Ik zou jou een lesje d's en t's willen aanraden.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Op zich vermoed ik wel dat er wel degelijk mannen zijn die dit doen. Wat niet betekend dat ik het zou aanraden.
Ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou jou een lesje d's en t's willen aanraden.
kan je beter coke gaan dealen, maak je veel meer winst en klanten komen vaker terugquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef durrrr het volgende:
Gewoon XTC verkopen op feestjes , veel makkelijker en verdiend goed. Zo had ik een x op sensation zo een domme toerist die wanhpoig was voor een pil. Hij wou per pil 40 euro betalen,en hij wou der 5. En normale mensen kan je die pillen wel kwijt voor 5-15 eu per pil.
Ik raad jou een lesje d's en t's aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Ja?
Zou je dat willen?
Mag best van mij, hoor... Ga je gang. Je krijgt bij deze toestemming, van de incompetente hemzelf, om een lesje d's en t's aan te raden.
Nou, we gaan het zien. Getuige je ondertitel ben je nog niet begonnen, alhoewel je in je signature aantoont het wel degelijk te kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Goed zo, jochie.
Opgelucht?
Mijn ondertitel is dwingend. Niet in de derde persoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien. Getuige je ondertitel ben je nog niet begonnen, alhoewel je in je signature aantoont het wel degelijk te kunnen.
Dan is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:46 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Mijn ondertitel is dwingend. Niet in de derde person.
voor je pa welquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef novusordoseclorum het volgende:
oké oké het is een gruwelijk ranzig idee, maar het is wel een berg geld...
zou het realistisch zijn?
700 maar?quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
Heel goed idee! Ik ben er zelf mee begonnen toen ik 17 was, verdien er nu ongeveer 700 per maand mee! Makkelijk bijverdienen dus.
Een 3 jaar oud topic kicken om te kunnen vertellen dat je je in je reet laat neuken voor geldquote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
Heel goed idee! Ik ben er zelf mee begonnen toen ik 17 was, verdien er nu ongeveer 700 per maand mee! Makkelijk bijverdienen dus.
Voor 1 keer een kwartiertje zoenen?quote:
Doe je dan 14 gasten per maand?quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |