Ik meen het, is best wat werk om weer al die foto's op maat te maken en terug up te loaden -_-quote:
Ik leek al 30 toen ik 12 wasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
Als je nou minderjarig bent kan je meer vragen.
Hoe weten jullie dit allemaal?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Lijkt mij overigens wel lastig schijten na een tijdje.
Lastig? Lastig ophouden denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Lijkt mij overigens wel lastig schijten na een tijdje.
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal?
Dirty queers... :-*
zo lang?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
zo lang?
Ik dacht dat faggots het niet zo lang volhielden
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ik ben hetero, maar als ik zonder dat iemand het weet opgeteld 30 minuten dat soort ranzigheden moet doen voor 300 euro overweeg ik het serieus.
Misschien kunnen ze bij TS wel in natura betalen dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Crimyclown het volgende:
- Een portomonee met wisselgeld (niet iedereen kan contant betalen)
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bij TS wel in natura betalen dan.
Het lag een beetje aan de reacties.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
TS, komaan. Jij overweegt je serieus door een paar nichten in je aars te laten roeren voor geld?
Ja, dat is wel de juiste conclusie inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef novusordoseclorum het volgende:
Maar de reacties zijn zo ridicuul dat ik redelijk kan aanvoelen dat mijn brainfart dat ook is.
Het is misschien even doorbijten. Maar zo geld verdienen klinkt aantrekkelijk. Ik zie geen negatieve aspecten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
TS, komaan. Jij overweegt je serieus door een paar nichten in je aars te laten roeren voor geld?
Ik neem aan dat hij dit werk gewoon zwa...bruin wilt doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef giepen het volgende:
Hoe zijn de secundaire arbeidsvoorwaarde ?
Het blijven mannen... Ze houden het net zo lang vol als jij met je vriendin.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
zo lang?
Ik dacht dat faggots het niet zo lang volhielden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |