Is dit weer zo'n antwoord van "wat is dat nou weer voor domme vraag" of is het echt zo?quote:
Nee. Het is een bioscoop. Ze hebben voor zover ik weet geen kapstok, vorige keer nam iedereen zijn jas gewoon mee de zaal in. Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n antwoord van "wat is dat nou weer voor domme vraag" of is het echt zo?
Mijn vraag is serieus, ook al lijkt het me heel logisch dat je je jas wel ergens op kunt hangen. Heb het tegengestelde ook vaak genoeg gezien, daarom.
--------
Kun je ergens fatsoenlijk je jas ophangen?
Oke, thanks!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Het is een bioscoop. Ze hebben voor zover ik weet geen kapstok, vorige keer nam iedereen zijn jas gewoon mee de zaal in. Nee.
Kom je wel eens in de bios?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vraag is serieus, ook al lijkt het me heel logisch dat je je jas wel ergens op kunt hangen.
Nope. Het is gewoon zoals bij ieder ander bioscoopbezoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Kun je ergens fatsoenlijk je jas ophangen?
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je wel eens in de bios?Gewoon mee de zaal in.
Okidoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Het is gewoon zoals bij ieder ander bioscoopbezoek.
Als je wilt, mag je mijn kaartje hebben. Als je er geen problemen mee hebt, alleen te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Fendy het volgende:
Ik wil wel graag ook, moet ik nog iets speciaals doen?
-edit- ik zie dat ik op de reservelijst sta. Komt vast goed
als je niet gaat, kun je je kaartje teruggeven via dezelfde pagina als je ze besteld hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je mijn kaartje hebben. Als je er geen problemen mee hebt, alleen te gaan.
Uhmm, moet ik nog haar laten groeien ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Er zullen ook BN'ers en leden van de cast van de musical Wicked en pers aanwezig zijn.
Dus zet je goede fotohoofd op en zorg dat je haar goed zit
Dank voor het aanbod, maar doe maar wat Bart zegt denk ik, dan gaat het eerlijker voor de anderen die ook op de wachtlijst staan...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je mijn kaartje hebben. Als je er geen problemen mee hebt, alleen te gaan.
OEEEE toch BN-ersssssssssssssssss.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Er zullen ook BN'ers en leden van de cast van de musical Wicked en pers aanwezig zijn.
Dat is niet helemaal waar..... Pathe A'foort heeft tegenwoordig een garderobe bij de VIP-zaal....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Het is gewoon zoals bij ieder ander bioscoopbezoek.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
Gewoon iets leuks aantrekken waar je je prettig in voelt. Spijkerbroekie is prima, als je een leuk jurkje aan wilt ook uiteraard, gala zou ik niet doen, want dan ga je je ongemakkelijk voelen denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OEEEE toch BN-ersssssssssssssssss.....
Gaan die er in Gala heen???? Ik had vrijdag nog een discussie over overdressed of underdressed verschijnen
Nee oke.... dan doe ik wss. wel een jurkjequote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks aantrekken waar je je prettig in voelt. Spijkerbroekie is prima, als je een leuk jurkje aan wilt ook uiteraard, gala zou ik niet doen, want dan ga je je ongemakkelijk voelen denk ik
Er is geen gala dresscode.
Ik ga uit mijn werk, dus ik ben toch al in pak. Ga ik interessant lopen zwaaien naar de camera's enzo. Mijn 15 minutesquote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks aantrekken waar je je prettig in voelt. Spijkerbroekie is prima, als je een leuk jurkje aan wilt ook uiteraard, gala zou ik niet doen, want dan ga je je ongemakkelijk voelen denk ik
Er is geen gala dresscode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |