SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nou het huis is even een verhaal apart.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon je spullen pakken als zij niet thuis is, zonder een bevel van een rechter of agent is het toch gewoon ook jouw huis?
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:52 schreef Snowballed het volgende:
Als alles op haar naam staat, was het niet zo handig om daar niets aan te veranderen terwijl je al langer (jaren) wist dat het niet goed ging...
Nu is het te laat en open je maar een topic op fok! ik zou een iets ander plan hebben bedacht...
Verder: veel succes...Niet alles staat op haar naam..... gereedschap kan je niet op naam zetten. Ik kan wel aantonen dat ik deze spullen heb aangekocht en betaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is het te laat?
Al woon je er 100 jaar... zolang jij geen enkele verbintenis (samenlevingscontract oid) met haar hebt, kom je er niet in...quote:Op maandag 25 februari 2013 02:56 schreef carramba het volgende:
[..]
Nou het huis is even een verhaal apart.
Het huis waar we de laatste 5 jaar wonen is verkregen door woningruil.
Dat zit zo. Ik was ruim 30 jaar hoofdbewoner van ins huis dwz het huurcontract ben ik met de verhuurder aangegaan. Nu bood zich een mogelijkheid tot woningruil aan en dat was voor ons interessant omdat het nieuwe pand ook een winkelruimte had waar ex haar bedrijfje kon vestigen. Aangezien de verhuurder het van groot belang vond dat de winkelruimte in dat pand ook als dusdanig gebruikt moest worden en zijn de exploitatie ook ging bedrijven is haar naam als hoofdbewoner op het contract gezet. Wettelijk gezien zij zij dus de hoofdbewoner.
Volgens mij pleeg ik als zonder toestemming de woning betreed huisvredebreuk. Klopt dat ?
Omdat je bepaalde dingen zag aankomen en er klaarblijkelijk nooit iets mee deed... en nu is er een probleem door nalatigheid...quote:Op maandag 25 februari 2013 02:58 schreef carramba het volgende:
[..]
Niet alles staat op haar naam..... gereedschap kan je niet op naam zetten. Ik kan wel aantonen dat ik deze spullen heb aangekocht en betaald.
Waarom is het te laat?
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........quote:Op maandag 25 februari 2013 02:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al woon je er 100 jaar... zolang jij geen enkele verbintenis (samenlevingscontract oid) met haar hebt, kom je er niet in...
Waarom zou ze dat ook toelaten...
Zolang jij niets kan aantonen, zijn het niet jouw eigendommen... zij woont daar immers.. je kunt dan hooguit aangifte van diefstal doen...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:
[..]
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Wat zou jij denken als iemand zegt eigenaar te zijn van een geluidsinstallatie terwijl hij/zij doof is?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat je bepaalde dingen zag aankomen en er klaarblijkelijk nooit iets mee deed... en nu is er een probleem door nalatigheid...
Dat je spullen hebt gekocht wil niet zeggen dat ze nu nog van jou zijn... Bij een normale scheiding word dat verdeeld..
Ja en..??quote:Op maandag 25 februari 2013 03:10 schreef carramba het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als iemand zegt eigenaar te zijn van een geluidsinstallatie terwijl hij/zij doof is?
Zo ongeveer kan je dit vergelijken.
Dat kan ik wel aantonen en nee ze heeft het niet gestolen het staat daar in huis omdat ik daar woon(de) en werkte.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zolang jij niets kan aantonen, zijn het niet jouw eigendommen... zij woont daar immers.. je kunt dan hooguit aangifte van diefstal doen...
Of hadden jullie een bepaalde verbintenis..?
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:12 schreef carramba het volgende:
[..]
Dat kan ik wel aantonen en nee ze heeft het niet gestolen het staat daar in huis omdat ik daar woon(de) en werkte.
Het zou volgens Wetboek van Strafrecht, art. 321 verduistering zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?
Zolang zij de spullen niet afgeeft, heet dat volgens mij diefstal of verduistering in NL
quote:Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?
Waarom anders zo hysterisch? Mijn moeder pakte alle kleren van mijn vader iig nog in en gooide ze uit t raam toen hij weg moest en hij in hotels ging slapen voor de scheiding.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:15 schreef carramba het volgende:
[..]
Waarom ga je er van uit dat ik haar iets aangedaan heb?
Dat kan mij iets schelen joh... al stond het in de koran..quote:Op maandag 25 februari 2013 03:17 schreef carramba het volgende:
[..]
Het zou volgens Wetboek van Strafrecht, art. 321 verduistering zijn.
We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.quote:
Bedankt voor je reactie....quote:Op maandag 25 februari 2013 03:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan mij iets schelen joh... al stond het in de koran..
Tsja... dan ga je die toch ophalen.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:
[..]
We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |