Dat doe jij toch ook?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef jakees het volgende:
Dus iedereen op 1 hoop gooien is een beetje zwak van je.
500? Ik heb er vandaag 5000 gezien. Minstens. Met hun doorgesnoven bekkies pijpbewegingen maken. Ze deden het wel vrij goedquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Die gasten is een klein onderdeel waar ik me ook zeker van distantieer. Dus iedereen op 1 hoop gooien is een beetje zwak van je. In het stadion zit ik vandaag naast een mannetje van 70 die sterft van de kou en haast emotioneel wordt en staat mee te deinzen op de muziek achteraf. Dat is voor mij een Feyenoord supporter. En zo kan ik nog 45000 verhalen vertellen. Die 500 gasten die een beetje de boel lopen te bedreigen staan heel veel mensen niet achter hoor.
Die oude mannetjes heb je bij iedere club. Zulke mongolen niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Die gasten is een klein onderdeel waar ik me ook zeker van distantieer. Dus iedereen op 1 hoop gooien is een beetje zwak van je. In het stadion zit ik vandaag naast een mannetje van 70 die sterft van de kou en haast emotioneel wordt en staat mee te deinzen op de muziek achteraf. Dat is voor mij een Feyenoord supporter. En zo kan ik nog 45000 verhalen vertellen. Die 500 gasten die een beetje de boel lopen te bedreigen staan heel veel mensen niet achter hoor.
Het gedeelte dat bij PSV stil blijft bij gelijkspel (hele uitpubliek) en uitfluiten bij een slechte stand is procentueel groter dan die gasten die het maasgebouw wilde bestormen. Bij Feyenoord wordt zelden massaal uitgefloten alleen als het schort aan de inzet.quote:
Ik heb vandaag twee PSV'ers gezien die door een stalen hek wilden breken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
500? Ik heb er vandaag 5000 gezien. Minstens. Met hun doorgesnoven bekkies pijpbewegingen maken. Ze deden het wel vrij goedWerd er stiekem best geil van, maar niemand verder vertellen. Leek gewoon alsof ze het vaker deden ofzo
Goed man.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag net een pica van Ollie met daarbij de tekst; Hey Jeremain, kom dan.
Ik moest erom lachen, vooral vanwege de naam Jeremain.
Zoveel emotie heb je niet bij andere clubs. En ja bij Feyenoord lopen wel iets meer gasten rond dat je denkt moet dat nou. Maar ik hoor ook een heel uitvak zingen "Blijf maar lekker liggen hij is dood bij BMI". Toen die gast van NEC onwel werd klapte het Feyenoord publiek en zaten ze niet met zijn allen te zingen blijf maar lekker liggen hij is dood.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die oude mannetjes heb je bij iedere club. Zulke mongolen niet.
Oh was jij dat die als een mongool op de Dijk stond te schreeuwen? Nog klapjes gekregen van de ME ? En aan het huilen dat ze waren daarboven toen ze uit elkaar moestenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee PSV'ers gezien die door een stalen hek wilden breken.Allebei een jaartje of 16. ME'ers te paard waren ze gewoon aan het uitlachen.
![]()
Wel leuk dat we hier onze avonturen kunnen delen.
Nou gast geloof me wees blij dat dat niet gebeurt (ik zou dat ook graag zo houden). Maar ik denk wel dat jullie ook daarmee het onderspit delven al is het natuurlijk enorm primitief en dom om te vechten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh was jij dat die als een mongool op de Dijk te schreeuwen? Nog klapjes gekregen van de ME ? En aan het huilen dat ze waren daarboven toen ze uit elkaar moestenStoere mannen die Feyenoorders. Als ze echt over het hek willen moeten ze gewoon komen. Schijnbaar doen die stalen prikkeltjes toch iets te au
Wij hebben Lens jonge.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou gast geloof me wees blij dat dat niet gebeurt (ik zou dat ook graag zo houden). Maar ik denk wel dat jullie ook daarmee het onderspit delven al is het natuurlijk enorm primitief en dom om te vechten.
Ik heb er even een welgemeend 'houdoe he' eruit gegooid recalcitrant als ik ben en heb daarna weer snel de kroeg opgezocht voor een fijne AMDS. Mijn poten waren te bevroren.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh was jij dat die als een mongool op de Dijk te schreeuwen? Nog klapjes gekregen van de ME ? En aan het huilen dat ze waren daarboven toen ze uit elkaar moestenStoere mannen die Feyenoorders. Als ze echt over het hek willen moeten ze gewoon komen. Schijnbaar doen die stalen prikkeltjes toch iets te au
Ik zag bij beelden bij rijnmond dat er een feyenoord supporter tegen een psv supporter van die pijp gebaren maakte en een dildo in zijn reet stopte. Hij had ook nog een tshirt bedrukt met het hoofd van pelle.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee PSV'ers gezien die door een stalen hek wilden breken.Allebei een jaartje of 16. ME'ers te paard waren ze gewoon aan het uitlachen.
![]()
Wel leuk dat we hier onze avonturen kunnen delen.
Waarom doen ze het dan gewoon niet? Is volgens mij al 15 jaar niet in Rotterdam voorgekomen dat ze een uitvak bestormden. Heb dan ook niet zo'n grote bek zoals ieder jaar. Met hun zonnebrillen op. Als je het toch niet van plan bent te doen, insinueer het dan ook niet. Ga gewoon naar huis aan je auto sleutelen. Gewoon gaan. En laat ons rouwen om de nederlaagquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou gast geloof me wees blij dat dat niet gebeurt (ik zou dat ook graag zo houden). Maar ik denk wel dat jullie ook daarmee het onderspit delven al is het natuurlijk enorm primitief en dom om te vechten.
Haha. Ik ben groot fan van Lens. Ook na dat opstootje moet die niet doen maar ik vind het dommer dat ze hem niet van te voren weghalen. Zal niet een 2e keer gebeuren denk ik dat iemand 10 minuten iemand mag opwachten.quote:
Het staat 1-0 en jullie zingen met zijn allen 10 10 10. Dat is best wel een pijnlijke dag. Ik heb serieus als 30jarige toen gehuild. Dan verliezen jullie en mogen we niet een beetje leedvermaak? Uitdelen en incasseren heet dat!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan gewoon niet? Is volgens mij al 15 jaar niet in Rotterdam voorgekomen dat ze een uitvak bestormden. Heb dan ook niet zo'n grote bek zoals ieder jaar. Met hun zonnebrillen op. Als je het toch niet van plan bent te doen, insinueer het dan ook niet. Ga gewoon naar huis aan je auto sleutelen. Gewoon gaan. En laat ons rouwen om de nederlaag
Weet je dat jij de eerste feyenoorder bent die dat toegeeft. De rest van de fey suppoters hier doen net alsof het hun niks deed.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef jakees het volgende:
[..]
Het staat 1-0 en jullie zingen met zijn allen 10 10 10. Dat is best wel een pijnlijke dag. Ik heb serieus als 30jarige toen gehuild. Dan verliezen jullie en mogen we niet een beetje leedvermaak? Uitdelen en incasseren heet dat!
Door flessen te gooien naar bussen vanachter een hek. Jaja, incasseren heet dat.... Ik noem het laf. Gelukkig wordt er niemand geraakt. Veel geblaat achter zo'n hek. Snap de lol er niet van.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef jakees het volgende:
[..]
Het staat 1-0 en jullie zingen met zijn allen 10 10 10. Dat is best wel een pijnlijke dag. Ik heb serieus als 30jarige toen gehuild. Dan verliezen jullie en
mogen we niet een beetje leedvermaak? Uitdelen en incasseren heet dat!
Als je verkering het uitmaakt zeg je ook altijd dat je het samen uit hebt gemaakt. Zelfbescherming heet dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Weet je dat jij de eerste feyenoorder bent die dat toegeeft. De rest van de fey suppoters hier doen net alsof het hun niks deed.![]()
jakees![]()
Moet wel zeggen dat als ik je naam zie dat ik dan moet denken aan k*nkerkachel kees. Vraag me niet waarom.
Er werden wat gastjes van PSV al direct naar buiten gelaten na de wedstrijd. Hoe is het eigenlijk daarmee afgelopen? Zag er niet al te best uit. Lekker slim ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar flessen te gooien naar bussen vanachter een hek. Jaja, incasseren heet dat.... Ik noem het laf. Gelukkig wordt er niemand geraakt. Veel geblaat achter zo'n hek. Snap de lol er niet van.
Wel jammer dat je niet op mijn argumenten ingaat. Je deelt als PSV uit bij die 1-0. Prima mag. Er staan 10-tallen gasten op dat raam te rammen en exact diezelfde bewegingen te maken. Dan is het toch niet raar dat je reactie krijgt?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar flessen te gooien naar bussen vanachter een hek. Jaja, incasseren heet dat.... Ik noem het laf. Gelukkig wordt er niemand geraakt. Veel geblaat achter zo'n hek. Snap de lol er niet van.
Wilde er net over beginnen. Stond even niet op te letten en er knalt een fles kapot achter mequote:Op zondag 24 februari 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Door flessen te gooien naar bussen vanachter een hek. Jaja, incasseren heet dat.... Ik noem het laf. Gelukkig wordt er niemand geraakt. Veel geblaat achter zo'n hek. Snap de lol er niet van.
Die 3-1 heeft meegeholpen ja en deed pijn.. Maar om nou te zeggen dat we daar de titel verloren...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Als je verkering het uitmaakt zeg je ook altijd dat je het samen uit hebt gemaakt. Zelfbescherming heet dat.
Er zijn ook weinig PSV-ers die toegeven dat die 3-1 later dat jaar bijna net zoveel pijn deed (want weer geen kampioen). Durf je dat ook toe te geven? En na die 10-0 is wel een kentering teweeg gekomen (financieel en prestatief). Soms moet je heel diep.
Dat keur ik ook af. Maar een beetje zwaaien en lachen hoort erbij toch. PSV heeft wel het grootste Calimero publiek. Iedere PSV-er zit altijd te mekkeren over iets (scheidsrechters, inzet, iedereen tegen ons). Vermoeiend man.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wilde er net over beginnen. Stond even niet op te letten en er knalt een fles kapot achter meAls je zo stoer bent, kom er dan doorheen. Maar lekker laf vanachter zo'n hekje om dat morgen stoer in de klas te vertellen heb ik zo'n schijt aan
Geen idee, zal wel meevallen allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werden wat gastjes van PSV al direct naar buiten gelaten na de wedstrijd. Hoe is het eigenlijk daarmee afgelopen? Zag er niet al te best uit. Lekker slim ook.
Kom je ook als we winnen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam jullie ook netjes feliciteren na de vorige verliespartijen, dus nu kom ik ook even genieten van de frustraties.
Moesten het toch aardig op een lopen zetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel meevallen allemaal.
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En trouwens, die Disney kids club busWelke idioot heeft die bus gehuurd
Is dat de welbekende schoenzwaaibus?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En trouwens, die Disney kids club busWelke idioot heeft die bus gehuurd
Ben er trots op.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Moesten het toch aardig op een lopen zetten.
Dat was wel briljant hahaha. Doet me een beetje denken aan dat filmpje in die bus met die PSV supporters. Wie post hem even?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja
Moet een Feyenoorder zijn geweest
Oh, dat niet. Eerder bizar dat ze al naar buiten mochten.quote:
Die bus niet gezien?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de welbekende schoenzwaaibus?
Hij deed het met 1 hand en niet bijdehand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mongolen zijn dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat was wel briljant hahaha. Doet me een beetje denken aan dat filmpje in die bus met die PSV supporters. Wie post hem even?
Ga weg johquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Weet je dat jij de eerste feyenoorder bent die dat toegeeft. De rest van de fey suppoters hier doen net alsof het hun niks deed.![]()
Was bus 15 ofzo. Bus van OAD compleet met Disneyland Parijs bestickeringquote:
Heb wel gehoord dat ze na de wedstrijd richting Parijs zijn gereden. Wat daar verder nog gebeurt weet ik niet. Schoenen worden niet gespaard denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de welbekende schoenzwaaibus?
Tuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga weg joh
Natuurlijk doet dat voor iedereen met ook maar een klein beetje sympathie voor Feyenoord pijn.
Gelukkig heeft het wel de nodige positieve gevolgen teweeggebracht. Was het 3-0 geworden dan hadden jullie in Rotterdam nooit zo over de knie gegaan. Dan was VVV nooit zo legendarisch geweest. Die wedstrijd is bijna net zo'n legendarische ommekeer als de goal van Fräser.
Haha was wel prachtig! Ik had dan als PSV-er ook liever daarin gezeten. Als je dan de gifbeker moet leegdrinken dan maar tot de laatste druppel.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was bus 15 ofzo. Bus van OAD compleet met Disneyland Parijs bestickering
Echt helemaal vol. Dat kasteel erop enzo. En teksten als; boek nu naar Disneyland. Etc.
Auto nog heel teruggevonden of was je toch met buscombi?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat ze na de wedstrijd richting Parijs zijn gereden. Wat daar verder nog gebeurt weet ik niet. Schoenen worden niet gespaard denk ik
Busbeleid is sowieso vrij tragisch bij de SV. Ben ooit eens teruggereden vanuit NAC met zo'n donkerrode die ze 20 jaar geleden gebruikten als stadsbus. Tegen ADO waren ze zo slim om drie van de bussen langs het supporterscafé van ADO te laten rijden, waar dus stoeptegels naar binnen kwamen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt helemaal vol. Dat kasteel erop enzo. En teksten als; boek nu naar Disneyland. Etc.
Waarom doen mensen dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Busbeleid is sowieso vrij tragisch bij de SV. Ben ooit eens teruggereden vanuit NAC met zo'n donkerrode die ze 20 jaar geleden gebruikten als stadsbus. Tegen ADO waren ze zo slim om drie van de bussen langs het supporterscafé van ADO te laten rijden, waar dus stoeptegels naar binnen kwamen.
Briljant toch. Heb sowieso altijd het idee dat het bij PSV vooral van die puisterige jongetjes zijn die meegaan. Doelgroepgericht dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet? Je wordt gewoon keihard anaal vernederd door team wat je eerder dat seizoen de oorwassing van de eeuw hebt gegeven. Dan heeft het niets meer met kwaliteit maar alles met instelling te maken. Wraak ÍS zoetquote:
En Lens zijn reactie begrijp je dan weer niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet? Je wordt gewoon keihard anaal vernederd door team wat je eerder dat seizoen de oorwassing van de eeuw hebt gegeven. Dan heeft het niets meer met kwaliteit maar alles met instelling te maken. Wraak ÍS zoet
Bij Ajax is het zowel tijdens als na de wedstrijd niks. Is ook wel erg vroeg natuurlijk, om 12 uur aan de pasta.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef Tyron het volgende:
wel goed dat er strijd werd geleverd na de wedstrijd ipv tijdens de wedstrijd
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Briljant toch. Heb sowieso altijd het idee dat het bij PSV vooral van die puisterige jongetjes zijn die meegaan. Doelgroepgericht dus.
Godsamme doe iets aan die user icons Pelle-tweeling...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet? Je wordt gewoon keihard anaal vernederd door team wat je eerder dat seizoen de oorwassing van de eeuw hebt gegeven. Dan heeft het niets meer met kwaliteit maar alles met instelling te maken. Wraak ÍS zoet
Dat is na de wedstrijd, dan is het laf.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Lens zijn reactie begrijp je dan weer niet?
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Lens zijn reactie begrijp je dan weer niet?
we speelde om half 3 dus je grap faaltquote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Draxler het volgende:
[..]
Bij Ajax is het zowel tijdens als na de wedstrijd niks. Is ook wel erg vroeg natuurlijk, om 12 uur aan de pasta.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is na de wedstrijd, dan is het laf.
Haphapquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Godsamme doe iets aan die user icons Pelle-tweeling...
Als je om half 1 speelt zit je niet om 12 uur aan de pasta, dus hij heeft een punt.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
we speelde om half 3 dus je grap faalt
Nee, je bent te dom om 'm te begrijpen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was eerder.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Godsamme doe iets aan die user icons Pelle-tweeling...
Als je om twaalf uur nog aan de pasta zit is dat wel erg laat wanneer je om half 1 moet spelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar moet je dan ook half 3 aan de pasta?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben toch maar met busje gegaan. Mijn autootje staat veilig en wel voor de deur. Vertrouw ik niet aan Rotjedam toe tochquote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Auto nog heel teruggevonden of was je toch met buscombi?
Lees hem nog een keer.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Check mijn PI toen ik het 'grap' zei.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets doms zeggen en dan beweren dat je een grapje maakte, lekker bezig.
als je om half 1 speelt zit je om 12 uur echt niet aan de pastaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je om half 1 speelt zit je om 12 uur echt niet aan de pasta
Kans is groot dat je hem in onderdelen terug kunt kopen ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben toch maar met busje gegaan. Mijn autootje staat veilig en wel voor de deur. Vertrouw ik niet aan Rotjedam toe toch![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je om half 1 speelt zit je om 12 uur echt niet aan de pasta
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check mijn PI toen ik het 'grap' zei.
Gelukkig gaan steeds meer ouderen (30+) weer mee. Gemiddelde leeftijd gaat gelukkig omhoog. Komt volgens mij ook omdat er eind vorig jaar veel stadionverboden op hun einde liepen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Briljant toch. Heb sowieso altijd het idee dat het bij PSV vooral van die puisterige jongetjes zijn die meegaan. Doelgroepgericht dus.
Ik vond Mertens niet zijn sterkste wedstrijd spelen van dit seizoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Er was toch een Fey-PSV topic voor de wedstrijd? Kunnen jullie daar niet bekvechten en gewoon weer volledig hier over PSV praten?
Over 170 (ofzo) dagen zou topic 1913 leuk zijn, dus ze mogen door.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Er was toch een Fey-PSV topic voor de wedstrijd? Kunnen jullie daar niet bekvechten en gewoon weer volledig hier over PSV praten?
Nee ik denk van niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Zou Wijnaldum nog wel eens spijt hebben van zijn overgang?
Hoop mensen zullen ook wel afhaken door die bizarre regeltjes. Wat dat betreft was het deels eigen vervoer vandaag wel een positieve stap. Hoop alleen niet dat het de laatste keer is geweest voor jullie.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig gaan steeds meer ouderen (30+) weer mee. Gemiddelde leeftijd gaat gelukkig omhoog. Komt volgens mij ook omdat er eind vorig jaar veel stadionverboden op hun einde liepen.
nee, sorry.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Maak je wat druk.Morgen is het afgelopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond het na een aantal uur wel genoeg though.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak je wat druk.Morgen is het afgelopen.
Dat vindt hij ook van Eriksen, your point being?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Tyron het volgende:
jan van halst vindt strootman een beetje overschat, ben het wel met hem eens
Denk je dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak je wat druk.Morgen is het afgelopen.
Hij rijdt een AMG ipv een Cinquecento, wat denk je zelf?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
Zou Wijnaldum nog wel eens spijt hebben van zijn overgang?
dat was sjek hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vindt hij ook van Eriksen, you're point being?
Dat was Sjek, Van Halst gunt Eriksen meer tijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vindt hij ook van Eriksen, your point being?
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij rijdt een AMG ipv een Cinquecento, wat denk je zelf?
Hij kwam bij ons gewoon met de RET hoor, samen met Biseswar.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Willems heeft ook een AMG.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opel Astra jongen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik vond de klassieker bij jullie ook wel leuk, gewoon stil was het legioenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef jakees het volgende:
Ik denk trouwens dat het Ajax publiek droomt van dit soort uitwedstrijden.
Ja, hij had het halverwege ineens door: hey wacht ff....quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Opel Astra jongen.
Al vond ik het wel grappig dat hij vandaag aan de kant van de Feyenoorders stond bij het opstootje
RET? Rotterdam's Enige Taxicentrale? Help me even.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam bij ons gewoon met de RET hoor, samen met Biseswar.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig gaan steeds meer ouderen (30+) weer mee. Gemiddelde leeftijd gaat gelukkig omhoog. Komt volgens mij ook omdat er eind vorig jaar veel stadionverboden op hun einde liepen.
OVquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RET? Rotterdam's Enige Taxicentrale? Help me even.
Ja die werden altijd overstemd door de Ajacieden. Net als dat het stadion vandaag in Amsterdam ook weer kolkte toen de 1e plaatst op het spel stond. De Arena stond te schudden op zijn grondvesten vandaag, elk plaatsje was bezet en de passie was ongeëvenaard.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vond de klassieker bij jullie ook wel leuk, gewoon stil was het legioen
Ze doen daar trams/metro's volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
RET? Rotterdam's Enige Taxicentrale? Help me even.
Dickie reed altijd in een enorme S-klasse sloep.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brands een Panamera
Niet normaal.
Hoho, zaten toch een kleine 25.000 man vandaag hoor in de arena. Respect.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die werden altijd overstemd door de Ajacieden. Net als dat het stadion vandaag in Amsterdam ook weer kolkte toen de 1e plaatst op het spel stond. De Arena stond te schudden op zijn grondvesten vandaag, elk plaatsje was bezet en de passie was ongeëvenaard.
Tien jaar toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Altijd beschamend om 14 jarige pologastjes stoer te zien doen.
Maar er lopen inderdaad heel wat SV af. Ook nog inzake de 'Kaiserslautern-affaire' ( de ironoie)
Serieus?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brands een Panamera
Niet normaal.
ze waren te horen hoor toen ajax met 0-1 achter kwam, dat er af en toe werd gefluit tja, het zegt genoeg dat ze de laatste 10 minuten pas vol gas gingen dan vraag je er om.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die werden altijd overstemd door de Ajacieden. Net als dat het stadion vandaag in Amsterdam ook weer kolkte toen de 1e plaatst op het spel stond. De Arena stond te schudden op zijn grondvesten vandaag, elk plaatsje was bezet en de passie was ongeëvenaard.
Zijn een aantal stadionverboden uitgedeeld na VVV.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, zaten toch een kleine 25.000 man vandaag hoor in de arena. Respect.
Met een kussentje onder zijn billetjes wsquote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dickie reed altijd in een enorme S-klasse sloep.
27000 SV's ?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn een aantal stadionverboden uitgedeeld na VVV.
Support = steunen <> uitfluitenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze waren te horen hoor toen ajax met 0-1 achter kwam, dat er af en toe werd gefluit tja, het zegt genoeg dat ze de laatste 10 minuten pas vol gas gingen dan vraag je er om.
Gefluit sloeg ook nergens op. Fluiten naar de arbitrage was meer dan verdiend geweest, maar Ajax zelf speelde prima. Als je 25 kansen creeert, heb je het niet slecht gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze waren te horen hoor toen ajax met 0-1 achter kwam, dat er af en toe werd gefluit tja, het zegt genoeg dat ze de laatste 10 minuten pas vol gas gingen dan vraag je er om.
Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Er was trouwens één baas die gewoon een sneeuwbal terug gooide op de bank van jullie
Was Depay (dacht Lokadia) prachtig! Die gast gelijk contracteren!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Er was trouwens één baas die gewoon een sneeuwbal terug gooide op de bank van jullie
Memphis.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Ja, geen goed los in Venlo. Maar je weet hoe de KNJB en Sjek zijn boys zijn he. Dat krijgt amper media aandacht.quote:
af en toe leek het alsof ze dachten van "het komt wel goed"quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gefluit sloeg ook nergens op. Fluiten naar de arbitrage was meer dan verdiend geweest, maar Ajax zelf speelde prima. Als je 25 kansen creeert, heb je het niet slecht gedaan.
ik ben ook niet zo van het uitfluiten maar soms is het terecht, jullie zijn gewoon stil als jullie achter komenquote:
Heb je zijn foto van instagram gezien?quote:
Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
depay jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Ik zag hem regelmatig in Den Haag rijden, hij ging vaak lunchen op de Laan van NOI. Echt ook een goudkleurige, hij mist alleen een adelaar op de motorkap...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een kussentje onder zijn billetjes ws
Depay geloof ik, werd nog getwitterd.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Is er gevochten met VVV ? effe serieus ..quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imOg] Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, geen goed los in Venlo. Maar je weet hoe de KNJB en Sjek zijn boys zijn he. Dat krijgt amper media aandacht.
Doe ik mijn A3'tje niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans is groot dat je hem in onderdelen terug kunt kopen ja.
Er is geen hek overeind gebleven.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er gevochten met VVV ? effe serieus ..
Ja mooi man. Dicky kreeg er een vol op zijn ei en sprintte toen maar naar de bank.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef jakees het volgende:
[..]
Was Depay (dacht Lokadia) prachtig! Die gast gelijk contracteren!
Ja hoor, wel hardgrondig gevloekt na de 0-1. Ik heb die hele rel na afloop ook pas later meegekregen, moest zelf voetballen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe ik mijn A3'tje niet aan![]()
Maar Don, wel beetje genoten vandaag? Ik kan het nog even niet over mijn hart krijgen om een aantal Feyenoorders hier te feliciteren. Maar ook dat komt nog wel. Over een aantal weekjes..
Was Depay.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Humor jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooi man. Dicky kreeg er een vol op zijn ei en sprintte toen maar naar de bank.
lijkt me ook vrij pijnlijk, je armpjes gooienquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Eriksen zou dat niet eens kunnen, die kan met zijn armpjes niet zo ver gooien.
teletekst zegt altijd dat het uitverkocht is bij Ajax, ook als er niemand zitquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef jakees het volgende:
Wat lullen jullie eigenlijk met 25.000 man bij Ajax waren er gewoon 46772 hoor volgens teletekst. Hoe in vredesnaam wordt dat gemeten.
Dat slaat toch helemaal nergens op!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
teletekst zegt altijd dat het uitverkocht is bij Ajax, ook als er niemand zit
Volgens mij Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
ook wanneer er geen wedstrijd word gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
teletekst zegt altijd dat het uitverkocht is bij Ajax, ook als er niemand zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |