haha ik hoopte dat dit niet zou gebeurenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:46 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
haha ik hoopte dat dit niet zou gebeuren
Maar ook al voor dat gedoe kwam het in me op.
Ik vraag me alleen af of het realistisch is, en of niet stiekem heel veel mensen het al doen.
't is geen troll-topic, maar ook niet eentje die je al te serieus moet nemen
haha, ben soms nogal impulsiefquote:
Hoezo? Je verdient er bakken met geld meequote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
haha, ben soms nogal impulsief
Misschien is een slotje niet onverstandig voordat straks mijn hele inbox vol met oneerbare voorstellen staat
De verleiding van het geld zal groot zijn... als het echt 50 euro voor 3 minuten is...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo? Je verdient er bakken met geld mee
Gewoon doen joh, je schijt in ieder geval de volgende dag wat makkelijkerquote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
De verleiding van het geld zal groot zijn... als het echt 50 euro voor 3 minuten is...
Liever een lelijke vrouw 15 minuten voor 25 euro, maar toch... het gaat om het geld.
Een acteur die voor een filmrol met zijn eigen geslacht flikflooit is toch ook geen fag?
ervaring?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef zovty het volgende:
50 euro vind ik wel een beetje weinig.
Ik denk dat je makkelijk 100 euro kan vragen.
mietje!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ow shit!
Gelukkig snel mijn fotoboek leeggegooid.
Idee is wel realistisch, de mensen die het doen lopen er alleen niet mee te koop.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef novusordoseclorum het volgende:
uit de reacties haal ik in ieder geval het antwoord.
Concreet: Nee, dit idee is niet realistisch.
Misschien ook niet zo heel jammer...
Ik meen het, is best wat werk om weer al die foto's op maat te maken en terug up te loaden -_-quote:
Ik leek al 30 toen ik 12 wasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
Als je nou minderjarig bent kan je meer vragen.
Hoe weten jullie dit allemaal?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Lijkt mij overigens wel lastig schijten na een tijdje.
Lastig? Lastig ophouden denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Lijkt mij overigens wel lastig schijten na een tijdje.
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal?
Dirty queers... :-*
zo lang?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
zo lang?
Ik dacht dat faggots het niet zo lang volhielden
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ik ben hetero, maar als ik zonder dat iemand het weet opgeteld 30 minuten dat soort ranzigheden moet doen voor 300 euro overweeg ik het serieus.
Misschien kunnen ze bij TS wel in natura betalen dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Crimyclown het volgende:
- Een portomonee met wisselgeld (niet iedereen kan contant betalen)
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bij TS wel in natura betalen dan.
Het lag een beetje aan de reacties.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
TS, komaan. Jij overweegt je serieus door een paar nichten in je aars te laten roeren voor geld?
Ja, dat is wel de juiste conclusie inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef novusordoseclorum het volgende:
Maar de reacties zijn zo ridicuul dat ik redelijk kan aanvoelen dat mijn brainfart dat ook is.
Het is misschien even doorbijten. Maar zo geld verdienen klinkt aantrekkelijk. Ik zie geen negatieve aspecten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
TS, komaan. Jij overweegt je serieus door een paar nichten in je aars te laten roeren voor geld?
Ik neem aan dat hij dit werk gewoon zwa...bruin wilt doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef giepen het volgende:
Hoe zijn de secundaire arbeidsvoorwaarde ?
Het blijven mannen... Ze houden het net zo lang vol als jij met je vriendin.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
zo lang?
Ik dacht dat faggots het niet zo lang volhielden
Behalve dat je al je waardigheid en zelfrespect gaat verliezen. Mocht TS daar geen greintje van bezitten dan zeg ik doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is misschien even doorbijten. Maar zo geld verdienen klinkt aantrekkelijk. Ik zie geen negatieve aspecten.
Dit waren angstgedachten die ik hier wilde peilen, beetje voorspellen of dat zou komen of niet...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zou mij echt zwaar verkracht voelen. Douchen voor het leven, ik ben vies etc.
Het is maar een piemel en er zit een condoom om. Geen direct contact, dus zo gay is het niet eensquote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zou mij echt zwaar verkracht voelen. Douchen voor het leven, ik ben vies etc.
Goed, weten we dat ook gelijk weer van je.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is maar een piemel en er zit een condoom om. Geen direct contact, dus zo gay is het niet eens
Zo was ik het aan het goedpraten... maar ik ben hard aan het terugkomen op mijn idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is maar een piemel en er zit een condoom om. Geen direct contact, dus zo gay is het niet eens
Nee inderdaad, je anus kapot laten raggen in een steegje door een vieze oude man welke even eerst flink op je kontje tuft voordat hij z'n dikke lans bij je naar binnen brengt is helemaal niet gay als je dat met condoom doet. Inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
I LOL'edquote:Op maandag 25 februari 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je anus kapot laten raggen in een steegje door een vieze oude man welke even eerst flink op je kontje tuft voordat hij z'n dikke lans bij je naar binnen brengt is helemaal niet gay als je dat met condoom doet. Inderdaad.
Had ik geleerd van mijn broer... "Neehee we raken elkaar toch niet, zit rubber om" Toen ik vroeg of het niet raar en incestueus was.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Goed, weten we dat ook gelijk weer van je.
Ik meen het hoor. Ik zeg doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je die goocheltruc dat je een paard laat verdwijnen? Nou dat dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zou een dag later niet gaan paardrijden.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken je die goocheltruc dat je een paard laat verdwijnen? Nou dat dus.
2 goude schijttopics op 1 dag!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Stel nou dat je snel extra geld wil verdienen...
en je doet dit:
ga naar gay-parking, gay-café, gay-datingsite, en bied aan je te laten nemen door een gay voor 50 euro, met condoom.
Stel nou dat je op 1 avond 6 gays doet, waarbij je alleen maar ff voorover hoeft te buigen en 3 minuten geduld moet hebben, heb je zomaar 300 euro. Als alles met condoom gaat kun je toch geen ziektes oplopen?
Ik ben hetero, maar als ik zonder dat iemand het weet opgeteld 30 minuten dat soort ranzigheden moet doen voor 300 euro overweeg ik het serieus.
Graag meningen
Niet meer hoor, I have been curedquote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Tchock het volgende:
TS overweegt dit echt serieus, dat is best wel schokkend.
[..]
Dus je durft niet meer? Ben je homo ofzo? Hihahoquote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Niet meer hoor, I have been cured
Eigenlijk vond ik het ook wel een politiek incorrect topic worden...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dus je durft niet meer? Ben je homo ofzo? Hihaho
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het ook wel een politiek incorrect topic worden...
ieder scheldwoord voor homo's heb hier neergezet en hun geaardheid willen verloochenen tot een perverse manier van geld verdienen. Mss ethisch niet helemaal goed, dit idee.
Puur het feit dat je jezelf als hetero man overweegt te prostitueren aan mensen van hetzelfde geslacht om je tandartsrekening te kunnen betalen vind ik al onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Niet meer hoor, I have been cured
Fixed that for you.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het ook wel een politiek incorrect topic worden...
ieder scheldwoord voor TS hier neergezet en zijn geaardheid willen verloochenen tot een perverse manier van geld verdienen. Mss ethisch niet helemaal goed, dit idee.
Beste post van de dagquote:Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.
quote:
Ik denk dat jij een paar zaken door elkaar loopt te halen vriendquote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Stel nou dat je op 1 avond 6 gays doet
Ik weet van een homo dat hij vaak last had van 'anus trombose'(of gewoon erge aambeien), dat komt natuurlijk door al die lullen die komen en gaan..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal?
Dirty queers... :-*
daar hebben ze toch wel zalf voor?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Ik weet van een homo dat hij vaak last had van 'anus trombose'(of gewoon erge aambeien), dat komt natuurlijk door al die lullen die komen en gaan..
Dus nee, lijkt me geen pretje
[..]
Ow kut, ik zie het helemaal voor me.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef Oerbeer het volgende:
[jambers]
Overdag is hij een doodgewone user op FOK!, 's avonds een heteroseksuele mannelijke prostituee, waar de janettes uit de buurt welkom zijn voor betaalde seks. Hij leidt dan ook een dubbelleven. De ouders van novusordoseclorum weten namelijk niet dat hij in de prosietusie zit. En terwijl zijn ouders rustig slapen, gaat het boven op zolder ruig aan toe. We gaan bij hem langs.
[/jambers]
N00b.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is misschien even doorbijten. Maar zo geld verdienen klinkt aantrekkelijk. Ik zie geen negatieve aspecten.
Ik zou jou een lesje d's en t's willen aanraden.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Op zich vermoed ik wel dat er wel degelijk mannen zijn die dit doen. Wat niet betekend dat ik het zou aanraden.
Ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou jou een lesje d's en t's willen aanraden.
kan je beter coke gaan dealen, maak je veel meer winst en klanten komen vaker terugquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef durrrr het volgende:
Gewoon XTC verkopen op feestjes , veel makkelijker en verdiend goed. Zo had ik een x op sensation zo een domme toerist die wanhpoig was voor een pil. Hij wou per pil 40 euro betalen,en hij wou der 5. En normale mensen kan je die pillen wel kwijt voor 5-15 eu per pil.
Ik raad jou een lesje d's en t's aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Ja?
Zou je dat willen?
Mag best van mij, hoor... Ga je gang. Je krijgt bij deze toestemming, van de incompetente hemzelf, om een lesje d's en t's aan te raden.
Nou, we gaan het zien. Getuige je ondertitel ben je nog niet begonnen, alhoewel je in je signature aantoont het wel degelijk te kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Goed zo, jochie.
Opgelucht?
Mijn ondertitel is dwingend. Niet in de derde persoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien. Getuige je ondertitel ben je nog niet begonnen, alhoewel je in je signature aantoont het wel degelijk te kunnen.
Dan is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:46 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Mijn ondertitel is dwingend. Niet in de derde person.
voor je pa welquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef novusordoseclorum het volgende:
oké oké het is een gruwelijk ranzig idee, maar het is wel een berg geld...
zou het realistisch zijn?
700 maar?quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
Heel goed idee! Ik ben er zelf mee begonnen toen ik 17 was, verdien er nu ongeveer 700 per maand mee! Makkelijk bijverdienen dus.
Een 3 jaar oud topic kicken om te kunnen vertellen dat je je in je reet laat neuken voor geldquote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
Heel goed idee! Ik ben er zelf mee begonnen toen ik 17 was, verdien er nu ongeveer 700 per maand mee! Makkelijk bijverdienen dus.
Voor 1 keer een kwartiertje zoenen?quote:
Doe je dan 14 gasten per maand?quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |