Inderdaad. Laat ze tochquote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Dit is toch gewoon grappig? Al die dubbelzinnigheden....
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
Wat een kutmuziek is er toch. En het lijkt allemaal op elkaar.
Nee serieus!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef maar toe, het is niet erg meer!
Ik zit nog half te eten, gastquote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
vraag door Matthijs, vraag door....
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Kan er nou geen een van hun écht zingen?
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef JimboSlice het volgende:
het is ook echt niveautje bonte avond qua zang, muziek en knulligheid
Nee, triest.quote:
Doet me denken aan die carnavals-uitzendingquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef JimboSlice het volgende:
het is ook echt niveautje bonte avond qua zang, muziek en knulligheid
Gewoon omdat het kan denk ik.quote:
hebben die meisjes geen zelfrespect? allemaal slettebakken in spé wat mij betreftquote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ookToch leuk zo een kinderbandje en die gillende meisjes.
Dat dacht ik ook al, maar ik was te lui om een plaatje te zoekenquote:
we willen allemaal wel meisjes met beginnende tietjes achter ons aanquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef henkde_j het volgende:
Ok, kutmuziek.
Maar de jaloezie is niet van de lucht in dit topic
Dan moet je je maar niet gedragen als een aap.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
Negers apen noemen. Dat wordt weer een mooi relletje
Ik hoop niet dat jij een dochter hebtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we willen allemaal wel meisjes met beginnende tietjes achter ons aan
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
Dat maak jij er van. Ze werden allemaal apen genoemd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
Spuit elf meets pappegaaiquote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik was wel klaar met die wijven andersquote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
Het is pas kwart over, wat is deze?
Haha ik dacht precies hetzelfde, hoewel het in nederland nog wel mee kan vallen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij een dochter hebt
Klopt, dat wordt het verweer van die lucky man morgen ookquote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ze werden allemaal apen genoemd.
VI natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Waarom is er een korte uitzending? Er is toch geen voetbal?
Primitief was het inderdaad, dus de aapvergelijking kan gewoon opgaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ze werden allemaal apen genoemd.
Inderdaad. Maar dan noem je ook wat.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Haha deze Lucky was echt goud.
Die band kende ik eigenlijk niet, maar klonk wel beter dan Moke en Back to the Zoo.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Wire het volgende:
ik vind de dwdd wel steeds achteruit gaan de laatste weken
Beetje belerende opmerkingquote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iedereen die de Lucky racistisch vindt is echt een moraalridder
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Wire het volgende:
ik vind de dwdd wel steeds achteruit gaan de laatste wekenmaanden
Volgens mij vindt niemand dat hier, maar wordt verwacht dat het wel weer zo wordt opgevat. binnen een paar dagen edgar davids of winston bogarde aan tafel om zich te beklagen waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iedereen die de Lucky racistisch vindt is echt een moraalridder
Ik denk Humberto en Sylvana.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand dat hier, maar wordt verwacht dat het wel weer zo wordt opgevat. binnen een paar dagen edgar davids of winston bogarde aan tafel om zich te beklagen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand dat hier, maar wordt verwacht dat het wel weer zo wordt opgevat. binnen een paar dagen edgar davids of winston bogarde aan tafel om zich te beklagen waarschijnlijk.
Of die inderdaad. Hoe dan ook vrij lachwekkend.quote:
Zegt meer over degenen die het racistisch vinden dan over het filmpje. Het ging om een groep voetballers en hun primitieve gedrag.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Confetti het volgende:
Het is ook gewoon ontzettend racistisch. Zwarten met apen vergelijken.
Zo fucking simpel is het.
Als je zelf wat simpel bent wellicht.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Confetti het volgende:
Witten ook toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Confetti het volgende:
En ondertussen met zo'n pruik daar gaan zitten.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O god ja die was ook al boos om die reclame met Antilliaans accent ofzo.
Hopelijk komt ie het komende jaar niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Prem had hier ook niet om kunnen lachen.
Welnee. Hij weet heel goed dat het over een zwarte gaat die als een aap wordt neergezet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zegt meer over degenen die het racistisch vinden dan over het filmpje. Het ging om een groep voetballers en hun primitieve gedrag.
Het is wel ironisch hoe dat soort mensen prat gaan op hun culturele identiteit, maar eigenlijk gewoon het afro-amerikanisme kopiëren.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O god ja die was ook al boos om die reclame met Antilliaans accent ofzo.
Idd pavert weet heus wel dat er misschien een relletje van komt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Hij weet heel goed dat het over een zwarte gaat die als een aap wordt neergezet.
Maarja, in Nederland wordt er al snel huilie huilie geroepen en is racisme een verboden woord sinds Wilders.
Racisme is juist hip sinds Wilders. Iets zeggen van racisme is tegenwoordig politiek incorrect.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Hij weet heel goed dat het over een zwarte gaat die als een aap wordt neergezet.
Maarja, in Nederland wordt er al snel huilie huilie geroepen en is racisme een verboden woord sinds Wilders.
Onterechte klacht, die aap is degene die recht van klagen heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef Adelante het volgende:
Niks racisme: Immers heeft ook een klacht ingediend
[ afbeelding ]
Met twitter reacties van BN'ers graag.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef OProg het volgende:
Telegraaf in de gaten houden tot het eerste artikeltje er is.
Ik kan niet wachten om te lezen hoe Britt Dekker erover denkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met twitter reacties van BN'ers graag.
"die neger lijkt echt vet op een aapje man, vet grappig gewoon."quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om te lezen hoe Britt Dekker erover denkt.
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef Meneerik2 het volgende:
Mijn klacht is in ieder geval ingediend, en mijn VARA-lidmaatschap opgezegd!
Dat was mijn eerste gedachte ook moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoop mensen hebben dan ook geen humor, dus de kans op een rel is aanwezigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Silenus het volgende:
Je bent echt een domme mongol als je hier iets racistisch in ziet, sorry dat ik het zeg. Maar dan heb je er echt totaal niets van begrepen.
Was overigens een goede Lucky.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Silenus het volgende:
Je bent echt een domme mongol als je hier iets racistisch in ziet, sorry dat ik het zeg. Maar dan heb je er echt totaal niets van begrepen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Silenus het volgende:
Dat zijn teksten!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij eigenlijk een domme eikel
Je begrijpt er totaal niets van
Vandaar ook bij DWDD zodat ook wij konden gillen en mee zingen met deze geweldige muzikanten. Waarom überhaupt dit soort groepjes, dat moet je gewoon verbieden, je was immers niet goed genoeg voor Idols Kids.quote:
Dan gaat hij hopelijk niet proberen grappig te zijn zoals hij probeert als hij aan de andere kant van de tafel zit.quote:
Volgens mij zegt hij nooit zoveel dus dat gaat wel goed komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan gaat hij hopelijk niet proberen grappig te zijn zoals hij probeert als hij aan de andere kant van de tafel zit.
Ik wil dat ze een blik nieuwe tafelheren en dames opentrekken. Ik ben deze vrijwel allemaal zat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij nooit zoveel dus dat gaat wel goed komen.
Laten ze in ieder geval Humberto wat vaker uitnodigen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wil dat ze een blik nieuwe tafelheren en dames opentrekken. Ik ben deze vrijwel allemaal zat.
Nee niksquote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
Wat een kutmuziek is er toch. En het lijkt allemaal op elkaar.
Gewoon pure bagger.quote:
Ik kan je zeggen dat je tot op heden niks hebt gemist.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit van Johan Fretz gehoord![]()
Frenk vd Linden ken ik ook alleen maar van DWDD. Ik heb eigenlijk geen idee wat zijn vakgebied is...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
Ik realiseer me dat er heel wat gasten bij DWDD zijn geweest die ik alleen maar van DWDD ken
Die heeft behoorlijk wat gedaan. Onder andere voor de Nieuwe Revue en het NRC, maar ook op tv aardig vaak te zien geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frenk vd Linden ken ik ook alleen maar van DWDD. Ik heb eigenlijk geen idee wat zijn vakgebied is...![]()
![]()
Tegenwoordig draagt ie slechts iets te gare bloesjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Die heeft behoorlijk wat gedaan. Onder andere voor de Nieuwe Revue en het NRC, maar ook op tv aardig vaak te zien geweest.
Nouja, alles wat in DWDD zit komt ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
Ik realiseer me dat er heel wat gasten bij DWDD zijn geweest die ik alleen maar van DWDD ken
Dat klopt maar wel opvallen dat ik ze nergens anders van ken. Dat kan betekenen dat ik nogal onwetend is of dat DWDD nietszeggende figuren uitnodigt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, alles wat in DWDD zit komt ergens anders vandaan.
Het is nooit zo dat DWDD iemand ontdekt.
Of allebei, kan ook nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan betekenen dat ik nogal onwetend is of dat DWDD nietszeggende figuren uitnodigt.
Waarom bij De Telegraaf als het ook op FOK! kan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef OProg het volgende:
Je kan altijd nog reacties gaan plaatsen bij nieuwsartikelen op Telegraaf.nl als je echt overal totaal niks vanaf weet.
quote:
Zou die rechter Arie nodig hebben om uit de kast te komen, of zou ie het uit zichzelf ook wel kunnen?quote:
Telegraaf is nog 3 stappen erger dan de meeste fora hier. Hoewel ik ook niet zo gek veel NWS lees hier.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom bij De Telegraaf als het ook op FOK! kan.
Ik las vandaag de reactie van iemand die zich afvroeg waarom hij als 'hardwerkende arbeider' ook geen 'bonis' krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:13 schreef Specularium het volgende:
Monique zou met Wim moeten trouwen, zou ze Burger-Krings heten.Ik wil je grapje niet verpesten, maar de meisjesnaam is altijd als laatst. Het was dus grappiger geweest als Wim getrouwd zou zijn met een vrouw die Spier heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
In modern Nederland kan hij ook haar naam aannemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil je grapje niet verpesten, maar de meisjesnaam is altijd als laatst. Het was dus grappiger geweest als Wim getrouwd zou zijn met een vrouw die Spier heet.
Ik zag deze zaterdag bij Sounds in Haarlem. Het was echt om te huilen zo slecht.quote:Muziek: The Pignose Willy's
Alsof dat in masculien Nederland daadwerkelijk gebeurt. Dat ben je het lachertje van de buurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:24 schreef OProg het volgende:
[..]
In modern Nederland kan hij ook haar naam aannemen.
Een collega van mij heeft dat gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat in masculien Nederland daadwerkelijk gebeurt. Dat ben je het lachertje van de buurt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil je grapje niet verpesten, maar de meisjesnaam is altijd als laatst. Het was dus grappiger geweest als Wim getrouwd zou zijn met een vrouw die Spier heet.
Zie je hoe OProg jouw gevatte opmerking weer naar de gallemiezen helpt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:24 schreef OProg het volgende:
[..]
In modern Nederland kan hij ook haar naam aannemen.
Dan zal ik het wel goed vinden. Mijn muziekmening staat haaks op die van de DWDD topic bezoekersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zag deze zaterdag bij Sounds in Haarlem. Het was echt om te huilen zo slecht.
Vind jij die bands doorgaans goed dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn muziekmening staat haaks op die van de DWDD topic bezoekers
Kijk hem eens lekker anders zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel goed vinden. Mijn muziekmening staat haaks op die van de DWDD topic bezoekers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Jonnie en Thérèse Boer winnen Gourmand Award voor 'Puurst' - 26-2-2013
Tijdens de Oscars van de kookboeken, de Gourmand World Cookbook Awards, viel dit weekend het kookboek ‘Puurst’ van Jonnie en Thérèse Boer in de prijzen. ‘Puurst’ is verkozen tot Beste Kookboek ter Wereld in de categorie ‘Chef’. In hun boek staan er geen recepten bij de gerechten maar een verhaal, culinair proza genoemd, van Ronald Giphart. Ze introduceren naast zout, zoet, bitter, zuur, vet en umami een 7e smaak: 3D. Origineel genoeg om de jury te laten overdonderen en dat leidde tot deze kers op de taart voor de drijvende krachten achter de Librije: Jonnie en Therese Boer. Puurst is het laatste deel uit de trilogie van het culinaire koppel en vertelt over smaak en (r)evolutie. Het boek geeft inzicht in de ontwikkeling van Jonnies kookkunst.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef remcoP het volgende:
Wanneer wordt het boek van de maand weer gekozen? Dat is altijd zo'n leuk item.
Inteelt-prijsjes.quote:
En toch allemaal weer kijken.quote:
Heel irritant inderdaad. Je kunt niet eens de titels van de boeken horen zo snel gaat het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:26 schreef Jivis het volgende:
Boek van de Maand. Gaan ze tien minuten allemaal door elkaar lullen.
Sowiesoquote:
Reken maar van yes.quote:
'Ja maar als ik stop, krijg ik stress en dat is nog slechter'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Doorrrrr
En paffen terwijl je zwanger bent
ik ga een steen zoeken...weet nog niet of ik er onder ga of door mijn tv ga gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef DrDentz het volgende:
We hebben vanavond de nieuwe sensatie, het zingende achterneefje van Monsif!
Ik had zo een kennisje, of eigenlijk kennisje van mijn zus, ik was op een verjaardag, zat ze daar met een dikke buik en steekt ze opeens een sigaret opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
'Ja maar als ik stop, krijg ik stress en dat is nog slechter'
Het is altijd Eddie, Hans of Eddiequote:
Nee, Fretz.quote:
Wel een volgende premier hè.quote:
Die die wel en andere dingen ook wel, maar deez niequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heroine dealen op de kinderboerderij vond ik wel grappig
Een onverwachtse keuze van de VARA.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god, die linkse tering debiel weer.
Nou, links totdat-ie binnenloopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god, die linkse tering debiel weer.
Ja dat heeft ie altijd, pauper.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Heeft hij geen behoorlijke kleren? Zit hij daar met zijn hoodie.
met capuchonquote:
Ze vallen er wat half in lijkt het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Heb even gemist waar het over gaat. Zijn zoon verdronken ?
Ook gelezen. Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
Dit stond dit weekeinde ook in het NRC. Treurig verhaal.
In het water?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze vallen er wat half in lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |