Hmm gezellige boel.. Nou ja sterkte nog maar even danquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huisgenoten die achter je rug om lullen. Het wordt er allemaal niet gezelliger op hier. Maar binnenkort studeren een paar van die gedrochten af en gaan ze hoogstwaarschijnlijk verhuizen
Ja van die dingen dat ik nooit gezamelijke dingen meeneem tijdens het boodschappen doen. Of dat ik nooit schoonmaak. Terwijl dat bullshit is, omdat ik dat zaterdagmiddag doe, wanneer de meeste van die figuren naar hun papa en mama zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm gezellige boel.. Nou ja sterkte nog maar even dan
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Nou AJ en andere users. Ik voel me dom en moet eens even normaal doen.
Niets. Het zijn bepaalde gedachten die echt te dom zijn en die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
OT: wel redelijk, niet veel noemenswaardige emoties op het moment.
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik zit er echt doorheen. Ik ben doodop. Kan niet meer.
Bewegen! Dat is voor de manier om van zo'n stemming af te komenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets. Het zijn bepaalde gedachten die echt te dom zijn en die ik niet leuk vind.
Ga als ik thuis ben hardlopen. Ondanks mijn smoesjes... Heb al 1.5 week geen beweging gehadquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter.
[..]
Bewegen! Dat is voor de manier om van zo'n stemming af te komen
Ik ben moe, weet niet waarom jij het wilde wetenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Vertel het maar aan AJ en honderden andere users
Hier ookquote:
Nu al goed bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:26 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag eens wat dingen regelen, er blijft teveel liggen
Grotendeels heel erg laag energieniveau op dit moment geloof ik, wat dus blijkbaar niet meer zomaar bijtrekt merk ik nu. Om gek van te worden als je hoofd (nog wel) wil.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Izzit het volgende:
En waar komen die tranen uit voort dan?
Rust is dan het beste wat je kunt nemen. Luisteren naar je lichaam enzo....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Grotendeels heel erg laag energieniveau op dit moment geloof ik, wat dus blijkbaar niet meer zomaar bijtrekt merk ik nu. Om gek van te worden als je hoofd (nog wel) wil.Nu dus aan het pogen om me daar aan over te geven en hopen dat het weer snel goed komt
.
En hoe voel jij je?
I know, vandaar ook minder willen/moeten luisteren naar mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef Izzit het volgende:
[..]
Rust is dan het beste wat je kunt nemen. Luisteren naar je lichaam enzo....
Ja, en on topic: Wel prima eigenlijk
Goed zo!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef Izzit het volgende:
Daar ben ik ook blij om. Is wel eens anders geweest de afgelopen dagen.
Nu jij nog!
Moet ik nog raden welk merk het is of is dat te makkelijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef Ambipur het volgende:
Hmmmm, mijn deo ruikt echt te lekker. Word blij van mijn geur
Sanex!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moet ik nog raden welk merk het is of is dat te makkelijk?
OT: sta op stug doorgaan modus, komt goed uit want ik moet zo nog werken.
3? Wel meer maar voel me nu primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ondanks je 3 uitspattingen vannacht?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
3? Wel meer maar voel me nu prima
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
3? Wel meer maar voel me nu prima
Lag niet in de planning?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:01 schreef kwiwi het volgende:
Shit, nog wakker. Dat was niet de bedoeling.
Niet echt, moet op tijd weer opquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:03 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Lag niet in de planning?
Dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
Mijn collega praat in haarzelf en dat is zoooooo hinderlijk irritant
Dat is nou niet echt heel slim hequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:16 schreef candygirl het volgende:
Mega slechte zin, en vraag me af of mijn duim gekneusd of stukje gebroken is..Maar om nu naar dokter te gaan....pfff....nee
Wat is Emo-shoppen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:53 schreef Perzephone het volgende:
Prima! Emo-shoppen is fucking heerlijk
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Damn.. ik heb een team van5 collega's waaronder ikzelf dus. De manager en assistent manager worden overgeplaatst en sinds gisteren is bekend dat nog een collega weggaat. Kortom, van de 5 blijven er2 over... Niet echt tof
. Je hebt wel gelijk,maar paar dagen afwachten kan geen kwaad hequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt heel slim hevoor hetzelfde geldt issie gebroken en groeit ie scheef aan.
Leuk is anders idd. Maar goed, mijn nieuwe collega's zijn waarschijnlijk ook heel leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Klinkt niet fijn nee...
Ot: Benieuwd of *x* gaat reageren na mijn undercover actie. Aan de andere kant is het (gelukkig) allemaal behoorlijk weggezakt en vraag ik me af of ik er nog wel de voldoening uithaal als ik weet dat het klopt wat ik denk/dacht.
Verder blij als mijn fotoboek vandaag verzonden is naar de drukker. Nog even scherp laatste puntjes op de i zetten en (hopelijk snel) loslaten maar
Paar dagen niet nee, wist niet dat dat de insteek wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
. Je hebt wel gelijk,maar paar dagen afwachten kan geen kwaad he.
Ot ; ik blijf me verbazen hoeveel mensen openlijk en luid en duidelijk over hun privé situatie en gezondheid vertellen in een wacht kamer.
Als in een oorspronkelijk Bhutaans gerecht: hete pepers met kaas? Als ik daaraan terug denk..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef SEMTEX het volgende:
Hongerig en uitkijkend maar het Bhutaanse voedsel van thuisbezorgd.nl
Vertel! Nieuwsgierigquote:
Daar kan ik niet over uit wijdenquote:
Haha, ik geloof dat ik het niet eens meer wíl wetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over uit wijden![]()
Dromen schijnen niet uit te komen wanneer je er openlijk over vertelt
vandaar.
Ik geloof het ook niet!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, ik geloof dat ik het niet eens meer wíl weten![]()
quote:
Kom je op school, is je docent ziekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boh ik ben moeterwijl ik toch echt m'n 8 uren slaap heb gehad.
Ik wist het ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kom je op school, is je docent zieken iedereen wist het, behalve ik
Wie weetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Trouwens, dat werkt toch alleen maar kaarsjes op de verjaardagstaart uitblazen en een wens doen zo
Kan je lachen maar echt.. sommige mensenquote:
Bij mij ook, alleen stonden wij er allemaal en was die poepdocent er niet... om 8:30 op school voor niks.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kom je op school, is je docent zieken iedereen wist het, behalve ik
Gewoon even dat bekje opendoen en hard kankeren dat ze hun kop moeten houdenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Ambipur het volgende:
Fuck. Ik ben van super net wijk verhuist naar een aso wijk, waarin allochtonen en autochtonen gezellig staan te hangen met de radio aan, gillend en al.. Even wennen dit. Ik ken de sociale omgangsvormen niet hier.
Ik ben dat verleerd.. Zal de volgende keer eens oefenenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Gewoon even dat bekje opendoen en hard kankeren dat ze hun kop moeten houden![]()
OT: LUI als een luiaard
Ja inderdaad, via Zwitserland naar een of ander land dat niemand mocht weten toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dat verleerd.. Zal de volgende keer eens oefenen![]()
Was jij niet weg?
Heb iets meer nodig dan gedacht dus nog even doorbijten voordat ik zorgeloos van het uitzicht kan genieten zal niet lang duren. En tot die tijd blijf ik wederom jullie vervelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dat verleerd.. Zal de volgende keer eens oefenen![]()
Was jij niet weg?
Ik leef met je mee. We moeten elkaar steun en toeverlaat bieden in deze barre tijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen stonden wij er allemaal en was die poepdocent er niet... om 8:30 op school voor niks.
Succes!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Morgen beginnen op mijn nieuwe werk, nog geen zenuwen maar toch spannend, was het maar een maand verder
Dramaqueenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tnx! Komt wel goed toch toch toch?vast wel
wel ok verder..
Hoiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:25 schreef DjinN het volgende:
Zo klaar met nepmensen...mensen waar ik energie en tijd in steek, en die me vervolgens negeren. Een normaal hallo kan er niet meer af. Ben er klaar mee.
idem, gisteren op n bruiloft. De meeste mensen waren mijn leeftijd of iets ouder. Zegt n jonge collega, alleen maar oude mannen hier. Dus ik zeg,vindt je? O wacht zegt ze..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat woorden al niet kunnen doen... Als iemand die iets jonger is zegt 'in jouw tijd...' is tot daar aan toe, maar dat dan zeggen echt vlák voordat je jarig bent... AU!
![]()
Tssss! Bitchslappen die hap!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
idem, gisteren op n bruiloft. De meeste ensen waren mijn leeftij of iets ouder. Zegt n jonge collega, alleen maar oude mannen hier. Dus ik zeg,vindt je? O wacht zegt ze..uhm nee ik bedoel.. ouder dan mij..niet oud
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. We moeten elkaar steun en toeverlaat bieden in deze barre tijden.
Verder wel alles lekkah?
Ik voel me een beetje vreemd. Mijn halve team op m'n werk is weg en dat waren echt de tofste leidinggevende die ik ooit heb gehad. Heb het gevoel dat het nieuwe management team wat meer op de vingers kijkt en daardoor presteer ik minder goed.
Deur intrappen allesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben de sleutel van de trapkast kwijt.. Wtf moet ik nu doen. M'n laptop zit erin en ik verhuis vandaagGodsamme wat irritant.
Toch weer een kleine zorg en een te repareren deur minderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nooo! Found it. Gewoon in een andere kast.Woeeeehoeeee!
Velen zijn jaloers.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Dven het volgende:
Ontopic : Voel mij prima, ondanks een matige kater. Chick is aan het koken, ik lig nog in bed en zo lekker in de tuin ontbijten
Hoe laat vertrekt het vliegtuig?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben de sleutel van de trapkast kwijt.. Wtf moet ik nu doen. M'n laptop zit erin en ik verhuis vandaagGodsamme wat irritant.
Vals alarm, net iets te koud om buiten te lunchenquote:
Je hebt Turks bloed voor zover ik mij kan herinneren. Ooit eens overwogen om in Turkije te gaan wonen?quote:
Ja.. Maar ik ben te Nederlands voor de Turken, ze accepteren mijn directheid niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt Turks bloed voor zover ik mij kan herinneren. Ooit eens overwogen om in Turkije te gaan wonen?
Slowchat, waar?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Maar ik ben te Nederlands voor de Turken, ze accepteren mijn directheid niet.Ik zou dan richting Zuid-Amerika gaan liever. Hun mentaliteit past beter bij de mijne.
Er komt zo iemand zeuren dat dit geen SC is
Ik pas er niet tussen... Ik heb niets met Turken op familie na. Ik vind het een fijn vakantieland en de enige plek wat voor mij thuis is, is het geboortedorp van mijn ouders en daar wil ik niet wonen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Slowchat, waar?
Wist niet dat het in Turkije zo erg was. De keren dat ik daar ben geweest viel het mij heel erg mee. Niet veel anders dan hier in Bulgarije eigenlijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Slowchat, waar?
Wist niet dat het in Turkije zo erg was. De keren dat ik daar ben geweest viel het mij heel erg mee. Niet veel anders dan hier in Bulgarije eigenlijk
lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat een muffe dag en nu snel naar bed want morgen weer om 6 uur op
Sterkte!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat een muffe dag en nu snel naar bed want morgen weer om 6 uur op
De moeite waard?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat heeft The Mist toch een absurd ziek einde... Heb er wederom kippenvel van
Soms is het wat slecht geacteerd, maar het plot en einde is zo bizar dat het dat wel goed maakt.quote:
Het einde verneukte die film juist helemaalquote:Op zondag 3 maart 2013 11:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Soms is het wat slecht geacteerd, maar het plot en einde is zo bizar dat het dat wel goed maakt.
Als je een typische hollywood happy end wil wel ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Het einde verneukte die film juist helemaal
Ontopic:
Goed.
Ik zou zeggen, waarom ben je daar nog niet weg?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Kwaad, omdat mijn moeder weer zwaar explodeerde over een paar vragen die ik haar stelde in de situatie die zich voordeed.
Volgende keer maar YES, YES MAM, zeg niets, doe en walk away.
Was dat maar een optie die ik nu had. Dat zou inderdaad het beste zijn, maar die mogelijkheid heb ik op dit moment gewoon niet. Zodra die zich voordoet, zeker, dan pak ik hem meteen!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, waarom ben je daar nog niet weg?Als ik dat zo lees, is het elke keer hetzelfde gezeur? Ja en amen zeggen en lekker iets voor jezelf zoeken zo snel mogelijk lijkt me de beste optie?
Gefeliciteeeeeerd!quote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Eigenlijk nog steeds geen jarig gevoelondanks vele lieve felicitaties en familie die op bezoek was.
Nog maar avondje zelf relaxen en wie weet komt het dan nog een beetje en zo niet, jammer dan, volgend jaar weer een kans.
Lief, dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |