Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:59 schreef Am-E het volgende:
De moeder bepaalt niet of er omgang is tussen de kinderen en de vader.
Fatsoenlijke ouders regelen dit onderling, bij onfatsoenlijke ouder(s) bepaalt de rechter dit. Er moet wel een hele goede reden zijn, wil er geen omgang toegekend worden.
Succes dinsdag!
Dat laatste is een goed idee, dan moet ze wel. Laat de politie maar bij haar aan de deur komen.quote:Alles ligt er, mijn kleding, papieren, en ook eigendommen van klanten die hun spullen terug willen. Die kan ik niet teruggeven en dat geeft ook problemen. Enkelen daarvan willen zelf politie inschakelen.
Uhu....quote:Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef DynastyL het volgende:
Als jullie geen kinderen hadden had je indd wat meer kunnen doen. Maar de kinderbescherming is tegenwoordig erg op z'n hoede hoor.
Dus je kinderen zie je dus ook niet meer denk ik dan zo
Dat ga je alleen bij de rechter afdwingen. Nu staat mevrouw gewoon heel sterk.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef Am-E het volgende:
[..]
Uhu....
Als de natuurlijke vader 17 jaar lang in het leven van de kinderen de vaderrol heeft vervuld en de kinderen (17) omgang willen....
Dacht het niet!
Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..quote:Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:
[..]
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..
Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Ook zonder gezag kan omgang toegewezen worden, zelfs aan de ouder die niet de biologische ouder is.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.
Welke ballen?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Scorpie het volgende:
TS, leer hiervan en ga op de blaren zitten. Je bent aan alle kanten door haar geknipt en geschoren. Ze heeft je volledig bij de ballen en je kan er niks aan doen.
Nee, dat klopt. En dat zou ik ook gewoon doen in zijn schoenen. En het liefst zo snel mogelijk. Ik denk dat het voor de kinderen wel fijn is om te zien dat hun vader gewoon voor hen en een goede omgang wil vechten.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.
en je kinderen, zie je die wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:
[..]
We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
Als hij zijn spullen komt halen en zij vat alles vreselijk dramatisch op en belt de.politie en hij gaat naar jeugdzorg dan heb je ze zo op je dakquote:Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef Am-E het volgende:
[..]
Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?
Voor het gewelddadige gedrag van de moeder?
Dat vraag ik me ook af, na 30 jaar relatie de vader van je kinderen zonder pardon op straat zetten (en daar aan vasthouden zonder hem zijn spullen te laten pakken) is behoorlijk vreemd, je moet wel bijna een hele goede reden hebben voor zoveel woede.quote:
Of idd je hebt iets geflikt... Een vrouw met zo veel woede komt altijd ergens vandaan...quote:Op maandag 25 februari 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, na 30 jaar relatie de vader van je kinderen zonder pardon op straat zetten (en daar aan vasthouden zonder hem zijn spullen te laten pakken) is behoorlijk vreemd, je moet wel bijna een hele goede reden hebben voor zoveel woede.
Of het is gewoon een lijp wijf.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:18 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Of idd je hebt iets geflikt... Een vrouw met zo veel woede komt altijd ergens vandaan...
Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...quote:Op maandag 25 februari 2013 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Of het is gewoon een lijp wijf.
Daar heb je er ook genoeg van.
Wat jij in je post beschrijft, dat is diefstal.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.
Mee eens!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Nou ja het klinkt alsof het allemaal al heel lang gaande is.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft TS er wel heel lang over gedaan om daar achter te komen, en is het wel heel naïef om het ouderlijk gezag ondertussen niet te regelen...
Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef vosss het volgende:
Godsklere wat een slappe zak die TS zeg.
Eerst laat ie zich in elkaar beuken door zn vrouw, vervolgens zn eigen huis uit flikkeren, mag hij niet meer binnen, zn kinderen niet meer zien, zn auto niet meer gebruiken en zn spullen niet ophalen.
Wat denkt dat mens in godsnaam?
Gewoon langsgaan en al je spullen ophalen. Ongeacht of er een hysterische kuthoer naast je staat te blèren dat het niet mag en weet ik wat al dies meer zij.
Desnoods geef je haar gewoon even een beuk op haar muil.
Gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
Je eigen spullen terughalen is geen diefstal.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat jij in je post beschrijft, dat is diefstal.
Lijkt me in dit geval terechtquote:Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
Oh jij bent van dat soort.. Het gaat even niet zoals je wilt en je slaat er meteen op? Ben je verbaal niet zo sterk?
Eerder dom, zwak en beneden ieders niveau... Zo verlaag je jezelf alleen maar ten opzichte van die vrouw. En ze kan je aanklagen voor huiselijk geweld! Daaaaag alle spullen!quote:
Dit.quote:
Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Je hoeft niet eens de politie te bellen, ik heb ook weleens mijn deur dichtgegooid en een slotenmaker gebeld. Die vragen niet om legitimatie overigens, omdat de naam op de deur niet persé de naam van alle bewoners hoeft te zijn. Zij zien uit ervaring of iemand er woont of niet (of je de weg weet, dat soort dingen).
In dit geval: geen idee. Dat kan een van de meer juridisch ingestelde FOK!kers vast vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef jroz het volgende:
[..]
Goed om te weten, maar theoretisch gezien denk ik niet geheel legaal of wel?
Jullie lezen het hele topic niet echt door, ofwel? Redelijk duidelijk dat het een vrouw is met psychische problemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij de kinderen erkend? Heb je voogdij over ze?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:37 schreef carramba het volgende:
In maart word de oudste 18 maar tot die tijd zijn ze minderjarig en dan beslist moeder toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 06:24 schreef Trebo het volgende:
Jezus TS, je bent echt net een wijf. Waar is je ruggegraat man![]()
Dat je je zo in laat pakken door je eigen wijf. Ik had haar al lang gedumpt.
Misschien moet je dat wijf van je gewoon even een opvoedkundig tikje verkopen ipv hier te komen huilen.
Slappe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |