Ik hoop het!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Die 650 euro mag je ook in delen betalen neem ik aan? Dat zou alweer schelen op dit moment.
ahh!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef novusordoseclorum het volgende:
Goed sparen, ik heb 40K eigen vermogen ingelegd.
Hypotheek is 110.000 annuitair, afgesloten in oktober 2012.
Ik zag het HRA- en huizenmarktgekloot van verre aankomen, dus vandaar geen bankspaar ;-)
Scherp opgemerkt trouwens.
Ik zou er even achteraan bellen, dat is vast te regelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Maar de brief maakt er geen melding van...
De bank wilde mij max. 122.000 lenen, ik heb maar 110.000 afgenomen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wat een achterlijk hoge hypotheek heb je gekregen/genomen.
Het gaat niet om hoeveel het huis waard is, maar om hoeveel de hypotheek waard isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef TNA het volgende:
Je hebt een huis gekocht ter waarde van 6.5 keer je jaarinkomen?
Edit: ah.
Nee, hij krijgt een aanslag van de gemeente, niet van de Belastingdienst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
OT: je kan toch gewoon het programma van de belastingdienst downloaden en invullen? Daar staat het gewoon voor je hem doorzet met je digid.
Aha.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt een aanslag van de gemeente, niet van de Belastingdienst.
Thanks Cherry! :-Dquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou er even achteraan bellen, dat is vast te regelen
Leek het je geen goed idee om dat eerst uit te zoeken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:24 schreef novusordoseclorum het volgende:
Nu heb ik ook even geld bespaard door mijn zorgpremie aan te passen.
Van CZ overgestapt naar CZ-direct. Premie van 126 per maand terug naar 94 per maand, inclusief tandarts, exclusief flauwekul :-)
Nu maar hopen dat ik niet tot januari 2014 dubbele zorgpremie betaal...
Al mijn belastingpapier liggen bij mijn vaders accountant, die gaat aangifte doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat voor ongeluk je hebt gehad waardoor je die tandartskosten hebt, maar wellicht is dat nog een route om de tandartskosten (deels) vergoed te krijgen.
Verder betaling in termijnen van de gemeentelijke belastingen regelen en HRA bij de belastingdienst.
Heb je het huis in 2012 of 2013 gekocht?
Indien 2012: zorgen dat je rap (iig voor 1 april) aangifte doet, dan komt een deel van de financieringskosten iig snel terug.
Nee hoor, kijk maar op www.czdirect.nlquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen van zorgverzekeraar kan toch alleen per 1 januari van een jaar? Heeft dat nu wel zin dan? Ook zou je je eigen risico wat kunnen opschroeven, scheelt ook weer een paar euro.
En dan bij het volgende ongelukje weer in de problemen zitten. Eigen risico dus alleen verhogen als je genoeg geld hebt om die kosten te dragen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen van zorgverzekeraar kan toch alleen per 1 januari van een jaar? Heeft dat nu wel zin dan? Ook zou je je eigen risico wat kunnen opschroeven, scheelt ook weer een paar euro.
Agreed. Daarom eigen risico niet verhoogdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan bij het volgende ongelukje weer in de problemen zitten. Eigen risico dus alleen verhogen als je genoeg geld hebt om die kosten te dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |