abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123314268
De moeder bepaalt niet of er omgang is tussen de kinderen en de vader.
Fatsoenlijke ouders regelen dit onderling, bij onfatsoenlijke ouder(s) bepaalt de rechter dit. Er moet wel een hele goede reden zijn, wil er geen omgang toegekend worden.

Succes dinsdag!
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_123314336
Jezus TS, je bent echt net een wijf. Waar is je ruggegraat man :')
Dat je je zo in laat pakken door je eigen wijf. Ik had haar al lang gedumpt.

Misschien moet je dat wijf van je gewoon even een opvoedkundig tikje verkopen ipv hier te komen huilen.

Slappe.
pi_123314737
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:59 schreef Am-E het volgende:
De moeder bepaalt niet of er omgang is tussen de kinderen en de vader.
Fatsoenlijke ouders regelen dit onderling, bij onfatsoenlijke ouder(s) bepaalt de rechter dit. Er moet wel een hele goede reden zijn, wil er geen omgang toegekend worden.

Succes dinsdag!
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123314744
Jeetje rot voor je Ts, wat er vooraf is gespeeld tussen jullie doet er momenteel ook even niet toe.

Ik vind het ongelovelijk dat ze je zo op straat durft te zetten zonder spullen en wetend dat jij niets hebt.
Betreft de auto, jij hebt de papieren zeg je en het staat ook op jou naam?? Maar wat bedoel je met tenaamstelling van haar. Dit kun je zo veranderen hoor als jij alle papieren hebt.

Is het echt niet mogelijk om haar nog eens te bellen en uit te leggen hoe of wat?? Je staat er nog ingeschreven en heb geen huisverbod. Dus wettelijk gezien zijn alle spullen die daar staan ook van jou.

Als jullie geen kinderen hadden had je indd wat meer kunnen doen. Maar de kinderbescherming is tegenwoordig erg op z'n hoede hoor.

Dus je kinderen zie je dus ook niet meer denk ik dan zo
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 08:14:01 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_123314789
Sjesus wat een verhaal :{

quote:
Alles ligt er, mijn kleding, papieren, en ook eigendommen van klanten die hun spullen terug willen. Die kan ik niet teruggeven en dat geeft ook problemen. Enkelen daarvan willen zelf politie inschakelen.
Dat laatste is een goed idee, dan moet ze wel. Laat de politie maar bij haar aan de deur komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123314805
TS, leer hiervan en ga op de blaren zitten. Je bent aan alle kanten door haar geknipt en geschoren. Ze heeft je volledig bij de ballen en je kan er niks aan doen.
pi_123314819
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Uhu....
Als de natuurlijke vader 17 jaar lang in het leven van de kinderen de vaderrol heeft vervuld en de kinderen (17) omgang willen....
Dacht het niet!
pi_123314848
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef DynastyL het volgende:

Als jullie geen kinderen hadden had je indd wat meer kunnen doen. Maar de kinderbescherming is tegenwoordig erg op z'n hoede hoor.

Dus je kinderen zie je dus ook niet meer denk ik dan zo
Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?
Voor het gewelddadige gedrag van de moeder?
pi_123314978
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef Am-E het volgende:

[..]

Uhu....
Als de natuurlijke vader 17 jaar lang in het leven van de kinderen de vaderrol heeft vervuld en de kinderen (17) omgang willen....
Dacht het niet!
Dat ga je alleen bij de rechter afdwingen. Nu staat mevrouw gewoon heel sterk.
  maandag 25 februari 2013 @ 08:39:29 #60
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_123315058
Speed van Snowballed is blijkbaar uitgewerkt. :')
Divide et impera
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 08:49:38 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123315201
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_123315356
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:

[..]

Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_123315366
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:03:39 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123315383
Zijn de kinderen wel erkend?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje slordig als je het gezag over je kinderen op die leeftijd nog niet geregeld hebt, als moeder wat overkomt mag je feitelijk nog niet tekenen voor het schoolreisje van je kind.

Waarom staat de auto die jij nodig hebt om je werk te kunnen doen op haar naam TS?
Had je schulden? Was er sprake van een potentieel bedrijfsrisico dat alles op haar naam stond?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 09:04:49 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123315404
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:07:42 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123315443
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook zonder gezag kan omgang toegewezen worden, zelfs aan de ouder die niet de biologische ouder is.
Neemt niet weg dat het behoorlijk stom is het gezag niet te regelen.

Overigens zie ik het nut ook niet zo een 17-jarige te verbieden met de andere ouder om te gaan, bij een gezonde 17-jarige zou dat weinig zin hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123315585
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.
Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.
pi_123315616
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Scorpie het volgende:
TS, leer hiervan en ga op de blaren zitten. Je bent aan alle kanten door haar geknipt en geschoren. Ze heeft je volledig bij de ballen en je kan er niks aan doen.
Welke ballen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 09:19:20 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123315619
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.
Nee, dat klopt. En dat zou ik ook gewoon doen in zijn schoenen. En het liefst zo snel mogelijk. Ik denk dat het voor de kinderen wel fijn is om te zien dat hun vader gewoon voor hen en een goede omgang wil vechten.
pi_123315818
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:

[..]

We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
en je kinderen, zie je die wel?

Als je nog ingeschreven staat op dat adres, kun je volgens mij gewoon naar binnen gaan om je spullen op te halen?
Lekker
  maandag 25 februari 2013 @ 09:34:50 #71
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_123315887
Jij staat daar nog ingeschreven en mag dus gewoon naar binnen ja.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_123315998
TS, ben je mietje ofzo?

Je druk maken om huisvredebreuk, waar hebben we het over? Het is aantoonbaar dat je daar woont (ingeschreven) en je kan vast ook bewijzen dat je meebetaald hebt aan de huur. Daar is geen overeenkomst of andere onzin voor nodig. Ook ben je ongetwijfeld bij de belasting al jaren fiscaal partner en zijn er genoeg foto's en ander materiaal om eventueel bij een rechter te ondersteunen dat jullie een relatie hadden en dat jij daar woont.

Bel haar op en meld haar dat je binnen 30 minuten je spullen komt halen. Zorg dat je een getuige meeneemt of film desnoods alles. Ze heeft geen enkel recht om je de toegang te ontzeggen, desnoods bel je de politie met je uittreksel GBA van die morgen in je handen.
pi_123316022
Jij woont daar al langere tijd en kunt dat op verschillende manieren aantonen. Jij mag dus gewoon in dat huis naar binnen, ook als de eigenaar of hoofdhuurder jou dat verbiedt. Laat ze eerst maar komen met een oordeel van de rechter dat jij daar vanaf datum X niet meer mag wonen.

Het is van zowel jou als je ex te simpel gedacht dat je nu niet meer het huis in zou mogen om je spullen te halen. Je mag er voorlopig als je wilt gewoon nog gaan slapen, alleen lijkt me dat niet zo verstandig.
pi_123316160
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef Am-E het volgende:

[..]

Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?
Voor het gewelddadige gedrag van de moeder?
Als hij zijn spullen komt halen en zij vat alles vreselijk dramatisch op en belt de.politie en hij gaat naar jeugdzorg dan heb je ze zo op je dak
pi_123316247
Wat heb je geflikt?
  maandag 25 februari 2013 @ 10:14:28 #76
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123316727
Hard spelen! En de kinderen zullen het begrijpen.. Wat zij doet brengt meer schade aan... Succes
"Some mysterious things can only be revealed through mystery."
  maandag 25 februari 2013 @ 10:15:39 #77
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123316748
En advocaat in handen nemen.. Die hebben genoeg te maken met dit soort situaties en kunnen je het beste advies geven met zo min mogelijk gevolgen..
  maandag 25 februari 2013 @ 10:16:03 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123316758
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat heb je geflikt?
Dat vraag ik me ook af, na 30 jaar relatie de vader van je kinderen zonder pardon op straat zetten (en daar aan vasthouden zonder hem zijn spullen te laten pakken) is behoorlijk vreemd, je moet wel bijna een hele goede reden hebben voor zoveel woede.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 februari 2013 @ 10:18:46 #79
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123316812
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, na 30 jaar relatie de vader van je kinderen zonder pardon op straat zetten (en daar aan vasthouden zonder hem zijn spullen te laten pakken) is behoorlijk vreemd, je moet wel bijna een hele goede reden hebben voor zoveel woede.
Of idd je hebt iets geflikt... Een vrouw met zo veel woede komt altijd ergens vandaan...
pi_123317057
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:18 schreef Nikita-Lubovj het volgende:

[..]

Of idd je hebt iets geflikt... Een vrouw met zo veel woede komt altijd ergens vandaan...
Of het is gewoon een lijp wijf.

Daar heb je er ook genoeg van.
  maandag 25 februari 2013 @ 10:32:10 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123317133
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Of het is gewoon een lijp wijf.

Daar heb je er ook genoeg van.
Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 februari 2013 @ 10:33:58 #82
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_123317177
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
Wat jij in je post beschrijft, dat is diefstal.

@TS: Ik kan op basis van dit topic weinig anders concluderen dan dat je niet overloopt van verantwoordelijkheidsbesef, in ieder geval niet waar het aankomt op het netjes regelen van zaken. Laat je nu in dit geval écht even door een jurist adviseren wat de beste stappen zijn. Dat er geen samenlevingscontract was is dom maar dat betekent niet dat automatisch alle spullen van haar zijn; je hebt er gewoon recht op maar dat zul je nu wel op een slimme manier moeten halen. Doe je dat niet, dan ziet de kinderbescherming annex rechter ook een onverantwoordelijk vaderfiguur en dat gaat je niet helpen bij een omgangsregeling.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 25 februari 2013 @ 10:34:11 #83
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123317184
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Mee eens!
pi_123317577
quote:

[..]

Nou ja het klinkt alsof het allemaal al heel lang gaande is.
Zo heb je dus ook mannen die onder de duim van hun vrouw leven, net zo goed als andersom wat wellicht meer "gewoon" is.
pi_123318251
Godsklere wat een slappe zak die TS zeg.

Eerst laat ie zich in elkaar beuken door zn vrouw, vervolgens zn eigen huis uit flikkeren, mag hij niet meer binnen, zn kinderen niet meer zien, zn auto niet meer gebruiken en zn spullen niet ophalen.

Wat denkt dat mens in godsnaam?

Gewoon langsgaan en al je spullen ophalen. Ongeacht of er een hysterische kuthoer naast je staat te blèren dat het niet mag en weet ik wat al dies meer zij.

Desnoods geef je haar gewoon even een beuk op haar muil.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_123318282
Vosss _O-
  maandag 25 februari 2013 @ 11:20:58 #87
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123318320
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef vosss het volgende:
Godsklere wat een slappe zak die TS zeg.

Eerst laat ie zich in elkaar beuken door zn vrouw, vervolgens zn eigen huis uit flikkeren, mag hij niet meer binnen, zn kinderen niet meer zien, zn auto niet meer gebruiken en zn spullen niet ophalen.

Wat denkt dat mens in godsnaam?

Gewoon langsgaan en al je spullen ophalen. Ongeacht of er een hysterische kuthoer naast je staat te blèren dat het niet mag en weet ik wat al dies meer zij.

Desnoods geef je haar gewoon even een beuk op haar muil.
Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
pi_123318344
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Nikita-Lubovj het volgende:

[..]

Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
Gelijke monniken gelijke kappen.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_123318753
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat jij in je post beschrijft, dat is diefstal.
Je eigen spullen terughalen is geen diefstal.

quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Nikita-Lubovj het volgende:

[..]

Lijkt me in dit geval terecht
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 25 februari 2013 @ 11:45:51 #90
387019 Nikita-Lubovj
hmm love the snow..
pi_123319091
quote:
3s.gif Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Gelijke monniken gelijke kappen.
Eerder dom, zwak en beneden ieders niveau... Zo verlaag je jezelf alleen maar ten opzichte van die vrouw. En ze kan je aanklagen voor huiselijk geweld! Daaaaag alle spullen!
pi_123319249
Ik heb je post gelezen, TS, en de meeste reacties ook.
Ik heb met je te doen, en ook met je kinderen. Zoals iemand al zei, wat me best ontroerde, zijn ze misschien bang dat jij het koud hebt 's nachts...

Weet je, als je kinderen niet thuis zijn, en bij voorkeur je ex ook niet, heb je mijn zegen om met alle geweld nodig, doch van een zo kort mogelijke duratie, al het noodzakelijke wat van jou is op te eisen.

Vanuit daar zal het zwaar worden. Mooi weer spelen naar je kinderen en intussen proberen onderdak te regelen en je werk uitoefenen.

Want wat concreet nodig is, en niet meer dan dat, is dat jij weer een warm plekje hebt, wat geld hebt, en je werk kunt doen. Zodra je dat hebt gerealiseerd kun je misschien wat makkelijker contact leggen met je kinderen.

Ik PM je zo, voor een goed idee.
asdfasdfasdfasdfasdf
  maandag 25 februari 2013 @ 11:54:18 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123319327
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat heb je geflikt?
Dit.
Er is echt wel meer aan de hand dan jij vertelt, want je wordt niet zomaar van de ene op de andere dag op straat gezet met helemaal niks.
En dat je geen contact hebt met je kinderen vind ik ook maar vreemd. Zeker die van 17, daar kun je toch gewoon contact mee hebben als hij dat zelf wil? Wat kan moeder daartegen doen? Telefoon afpakken?

Very strange... :{
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123319400
Yo man,

ik heb gepost in je topic.
(novusordoseclorum)

Als je wil kan ik je wel helpen door een keertje te meeten samen...
parkinkje of stationnetje met goede parkeergelegenheid.

Ik vond het schokkend om te lezen en ik wil je graag helpen.

Als ik je een beetje leer kennen, kan ik misschien klanten voor je regelen.
Des noods kan je wat kleding van me krijgen.

Veel sterkte.

----
Kon je niet PM'en, dan maar ff zo.
Echte naam weggehaald
----
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_123319488
TS, je woonde 30 jaar met haar samen, je hebt kinderen zien opgroeien. Je weet dan toch wel enigszins wanneer zij thuis zijn of niet? Stel zij gaat om 8 uur naar haar werk, en de kinderen op 9 uur naar school. Sta dan om 5 over 9 daar op de stoep met een busje. Zijn de sloten vervangen? Bel dan de politie en zeg dat je sleutels bent vergeten. Politie komt, maakt je deur open en je kunt naar binnen. Misschien moet je nog even wat betalen aan meneer agent, maar jij kunt in ieder geval bewijzen dat jij er woont.

Als je binnen bent alles pakken wat je wilt, en weer wegrijden.

Wat betreft de auto, rijd jij hier nu ook nog in? Of rijd zij erin? Als zij erin rijd, zorgen dat je de 2e sleutel krijgt, ga naar haar werk toe, en pak de auto. Stuur haar een sms'je dat je de auto hebt. Aan de hand van verzekeringen/ betalingen, etc. kan jij bewijzen dat de auto ook van jou is. Als zij aangifte doet, en de politie vindt de auto, dan wordt er over het algemeen gewacht tot iemand met de auto gaat rijden. Dan kan jij je verhaal doen, bewijzen dat de auto ook van jou is, en dat jullie idd ruzie hebben en dat ze daarom aangifte doet.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:02:48 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_123319585
Je hoeft niet eens de politie te bellen, ik heb ook weleens mijn deur dichtgegooid en een slotenmaker gebeld. Die vragen niet om legitimatie overigens, omdat de naam op de deur niet persé de naam van alle bewoners hoeft te zijn. Zij zien uit ervaring of iemand er woont of niet (of je de weg weet, dat soort dingen).
niet zo tof doen
pi_123319644
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Je hoeft niet eens de politie te bellen, ik heb ook weleens mijn deur dichtgegooid en een slotenmaker gebeld. Die vragen niet om legitimatie overigens, omdat de naam op de deur niet persé de naam van alle bewoners hoeft te zijn. Zij zien uit ervaring of iemand er woont of niet (of je de weg weet, dat soort dingen).
Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:06:25 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_123319697
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef jroz het volgende:

[..]

Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?
In dit geval: geen idee. Dat kan een van de meer juridisch ingestelde FOK!kers vast vertellen.
niet zo tof doen
pi_123320606
quote:

[..]

Jullie lezen het hele topic niet echt door, ofwel? Redelijk duidelijk dat het een vrouw is met psychische problemen.
  maandag 25 februari 2013 @ 12:40:22 #99
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_123320618
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 05:37 schreef carramba het volgende:
In maart word de oudste 18 maar tot die tijd zijn ze minderjarig en dan beslist moeder toch?
Heb jij de kinderen erkend? Heb je voogdij over ze?

Dit zijn twee aparte zaken als je niet getrouwd bent, en het gaat als volgt: voor de geboorte onderteken je samen met de moeder een formulier dat je de vader bent. En na de geboorte lever je bij de gemeente of rechtbank een formulier aan waarin je verzoekt om voogdij.

Als beide het geval is, moet je denk ik een omgangsregeling aanvragen. Misschien kan het juridisch loket je daarmee helpen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_123321709
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 06:24 schreef Trebo het volgende:
Jezus TS, je bent echt net een wijf. Waar is je ruggegraat man :')
Dat je je zo in laat pakken door je eigen wijf. Ik had haar al lang gedumpt.

Misschien moet je dat wijf van je gewoon even een opvoedkundig tikje verkopen ipv hier te komen huilen.

Slappe.
:D Waarom moest ik lachen :')

Maar TS, grow a pair. Groei wat ballen en laat je niet zomaar afschepen door een psycho wijf die zegt "je komt er niet in" bel des noods de politie en zeg dat ze je kinderen gegijzeld houdt (aangezien je de vader ben mag ze je niet het recht ontnemen om ze te zien)

:') ziek wijf die ex van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')