SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nou het huis is even een verhaal apart.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon je spullen pakken als zij niet thuis is, zonder een bevel van een rechter of agent is het toch gewoon ook jouw huis?
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:52 schreef Snowballed het volgende:
Als alles op haar naam staat, was het niet zo handig om daar niets aan te veranderen terwijl je al langer (jaren) wist dat het niet goed ging...
Nu is het te laat en open je maar een topic op fok! ik zou een iets ander plan hebben bedacht...
Verder: veel succes...Niet alles staat op haar naam..... gereedschap kan je niet op naam zetten. Ik kan wel aantonen dat ik deze spullen heb aangekocht en betaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is het te laat?
Al woon je er 100 jaar... zolang jij geen enkele verbintenis (samenlevingscontract oid) met haar hebt, kom je er niet in...quote:Op maandag 25 februari 2013 02:56 schreef carramba het volgende:
[..]
Nou het huis is even een verhaal apart.
Het huis waar we de laatste 5 jaar wonen is verkregen door woningruil.
Dat zit zo. Ik was ruim 30 jaar hoofdbewoner van ins huis dwz het huurcontract ben ik met de verhuurder aangegaan. Nu bood zich een mogelijkheid tot woningruil aan en dat was voor ons interessant omdat het nieuwe pand ook een winkelruimte had waar ex haar bedrijfje kon vestigen. Aangezien de verhuurder het van groot belang vond dat de winkelruimte in dat pand ook als dusdanig gebruikt moest worden en zijn de exploitatie ook ging bedrijven is haar naam als hoofdbewoner op het contract gezet. Wettelijk gezien zij zij dus de hoofdbewoner.
Volgens mij pleeg ik als zonder toestemming de woning betreed huisvredebreuk. Klopt dat ?
Omdat je bepaalde dingen zag aankomen en er klaarblijkelijk nooit iets mee deed... en nu is er een probleem door nalatigheid...quote:Op maandag 25 februari 2013 02:58 schreef carramba het volgende:
[..]
Niet alles staat op haar naam..... gereedschap kan je niet op naam zetten. Ik kan wel aantonen dat ik deze spullen heb aangekocht en betaald.
Waarom is het te laat?
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........quote:Op maandag 25 februari 2013 02:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al woon je er 100 jaar... zolang jij geen enkele verbintenis (samenlevingscontract oid) met haar hebt, kom je er niet in...
Waarom zou ze dat ook toelaten...
Zolang jij niets kan aantonen, zijn het niet jouw eigendommen... zij woont daar immers.. je kunt dan hooguit aangifte van diefstal doen...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:
[..]
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Wat zou jij denken als iemand zegt eigenaar te zijn van een geluidsinstallatie terwijl hij/zij doof is?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat je bepaalde dingen zag aankomen en er klaarblijkelijk nooit iets mee deed... en nu is er een probleem door nalatigheid...
Dat je spullen hebt gekocht wil niet zeggen dat ze nu nog van jou zijn... Bij een normale scheiding word dat verdeeld..
Ja en..??quote:Op maandag 25 februari 2013 03:10 schreef carramba het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als iemand zegt eigenaar te zijn van een geluidsinstallatie terwijl hij/zij doof is?
Zo ongeveer kan je dit vergelijken.
Dat kan ik wel aantonen en nee ze heeft het niet gestolen het staat daar in huis omdat ik daar woon(de) en werkte.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zolang jij niets kan aantonen, zijn het niet jouw eigendommen... zij woont daar immers.. je kunt dan hooguit aangifte van diefstal doen...
Of hadden jullie een bepaalde verbintenis..?
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:12 schreef carramba het volgende:
[..]
Dat kan ik wel aantonen en nee ze heeft het niet gestolen het staat daar in huis omdat ik daar woon(de) en werkte.
Het zou volgens Wetboek van Strafrecht, art. 321 verduistering zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?
Zolang zij de spullen niet afgeeft, heet dat volgens mij diefstal of verduistering in NL
quote:Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En waren jullie getrouwd of hadden jullie een andere verbintenis..?
Waarom anders zo hysterisch? Mijn moeder pakte alle kleren van mijn vader iig nog in en gooide ze uit t raam toen hij weg moest en hij in hotels ging slapen voor de scheiding.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:15 schreef carramba het volgende:
[..]
Waarom ga je er van uit dat ik haar iets aangedaan heb?
Dat kan mij iets schelen joh... al stond het in de koran..quote:Op maandag 25 februari 2013 03:17 schreef carramba het volgende:
[..]
Het zou volgens Wetboek van Strafrecht, art. 321 verduistering zijn.
We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.quote:
Bedankt voor je reactie....quote:Op maandag 25 februari 2013 03:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan mij iets schelen joh... al stond het in de koran..
Tsja... dan ga je die toch ophalen.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:
[..]
We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
Je tools, gereedschap of whatever... krijg je dus niet..quote:Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:
[..]
We waren meer dan 30 jaar een koppel en hebben ook kinderen, nooit getrouwd. Geen samenlevingscontract. Ik wil enkel en alleen mijn tools die ik nodig heb om te werken en in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. Inboedel en huisraad of geld wil ik niet.
Goede post man.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je tools, gereedschap of whatever... krijg je dus niet..
Dat had je kunnen bedenken toen je er jaren geleden achter kwam dat niet zo lekker ging...
En je wist dat alles op haar naam stond...
Nu is er dus weer iets gebeurt waardoor ze besloten heeft je eruit te schoppen, en ben je dus te laat om nog dingen te regelen die al geregeld hadden moeten zijn...
Dat jij vind dat je recht hebt op een auto, ömdat je er al 5 jaar in rijd, laat al zien dat het niet klopt...
Nee die van jou zijn goed.....quote:
De kinderen mogen hier zo min mogelijk bij betrokken worden...... het via de kinderen spelen is echt onder de gordel... dat doe ik niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom anders zo hysterisch? Mijn moeder pakte alle kleren van mijn vader iig nog in en gooide ze uit t raam toen hij weg moest en hij in hotels ging slapen voor de scheiding.
Iig: weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar als je mijn vader was had ik gewoon alles voor je ingepakt of je in huis gelaten als m'n moeder werkt zodat je je spullen kunt pakken.
Ja. Als zijn kinderen onder de 10 zijn niet maar zodra daarboven wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee die van jou zijn goed.....![]()
Oh de kwaliteit van jou posts hangt af van de leeftijd van zijn kinderen...???quote:Op maandag 25 februari 2013 03:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Als zijn kinderen onder de 10 zijn niet maar zodra daarboven wel.
Hoe oud? Alsof je kinderen nu ook niets doorhebben? Toen ik 10/11 was had ik precies hetzelfde en lag ik tot 3 te piekeren in mijn bed omdat ik bang was dat mijn vader het koud zou hebben omdat ik dacht dat hij enkel in de auto sliep enzo. Kinderen hebben ziek veel door. Dus betrek ze dr maar bij mbt je spullen zodra oud genoeg, beter voor iedereen.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:32 schreef carramba het volgende:
[..]
De kinderen mogen hier zo min mogelijk bij betrokken worden...... het via de kinderen spelen is echt onder de gordel... dat doe ik niet.
Waarom zo hysterisch? Dat heeft een diep liggende oorzaak waar wij allemaal als gezin veel verdriet van hebben. Is te persoonlijk om te delen.
Lijkt me sterk. Blijft je vader wat dr ook heeft plaaatsgevonden.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh de kwaliteit van jou posts hangt af van de leeftijd van zijn kinderen...???
Misschien denken die precies zoals zn ex..?
Ja en..? mijn broer was na de scheiding kwaad genoeg om 15 jaar geen contact meer te hebben...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Blijft je vader wat dr ook heeft plaaatsgevonden.
Ligt er natuurlijk aan wat er precies is voorgevallen. Dus het kan zijn dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja en..? mijn broer was na de scheiding kwaad genoeg om 15 jaar geen contact meer te hebben...
Daarna had ie pas zoiets van oh eehm tja het is wel mn vader die in het ziekenhuis ligt... laat ik hem maar eens opzoeken...
En in mijn ogen was er niet eens zoveel slechts aan...
Heeft er niets mee te maken mijn eigendommen zijn mijn eigendommen en daar heb ik gewoon recht op. Waar het staat maakt het niet minder mijn eigendom.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je tools, gereedschap of whatever... krijg je dus niet..
Dat had je kunnen bedenken toen je er jaren geleden achter kwam dat niet zo lekker ging...
En je wist dat alles op haar naam stond...
Ja er is iets gebeurd alleen vraag ik me af wat... weet jij het?? Dan mag jij het zeggen.quote:Nu is er dus weer iets gebeurt waardoor ze besloten heeft je eruit te schoppen, en ben je dus te laat om nog dingen te regelen die al geregeld hadden moeten zijn...
Nee ik vind niet dat ik er recht op heb omdat ik er vijf jaar in rijd. Ik vind dat ik er recht op heb omdat ik voor de auto betaald heb, er alle onderhoud en kosten voor betaal en omdat ik de verzekering betaal en afgesloten heb en omdat de auto is ingericht voor het werk dat ik doe. Is dat reden genoeg?quote:Dat jij vind dat je recht hebt op een auto, "omdat je er al 5 jaar in rijd" laat al zien dat het niet klopt...
De kinderen zijn boven de 10.... maar het is niet hun schuld dit.... hier zijn wij zelf schuld aan. De kinderen mogen hier niet de dupe van worden. Natuurlijk begrijpen ze heel goed wat er gaan de is en dat is al erg genoeg. Is zeg ook niet dat ex alles verkeerd heeft gedaan, ik ben zeker medeschuldig aan de situatie. Jammer dat ex alle schuld naar mij toeschuift en zichzelf in onschuld wast.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe oud? Alsof je kinderen nu ook niets doorhebben? Toen ik 10/11 was had ik precies hetzelfde en lag ik tot 3 te piekeren in mijn bed omdat ik bang was dat mijn vader het koud zou hebben omdat ik dacht dat hij enkel in de auto sliep enzo. Kinderen hebben ziek veel door. Dus betrek ze dr maar bij mbt je spullen zodra oud genoeg, beter voor iedereen.
Zijn er toch al de dupe van, dusja. Bel je niet dagelijks met je eigen kinderen dan? Totaal geen contact?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:54 schreef carramba het volgende:
[..]
De kinderen zijn boven de 10.... maar het is niet hun schuld dit.... hier zijn wij zelf schuld aan. De kinderen mogen hier niet de dupe van worden. Natuurlijk begrijpen ze heel goed wat er gaan de is en dat is al erg genoeg. Is zeg ook niet dat ex alles verkeerd heeft gedaan, ik ben zeker medeschuldig aan de situatie. Jammer dat ex alle schuld naar mij toeschuift en zichzelf in onschuld wast.
zo goed als geen contact.... omdat dat niet mag van moeder. Ik kan wel een SMS sturen maar eigenlijk mag dat ook niet.... toch doen lijkt mij provoceren....quote:Op maandag 25 februari 2013 03:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn er toch al de dupe van, dusja. Bel je niet dagelijks met je eigen kinderen dan? Totaal geen contact?
En je kinderen luisteren naar haar en zoeken zelf geen contact? Ik zou wel contact zoeken. Waarom luisteren naar wat zij wil?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:59 schreef carramba het volgende:
[..]
zo goed als geen contact.... omdat dat niet mag van moeder. Ik kan wel een SMS sturen maar eigenlijk mag dat ook niet.... toch doen lijkt mij provoceren....
Ik weet niet wat te doen.
Dit klopt wel. Huisraad en andere zaken zie ik van af. Het gaat alleen om spullen die nodig heb om mijn werk te kunnen doen. En wat persoonlijke spullen zoals papieren etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:11 schreef Am-E het volgende:
Als ik je goed begrijp wil je drie(??) dingen:
- Je spullen uit het huis
- De auto
- Omgang met de kinderen(??)
Klopt dit, of zijn er nog meer dingen?
Jaquote:Stond je wel geregistreerd als medehuurder? Betaalde je de huur mee? Heb je bewijzen dat je er woont? (GBA uittreksel?)
Maar ik ben geen hoofdbewoner meer sinds de woningruil. Is het toch betreden van de woning zonder haar toestemming geen huisvredebreuk?quote:Als dat het geval is, zou je een slotenmaker kunnen bellen op een moment dat zij niet thuis is en je spullen weghalen. Check dit wel even bij de rechtswinkel.
Toevoeging? wat houd dat in?quote:Zo niet, dan zijn jouw spullen nog steeds jouw spullen en niet van haar, omdat ze in haar huis liggen. Dan kan de rechtswinkel je helpen met het opstellen van een brief. Beter nog: Zoek een advocaat als je dit kunt betalen of mbv toevoeging.
Alle kosten voor de auto zijn op mijn bankrekening terug te vinden.quote:Als jij de auto en alle kosten betaald hebt, kun je hier ook wat mee. Zelfde advies als hier boven.
Ik heb geen voogdij over de kinderen of ze omgang willen weet ik niet maar ik denk het wel. Ze zijn tussen de 11 en 17quote:Hoe oud zijn de kinderen? Willen de kinderen omgang? Wie heeft de voogdij over de kinderen?
Het huiselijk geweld was naar mij toe. Bedrijging, fisiek geweld en zelf een keer gewapend met een mes naar mijn slaapkamer.quote:Van wie naar wie was er huiselijk geweld?
Ik ben bang dat de kinderen hier straks meer schade van krijgen dan ik. Als dat het geval zou zijn dan mag ze alles lekker houden. Goed advies is van enorm groot belang om een goede beslissing te nemen welke weg te bewandelen.quote:Zij kan wel van alles willen en jij kunt wel bang zijn dat de boel nog verder uit de hand loopt, maar veel heb je niet meer te verliezen. Bang zijn dat de kinderen de dupe worden, als jij er voor hun wilt zijn is ook de omgedraaide wereld.
Ik denk dat de situatie wel degelijk (juridische) actie vraagt, ook in het belang van de kinderen!
Bedankt voor de tip en je goede post...quote:En nog een tip: Niet meer reageren op Fokkers die nergens verstand van hebben en alleen maar betweterig willen doen, zoals Snowballed!
En als de rest dat ook niet doet, heeft snel niemand meer last van hem!
Wat verwacht je dan zoal op FOK!quote:Op maandag 25 februari 2013 04:11 schreef Am-E het volgende:
Als ik je goed begrijp wil je drie(??) dingen:
- Je spullen uit het huis
- De auto
- Omgang met de kinderen(??)
Klopt dit, of zijn er nog meer dingen?
Stond je wel geregistreerd als medehuurder? Betaalde je de huur mee? Heb je bewijzen dat je er woont? (GBA uittreksel?) Als dat het geval is, zou je een slotenmaker kunnen bellen op een moment dat zij niet thuis is en je spullen weghalen. Check dit wel even bij de rechtswinkel.
Zo niet, dan zijn jouw spullen nog steeds jouw spullen en niet van haar, omdat ze in haar huis liggen. Dan kan de rechtswinkel je helpen met het opstellen van een brief. Beter nog: Zoek een advocaat als je dit kunt betalen of mbv toevoeging.
Als jij de auto en alle kosten betaald hebt, kun je hier ook wat mee. Zelfde advies als hier boven.
Hoe oud zijn de kinderen? Willen de kinderen omgang? Wie heeft de voogdij over de kinderen? Van wie naar wie was er huiselijk geweld?
Zij kan wel van alles willen en jij kunt wel bang zijn dat de boel nog verder uit de hand loopt, maar veel heb je niet meer te verliezen. Bang zijn dat de kinderen de dupe worden, als jij er voor hun wilt zijn is ook de omgedraaide wereld.
Ik denk dat de situatie wel degelijk (juridische) actie vraagt, ook in het belang van de kinderen!
En nog een tip: Niet meer reageren op Fokkers die nergens verstand van hebben en alleen maar betweterig willen doen, zoals Snowballed!
En als de rest dat ook niet doet, heeft snel niemand meer last van hem!
Zolang jij dat niet kunt bewijzen, heb je nergens recht op...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef carramba het volgende:
Heeft er niets mee te maken mijn eigendommen zijn mijn eigendommen en daar heb ik gewoon recht op. Waar het staat maakt het niet minder mijn eigendom.
Dat moet ik je vertellen..?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef carramba het volgende:
Ja er is iets gebeurd alleen vraag ik me af wat... weet jij het?? Dan mag jij het zeggen.
ik kan wel 10 auto's kopen... als ik ze op een andere naam zet en de kosten betaal, maakt het nog niet per definitie mijn auto...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:48 schreef carramba het volgende:
Nee ik vind niet dat ik er recht op heb omdat ik er vijf jaar in rijd. Ik vind dat ik er recht op heb omdat ik voor de auto betaald heb, er alle onderhoud en kosten voor betaal en omdat ik de verzekering betaal en afgesloten heb en omdat de auto is ingericht voor het werk dat ik doe. Is dat reden genoeg?
Al die anderen hebben een penis.. of wat..?quote:
Alles ligt er, mijn kleding, papieren, en ook eigendommen van klanten die hun spullen terug willen. Die kan ik niet teruggeven en dat geeft ook problemen. Enkelen daarvan willen zelf politie inschakelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:17 schreef Am-E het volgende:
Als je daar staat ingeschreven woon je er toch (op papier) en je mag je eigen huis toch wel in?
Je kunt bovendien ook aantonen dat je er woont omdat je spullen er liggen en je post daar aankomt enzo. Maar dat is even mijn logica, vraag dit even na bij juridische bijstand.
Op dit moment heb ik bijna geen inkomen en ben afhankelijk van vrienden die me uit de brand helpen.quote:Toevoeging: Als je onder een bepaald bedrag verdient, krijg je de kosten van een advocaat (gedeeltelijk) vergoed.
Ik ben er al achter dat aan de tenaamstelling geen eigendomsrechten kunnen worden ontleend. Dat staat ook op het kentekenbewijs.quote:De auto: Leg het ook neer bij de juridische hulp! Die heb je echt nodig hoor!
In maart word de oudste 18 maar tot die tijd zijn ze minderjarig en dan beslist moeder toch?quote:De kinderen: Probeer uit te vinden of ze omgang willen. Zeker die van 17 kan de moeder niet bepalen of hij wel of geen contact heeft met jou. (Die van 11 ook niet natuurlijk, maar is wat lastiger). Laat je niet afschrikken door de moeder om contact met ze op te nemen. Vraag desnoods om het contact tussen jullie te laten.
Er zijn getuigen maar ik heb nimmer aangifte gedaan. Er is wel melding bij politie gedaan.quote:Huiselijk geweld: Heb je hier bewijzen van? Aangiftes? Getuigen?
Ik weet niet wat je er verder mee kan, want volgens mij wil je alleen omgang toch?
Daar kun je best gelijk in hebben. Ik ga jou advies opvolgen. Heb zo juist online een afspraak gemaakt met het Juruidisch loket voor dinsdag as om 1/2 12.quote:Ik denk niet dat je schade aan de kinderen kunt voorkomen door je neer te leggen bij haar eisen. Ik denk juist het tegendeel.
De 2 posts van jou zijn meer waard dan 10 post van een bepaalde fokker. Dus toch goed advies op Fok.quote:Goed advies is idd heel belangrijk in deze. Zorg daarvoor! Bij mensen die ervoor gestudeerd hebben. Onderneem morgen actie! Bel het juridisch loket en vraag de weg.
Goed advies krijg je niet op Fok, al is het alleen maar omdat de mensen hier de situatie niet volledig kennen.
Hoezo schijnheilig....quote:Op maandag 25 februari 2013 05:37 schreef carramba het volgende:
De 2 posts van jou zijn meer waard dan 10 post van een bepaalde fokker. Dus toch goed advies op Fok.
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 05:59 schreef Am-E het volgende:
De moeder bepaalt niet of er omgang is tussen de kinderen en de vader.
Fatsoenlijke ouders regelen dit onderling, bij onfatsoenlijke ouder(s) bepaalt de rechter dit. Er moet wel een hele goede reden zijn, wil er geen omgang toegekend worden.
Succes dinsdag!
Dat laatste is een goed idee, dan moet ze wel. Laat de politie maar bij haar aan de deur komen.quote:Alles ligt er, mijn kleding, papieren, en ook eigendommen van klanten die hun spullen terug willen. Die kan ik niet teruggeven en dat geeft ook problemen. Enkelen daarvan willen zelf politie inschakelen.
Uhu....quote:Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef DynastyL het volgende:
Als jullie geen kinderen hadden had je indd wat meer kunnen doen. Maar de kinderbescherming is tegenwoordig erg op z'n hoede hoor.
Dus je kinderen zie je dus ook niet meer denk ik dan zo
Dat ga je alleen bij de rechter afdwingen. Nu staat mevrouw gewoon heel sterk.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef Am-E het volgende:
[..]
Uhu....
Als de natuurlijke vader 17 jaar lang in het leven van de kinderen de vaderrol heeft vervuld en de kinderen (17) omgang willen....
Dacht het niet!
Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..quote:Op maandag 25 februari 2013 08:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij geen ouderlijk gezag heeft. In dat geval beslist de moeder wel degelijk.
Ik zou gewoon , als ze niet thuis is, met een huurbus erheen rijden, een baksteen door de ruit heen keilen en mijn spullen terughalen. Kom op zeg, dit is gewoon pure diefstal.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:01 schreef carramba het volgende:
[..]
Nou ik heb niet de intentie om daar weer te gaan wonen.. ik denk er niet aan. Maar ik wil wel mijn eigendommen terug........
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat hij als vader geen recht heeft op omgang..
Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Ook zonder gezag kan omgang toegewezen worden, zelfs aan de ouder die niet de biologische ouder is.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonder gezag heb je alleen plichten, geen rechten. Het is dus gewoon dom om niet het ouderlijke gezag te regelen als vader.
Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan of hij de kinderen heeft erkent en/of ze zijn naam dragen. Maar dan nog, als hij zo lang met ze samen geleefd heeft, de kinderen niet beter weten dan dat hij de vader is.. dan kun je als vader best nog veel hoor. Er zijn best wat stappen gezet betreffende rechten van vaders in de laatste jaren en terecht.
Welke ballen?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Scorpie het volgende:
TS, leer hiervan en ga op de blaren zitten. Je bent aan alle kanten door haar geknipt en geschoren. Ze heeft je volledig bij de ballen en je kan er niks aan doen.
Nee, dat klopt. En dat zou ik ook gewoon doen in zijn schoenen. En het liefst zo snel mogelijk. Ik denk dat het voor de kinderen wel fijn is om te zien dat hun vader gewoon voor hen en een goede omgang wil vechten.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar hij gaat het niet redden zonder naar de rechter te stappen. De moeder werkt niet mee.
en je kinderen, zie je die wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:22 schreef carramba het volgende:
[..]
Als hij zijn spullen komt halen en zij vat alles vreselijk dramatisch op en belt de.politie en hij gaat naar jeugdzorg dan heb je ze zo op je dakquote:Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef Am-E het volgende:
[..]
Waarvoor moet de kinderbescherming op de hoede zijn?
Voor het gewelddadige gedrag van de moeder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |