik ze nog niet eens.
Dat is vorige keer dan ook niet gebeurd meen ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee en je mag ook niet je popcorn op de grond gooien, er op stampen en dan zeggen "maar ik heb hem toch gekregen?"
Ik zat je gewoon te plagen joh, met je fipoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is vorige keer dan ook niet gebeurd meen ik.
Het ging er om hoe netjes men zich de vorige keer gedragen heeft toch?
True story hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:39 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik zat je gewoon te plagen joh, met je fipo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk alleen dat het Pathé personeel iets minder blij is met dergelijke acties.
Ja. Toen de film net begon heeft So_Surreal keihard fipo door de zaal heen geroepenquote:
Was ook echt goed getimed, dus grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Toen de film net begon heeft So_Surreal keihard fipo door de zaal heen geroepen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ja. Toen de film net begon heeft So_Surreal keihard fipo door de zaal heen geroepen
Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hee je kunt daar toch wel fatsoenlijk ergens je jas ophangen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |