haha ik hoopte dat dit niet zou gebeurenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:46 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
haha ik hoopte dat dit niet zou gebeuren
Maar ook al voor dat gedoe kwam het in me op.
Ik vraag me alleen af of het realistisch is, en of niet stiekem heel veel mensen het al doen.
't is geen troll-topic, maar ook niet eentje die je al te serieus moet nemen
haha, ben soms nogal impulsiefquote:
Hoezo? Je verdient er bakken met geld meequote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
haha, ben soms nogal impulsief
Misschien is een slotje niet onverstandig voordat straks mijn hele inbox vol met oneerbare voorstellen staat
De verleiding van het geld zal groot zijn... als het echt 50 euro voor 3 minuten is...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo? Je verdient er bakken met geld mee
Gewoon doen joh, je schijt in ieder geval de volgende dag wat makkelijkerquote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
De verleiding van het geld zal groot zijn... als het echt 50 euro voor 3 minuten is...
Liever een lelijke vrouw 15 minuten voor 25 euro, maar toch... het gaat om het geld.
Een acteur die voor een filmrol met zijn eigen geslacht flikflooit is toch ook geen fag?
ervaring?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef zovty het volgende:
50 euro vind ik wel een beetje weinig.
Ik denk dat je makkelijk 100 euro kan vragen.
mietje!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ow shit!
Gelukkig snel mijn fotoboek leeggegooid.
Idee is wel realistisch, de mensen die het doen lopen er alleen niet mee te koop.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef novusordoseclorum het volgende:
uit de reacties haal ik in ieder geval het antwoord.
Concreet: Nee, dit idee is niet realistisch.
Misschien ook niet zo heel jammer...
Ik meen het, is best wat werk om weer al die foto's op maat te maken en terug up te loaden -_-quote:
Ik leek al 30 toen ik 12 wasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
Als je nou minderjarig bent kan je meer vragen.
Hoe weten jullie dit allemaal?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Lijkt mij overigens wel lastig schijten na een tijdje.
Lastig? Lastig ophouden denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Lijkt mij overigens wel lastig schijten na een tijdje.
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:07 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal?
Dirty queers... :-*
zo lang?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Lijkt mij" weetjewel, als je flink in je arie wordt gestampt een half uur lang, lijkt het mij niet dat jij met een fris en fruitige bilnaad weer vrolijk over straat huppelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |