Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef jakees het volgende: Wat lullen jullie eigenlijk met 25.000 man bij Ajax waren er gewoon 46772 hoor volgens teletekst. Hoe in vredesnaam wordt dat gemeten.
za 2-3 19.45 PSV - VVV-Venlo ERE za 9-3 18.45 SC Heerenveen - PSV ERE za 16-3 19.45 PSV - RKC Waalwijk ERE zo 31-3 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV ERE za 6-4 20.45 Willem II - PSV ERE
Op zondag 24 februari 2013 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende: za 2-3 19.45 PSV - VVV-Venlo ERE za 9-3 18.45 SC Heerenveen - PSV ERE za 16-3 19.45 PSV - RKC Waalwijk ERE zo 31-3 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV ERE za 6-4 20.45 Willem II - PSV ERE
Hup 15 punten
Hoop het. Roda-uit was ooit traditioneel lastig, maar ik kan me niet voorstellen dat we daar punten verspelen.
Ajacieden zijn vredelievender. Nu op de weg gaan zou het in gevaar brengen van je medemens inhouden. Feyenoordfans tonen hier enkel opnieuw mee aan tuig van de richel te zijn.
Ajacieden zijn vredelievender. Nu op de weg gaan zou het in gevaar brengen van je medemens inhouden. Feyenoordfans tonen hier enkel opnieuw mee aan tuig van de richel te zijn.
Wegen waren echt prima te berijden maar ik heb niet echt het idee dat je serieus bent.
Oja dan is het wel plausibel dat de helft niet komt opdagen.
De Arena is een stuk nieuwer dan De Kuip he. De stoeltjes in de Arena zijn vastgemaakt aan beton. Als daar eenmaal de kou in is getrokken trekt dat echt langzaam door je gehele lichaam.
De Arena is een stuk nieuwer dan De Kuip he. De stoeltjes in de Arena zijn vastgemaakt aan beton. Als daar eenmaal de kou in is getrokken trekt dat echt langzaam door je gehele lichaam.
Nou vandaag was verschrikkelijk koud. Heb mijn teen gebroken en dus geen schoen aan. Anderhalf uur later was de kou uit mijn voet. Pfff
Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Miertje88 het volgende: Boeiend. Lens bakt er de laatste tijd toch niks van. Wel jammer dat Luciano ook niet beschikbaar is.
Al hoeft dat ook weer niet zo van mij. Moet in ieder geval morgen op het matje komen bij PSV.
Is ook gewoon schijnpolitiek natuurlijk, ze wachten natuurlijk eerst de beslissing van de KNVB af. Maar Lens doet dit niet zomaar. Ben benieuwd naar zijn uitleg. En indien Verhoek en die verzorger zich er niet mee bemoeid hadden was er waarschijnlijk geen fuck aan de hand geweest.
Zou Mathijssen nog geschorst worden voor zijn slaande beweging? Was vergelijkbaar met Marcelo tegen Hoesen toen. Of overschaduwt deze ruzie nu alles..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Is ook gewoon schijnpolitiek natuurlijk, ze wachten natuurlijk eerst de beslissing van de KNVB af. Maar Lens doet dit niet zomaar. Ben benieuwd naar zijn uitleg. En indien Verhoek en die verzorger zich er niet mee bemoeid hadden was er waarschijnlijk geen fuck aan de hand geweest.
Zou Mathijssen nog geschorst worden voor zijn slaande beweging? Was vergelijkbaar met Marcelo tegen Hoesen toen. Of overschaduwt deze ruzie nu alles..
De slaande beweging van Mathijsen (zonder dubbel s) was niet heel duidelijk vond ik.
Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef Aldo-MC het volgende: Wat had Mathijsen nou geroepen dat Lensje zo naar moest doen. Dat zn moeder een bobba was leek het wel.
Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat Waterman eerste keus is. Tyton is echt 3 klassen beter. Die had zeker dichter bij die bal van de Pel gezeten en ook bij uitkomen 1-1 kwam Waterman als een drol uit. Wat is de mening van de PSV-er eigenlijk hierover?
Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef jakees het volgende: Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat Waterman eerste keus is. Tyton is echt 3 klassen beter. Die had zeker dichter bij die bal van de Pel gezeten en ook bij uitkomen 1-1 kwam Waterman als een drol uit. Wat is de mening van de PSV-er eigenlijk hierover?
Liever Tyton inderdaad. Maar die is voetballend een zenuwpees, en onze verdediging is nou ook niet de rust zelve
Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef jakees het volgende: Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat Waterman eerste keus is. Tyton is echt 3 klassen beter. Die had zeker dichter bij die bal van de Pel gezeten en ook bij uitkomen 1-1 kwam Waterman als een drol uit. Wat is de mening van de PSV-er eigenlijk hierover?
Blijft lastig. Ik zit rustiger op mijn stoel met Waterman, maar Tyton is een betere lijnkeeper. Waar Waterman voetballend of coachend iets oplost, komt Tyton in de problemen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Toch komen jullie door het gelijkspel in Amsterdam nog best prima uit het weekend. Dat zowel Feyenoord als Ajax volgende week punten verspelen is niet geheel ondenkbaar. In tegendeel zelfs.
Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef Caland het volgende: Toch komen jullie door het gelijkspel in Amsterdam nog best prima uit het weekend. Dat zowel Feyenoord als Ajax volgende week punten verspelen is niet geheel ondenkbaar. In tegendeel zelfs.
Tja zo zullen ze in 020 ongetwijfeld ook redeneren man
Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef Caland het volgende: Toch komen jullie door het gelijkspel in Amsterdam nog best prima uit het weekend. Dat zowel Feyenoord als Ajax volgende week punten verspelen is niet geheel ondenkbaar. In tegendeel zelfs.
Mwa. Ze komen nog gelukkig weg, maar 2 punten kan ajax in het onderlinge duel rechtzetten, waarmee ze het dus eigen hand krijgen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Door het doelsaldo moet je er een puntje bij optellen.
Er even van uitgaande dat ajax zou winnen van PSV en ze alle andere wedstrijden het even goed of slecht doen als PSV, komen ze natuurlijk 1 puntje er boven. Wat dat betreft een erg nuttige gelijkmaker vandaag. Zo gunstig is het scenario voor psv dus niet.
Er even van uitgaande dat ajax zou winnen van PSV en ze alle andere wedstrijden het even goed of slecht doen als PSV, komen ze natuurlijk 1 puntje er boven. Wat dat betreft een erg nuttige gelijkmaker vandaag. Zo gunstig is het scenario voor psv dus niet.
Het is sowieso allemaal zo onvoorspelbaar als de pest. Maar PSV kan volgende week ook zomaar 5 punten los staan. Bizar eigenlijk.
PSV speelt wel thuis. Wint Ajax zelden. In de laatste 10 jaar misschien 1-2x verloren
EDIT: afgelopen 21 jaar 3x verloren
Het is sowieso allemaal zo onvoorspelbaar als de pest. Maar PSV kan volgende week ook zomaar 5 punten los staan. Bizar eigenlijk.
Klopt. Alles kan. Feyenoord kan zelfs zomaar kampioen worden ! bizarste competitie in jaren. Ga uit van de huidige trend dan komt de kampioen volgens mij ook op het laagste puntentotaal in tig jaar uit ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV speelt wel thuis. Wint Ajax zelden. In de laatste 10 jaar misschien 1-2x verloren
EDIT: afgelopen 21 jaar 3x verloren
Tja. Van Pec hebben jullie vast de afgelopen 81 jaar ook maar 3x verloren. In een seizoen gekenmerkt door complete krankzinnigheid zou ik me daar niet teveel aan vasthouden
Tja. Van Pec hebben jullie vast de afgelopen 81 jaar ook maar 3x verloren. In een seizoen gekenmerkt door complete krankzinnigheid zou ik me daar niet teveel aan vasthouden
Ik mag me godverdomme toch nog wel ergens aan (proberen te) vasthouden
Op maandag 25 februari 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende: Engelaar is gewoon een miljonair geworden door 1 goede wedstrijd bij Nederland. #Respect
Is een beetje jullie Luque. Hoe lang zit die er al?
Beetje een de Guzman verhaal. Die kon ook voor 10 mio weg.
Die 2-1 was die houdbaar vonden jullie? Ik vond dat die wel heel stil stond die Waterman.
De eerste was ook best houdbaar als die gewoon bleef staan en niet dom ging duiken. Waterman is niet goed nee. Hoop echt dat Zoet volgend jaar gewoon de eerste keeper wordt. Een keeper uit je eigen jeugdopleiding is gewoon mooi.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De eerste was ook best houdbaar als die gewoon bleef staan en niet dom ging duiken. Waterman is niet goed nee. Hoop echt dat Zoet volgend jaar gewoon de eerste keeper wordt. Een keeper uit je eigen jeugdopleiding is gewoon mooi.
Je moet ook nog maar zien dat zo'n jonge jongen de druk aankan. Misschien wil hij zelfs nog wel niet terug, als hij daar zeker is van een basisplaats en bij jullie met Tyton en Waterman te maken krijgt.
Alsof Zoet niet die fouten maakt, na 3 wedstrijden is dat leuke van uit eigen jeugd komen er ook weer af en ga je hem ook afzeiken dus.
Was eigenlijk gewoon slim van Waterman. Alstie hem vangt, speel je een helft met 10 man en heb je een strafschop tegen
Eerste helft werd feyenoord weggespeeld. Jammer van de wissel en dat die 0-2 niet viel van bijvoorbeeld matavz, dan was het na de eerste helft al kat in 't bakkie.
Op maandag 25 februari 2013 09:20 schreef Buitendam het volgende: Eerste helft werd feyenoord weggespeeld. Jammer van de wissel en dat die 0-2 niet viel van bijvoorbeeld matavz, dan was het na de eerste helft al kat in 't bakkie.
Weggespeeld vind ik wat overdreven maar PSV was wel de betere in de 1e helft
Op maandag 25 februari 2013 09:21 schreef tompsv18 het volgende: Ah, het AD en De Telegraaf zijn al een heksenjacht begonnen tegen Lens. Die zal dus wel een schorsing tegemoet gaan zien.
Op maandag 25 februari 2013 09:21 schreef tompsv18 het volgende: Ah, het AD en De Telegraaf zijn al een heksenjacht begonnen tegen Lens. Die zal dus wel een schorsing tegemoet gaan zien.
Weggespeeld vind ik wat overdreven maar PSV was wel de betere in de 1e helft
Die goal kwam compleet uit de lucht vallen Daarna was PSV wel de betere ja, maar 1e halfuur vond ik Feyenoord meer aanspraak maken op de openingstreffer.
Je ziet Jeremain Lens bijna nooit lachen in het veld. Zo ingetogen stoer, alsof niets en niemand hem kan raken. Zelfs bij een doelpunt acteert hij de stoïcijnse vedette. Het zijn slechts subjectieve waarnemingen.
Gisteren in de catacomben van de Kuip liet Lens voor subjectiviteit echter geen ruimte en openbaarde duidelijker dan ooit hoe hij écht in elkaar steekt. Wat er in hem boven komt als hij een wedstrijd verliest en wanneer hij denkt dat hem daarin onrecht aangedaan is.
Hij liep de spelerstunnel in, dacht nog even na, ging met zijn collega's van PSV naar de kleedkamer, maar keerde uiteindelijk weer terug naar de plaats waar hij een confrontatie kon aangaan met Joris Mathijsen. Die kwam er.
Hij greep de veteraan bij diens shirt, zo'n tien centimeter onder het strottenhoofd. En liet pas, noodgedwongen, los, toen een hele kluwen spelers zich met het incident bemoeide. Duidelijk een gevalletje van voorbedachte rade.
Niks emotie, niks opwinding in een wedstrijd, niks vlaag van verstandverbijstering. Hier was in alle rust over nagedacht en uiteindelijk de conclusie getrokken dat Mathijsen geïntimideerd moest worden. Een zware straf van de KNVB is daarom op zijn plaats.
Daarnaast moeten ze zich bij PSV eens gaan afvragen waar al die verkeerde emoties vandaan komen. Erik Pieters verwondde zichzelf en vernielde eigendommen van PSV toen hij onlangs rood kreeg, Lens gedraagt zich als de eerste beste hooligan en de clubleiding stelde afgelopen week het niveau van de arbitrage ter discussie zonder daarbij ook maar de steun van één Eredivisieclub te krijgen. Ze moeten in Eindhoven maar eens met zichzelf in gesprek .
En uberneus Valentijntje in de Telegraaf maakt het nog bonter:
Voetbal in diskrediet door PSV
Van onze Telesportredactie
"Jeremain Lens stond Joris Mathijsen ordinair op te wachten om hem een lesje te leren. Wat volgde was wat duw- en trekwerk tussen Feyenoorders en PSV’ers. De Brabanders hadden beter op het veld voor elkaar kunnen knokken", zo schrijft chef voetbal Valentijn Driessen in zijn TeleVisie.
"Een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal is onvermijdelijk voor Lens als aanstichter van het opstootje, en voor Mathijsen vanwege diens elleboog tijdens het duel onder de kin van Lens. In deze tijd dat de KNVB de woorden ‘respect’ en ‘voorbeeldfunctie’ met hoofdletters schrijft, kan de bond niet accepteren dat profs het voetbal zo in diskrediet brengen. En wat doet bondscoach Louis van Gaal met deze twee internationals?
De PSV-leiding moet het gedrag van Lens sowieso veroordelen. Al valt dat van Brands en Sanders historisch gezien niet direct te verwachten. Getuige het eerder goedpraten (Brands) van het wangedrag van Toivonen en de lage aanval van Sanders op de Nederlandse arbitrage. Overigens trachtte directeur Sanders – toen de kritiek losbarstte en het te heet onder z’n voeten werd – andere clubdirecties vergeefs voor het PSV-karretje tegen de arbitrage te spannen. Geniepig, en iets waarmee het voetbal ook in diskrediet wordt gebracht."
Die goal kwam compleet uit de lucht vallen Daarna was PSV wel de betere ja, maar 1e halfuur vond ik Feyenoord meer aanspraak maken op de openingstreffer.
Feyenoord gaf PSV de ruimte om te voetballen in de 1e helft
Ik snap niet dat PSV weer afwachtend gaat spelen. Ze moeten het van de aanval hebben. Met zo'n verdediging ga je het toch niet riskeren dat er een tegenstander de middenlijn oversteekt? Achterlijke tactiek doet ze geen goed.
Nee, maar ik zal iets anders kijken dan jij, 1e helft had PSV naar mijn mening de overhand omdat Feyenoord er niet kort op zat en zich ook terug liet zakken, de 2e helft was dat uiteraard totaal anders.