Willems heeft ook een AMG.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij rijdt een AMG ipv een Cinquecento, wat denk je zelf?
Opel Astra jongen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij rijdt een AMG ipv een Cinquecento, wat denk je zelf?
ik vond de klassieker bij jullie ook wel leuk, gewoon stil was het legioenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef jakees het volgende:
Ik denk trouwens dat het Ajax publiek droomt van dit soort uitwedstrijden.
Ja, hij had het halverwege ineens door: hey wacht ff....quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Opel Astra jongen.
Al vond ik het wel grappig dat hij vandaag aan de kant van de Feyenoorders stond bij het opstootje
RET? Rotterdam's Enige Taxicentrale? Help me even.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam bij ons gewoon met de RET hoor, samen met Biseswar.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig gaan steeds meer ouderen (30+) weer mee. Gemiddelde leeftijd gaat gelukkig omhoog. Komt volgens mij ook omdat er eind vorig jaar veel stadionverboden op hun einde liepen.
OVquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RET? Rotterdam's Enige Taxicentrale? Help me even.
Ja die werden altijd overstemd door de Ajacieden. Net als dat het stadion vandaag in Amsterdam ook weer kolkte toen de 1e plaatst op het spel stond. De Arena stond te schudden op zijn grondvesten vandaag, elk plaatsje was bezet en de passie was ongeëvenaard.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vond de klassieker bij jullie ook wel leuk, gewoon stil was het legioen
Ze doen daar trams/metro's volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RET? Rotterdam's Enige Taxicentrale? Help me even.
Dickie reed altijd in een enorme S-klasse sloep.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brands een Panamera
Niet normaal.
Hoho, zaten toch een kleine 25.000 man vandaag hoor in de arena. Respect.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die werden altijd overstemd door de Ajacieden. Net als dat het stadion vandaag in Amsterdam ook weer kolkte toen de 1e plaatst op het spel stond. De Arena stond te schudden op zijn grondvesten vandaag, elk plaatsje was bezet en de passie was ongeëvenaard.
Tien jaar toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Altijd beschamend om 14 jarige pologastjes stoer te zien doen.
Maar er lopen inderdaad heel wat SV af. Ook nog inzake de 'Kaiserslautern-affaire' ( de ironoie)
Serieus?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brands een Panamera
Niet normaal.
ze waren te horen hoor toen ajax met 0-1 achter kwam, dat er af en toe werd gefluit tja, het zegt genoeg dat ze de laatste 10 minuten pas vol gas gingen dan vraag je er om.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die werden altijd overstemd door de Ajacieden. Net als dat het stadion vandaag in Amsterdam ook weer kolkte toen de 1e plaatst op het spel stond. De Arena stond te schudden op zijn grondvesten vandaag, elk plaatsje was bezet en de passie was ongeëvenaard.
Zijn een aantal stadionverboden uitgedeeld na VVV.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, zaten toch een kleine 25.000 man vandaag hoor in de arena. Respect.
Met een kussentje onder zijn billetjes wsquote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dickie reed altijd in een enorme S-klasse sloep.
27000 SV's ?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn een aantal stadionverboden uitgedeeld na VVV.
Support = steunen <> uitfluitenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze waren te horen hoor toen ajax met 0-1 achter kwam, dat er af en toe werd gefluit tja, het zegt genoeg dat ze de laatste 10 minuten pas vol gas gingen dan vraag je er om.
Gefluit sloeg ook nergens op. Fluiten naar de arbitrage was meer dan verdiend geweest, maar Ajax zelf speelde prima. Als je 25 kansen creeert, heb je het niet slecht gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze waren te horen hoor toen ajax met 0-1 achter kwam, dat er af en toe werd gefluit tja, het zegt genoeg dat ze de laatste 10 minuten pas vol gas gingen dan vraag je er om.
Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Er was trouwens één baas die gewoon een sneeuwbal terug gooide op de bank van jullie
Was Depay (dacht Lokadia) prachtig! Die gast gelijk contracteren!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Er was trouwens één baas die gewoon een sneeuwbal terug gooide op de bank van jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |