quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
zo lang?
Ik dacht dat faggots het niet zo lang volhielden
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ik ben hetero, maar als ik zonder dat iemand het weet opgeteld 30 minuten dat soort ranzigheden moet doen voor 300 euro overweeg ik het serieus.
Misschien kunnen ze bij TS wel in natura betalen dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Crimyclown het volgende:
- Een portomonee met wisselgeld (niet iedereen kan contant betalen)
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bij TS wel in natura betalen dan.
Het lag een beetje aan de reacties.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
TS, komaan. Jij overweegt je serieus door een paar nichten in je aars te laten roeren voor geld?
Ja, dat is wel de juiste conclusie inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef novusordoseclorum het volgende:
Maar de reacties zijn zo ridicuul dat ik redelijk kan aanvoelen dat mijn brainfart dat ook is.
Het is misschien even doorbijten. Maar zo geld verdienen klinkt aantrekkelijk. Ik zie geen negatieve aspecten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
TS, komaan. Jij overweegt je serieus door een paar nichten in je aars te laten roeren voor geld?
Ik neem aan dat hij dit werk gewoon zwa...bruin wilt doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef giepen het volgende:
Hoe zijn de secundaire arbeidsvoorwaarde ?
Het blijven mannen... Ze houden het net zo lang vol als jij met je vriendin.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
zo lang?
Ik dacht dat faggots het niet zo lang volhielden
Behalve dat je al je waardigheid en zelfrespect gaat verliezen. Mocht TS daar geen greintje van bezitten dan zeg ik doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is misschien even doorbijten. Maar zo geld verdienen klinkt aantrekkelijk. Ik zie geen negatieve aspecten.
Dit waren angstgedachten die ik hier wilde peilen, beetje voorspellen of dat zou komen of niet...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zou mij echt zwaar verkracht voelen. Douchen voor het leven, ik ben vies etc.
Het is maar een piemel en er zit een condoom om. Geen direct contact, dus zo gay is het niet eensquote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zou mij echt zwaar verkracht voelen. Douchen voor het leven, ik ben vies etc.
Goed, weten we dat ook gelijk weer van je.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is maar een piemel en er zit een condoom om. Geen direct contact, dus zo gay is het niet eens
Zo was ik het aan het goedpraten... maar ik ben hard aan het terugkomen op mijn idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is maar een piemel en er zit een condoom om. Geen direct contact, dus zo gay is het niet eens
Nee inderdaad, je anus kapot laten raggen in een steegje door een vieze oude man welke even eerst flink op je kontje tuft voordat hij z'n dikke lans bij je naar binnen brengt is helemaal niet gay als je dat met condoom doet. Inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
I LOL'edquote:Op maandag 25 februari 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je anus kapot laten raggen in een steegje door een vieze oude man welke even eerst flink op je kontje tuft voordat hij z'n dikke lans bij je naar binnen brengt is helemaal niet gay als je dat met condoom doet. Inderdaad.
Had ik geleerd van mijn broer... "Neehee we raken elkaar toch niet, zit rubber om" Toen ik vroeg of het niet raar en incestueus was.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Goed, weten we dat ook gelijk weer van je.
Ik meen het hoor. Ik zeg doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je die goocheltruc dat je een paard laat verdwijnen? Nou dat dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zou een dag later niet gaan paardrijden.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken je die goocheltruc dat je een paard laat verdwijnen? Nou dat dus.
2 goude schijttopics op 1 dag!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Stel nou dat je snel extra geld wil verdienen...
en je doet dit:
ga naar gay-parking, gay-café, gay-datingsite, en bied aan je te laten nemen door een gay voor 50 euro, met condoom.
Stel nou dat je op 1 avond 6 gays doet, waarbij je alleen maar ff voorover hoeft te buigen en 3 minuten geduld moet hebben, heb je zomaar 300 euro. Als alles met condoom gaat kun je toch geen ziektes oplopen?
Ik ben hetero, maar als ik zonder dat iemand het weet opgeteld 30 minuten dat soort ranzigheden moet doen voor 300 euro overweeg ik het serieus.
Graag meningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |