Nou, we gaan het zien. Getuige je ondertitel ben je nog niet begonnen, alhoewel je in je signature aantoont het wel degelijk te kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Goed zo, jochie.
Opgelucht?
Mijn ondertitel is dwingend. Niet in de derde persoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien. Getuige je ondertitel ben je nog niet begonnen, alhoewel je in je signature aantoont het wel degelijk te kunnen.
Dan is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:46 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Mijn ondertitel is dwingend. Niet in de derde person.
voor je pa welquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef novusordoseclorum het volgende:
oké oké het is een gruwelijk ranzig idee, maar het is wel een berg geld...
zou het realistisch zijn?
700 maar?quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
Heel goed idee! Ik ben er zelf mee begonnen toen ik 17 was, verdien er nu ongeveer 700 per maand mee! Makkelijk bijverdienen dus.
Een 3 jaar oud topic kicken om te kunnen vertellen dat je je in je reet laat neuken voor geldquote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
Heel goed idee! Ik ben er zelf mee begonnen toen ik 17 was, verdien er nu ongeveer 700 per maand mee! Makkelijk bijverdienen dus.
Voor 1 keer een kwartiertje zoenen?quote:
Doe je dan 14 gasten per maand?quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef willemx het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |