Tering. Jij bent echt dom. Iets verhuren wat je huurt. Jaja.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
True.
We verhuren de grond eronder trouwens ook, wellicht heeft Eindhoven interesse?
Dat noemen ze sfeer bij psv hé. Iets wat je niet hebt, kan je niet creëren.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je niet verhuren.
Blijft toch moeilijke materie, zo blijkt.
Ja hey, ze kopen toch ook iets waar ze niks mee kunnen. Dan moet dit ook wel lukken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering. Jij bent echt dom. Iets verhuren wat je huurt. Jaja.
Je doet je naam eer aan, huldequote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze sfeer bij psv hé. Iets wat je niet hebt, kan je niet creëren.
De sfeer bij Feyenoord was tot de 1-1 ook om te janken anders. Beetje des PSV's.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee die kolkende sfeer vandaag. Intimederend hoor. Sta nog te bibberen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Intimiderend*quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee die kolkende sfeer vandaag. Intimederend hoor. Sta nog te bibberen.
Ik ben serieus nog nooit in de Kuip geweest dat het de hele wedstrijd kolkte. Ja, als ze voorstaan ja.. dan is het Feyenoordpubliek fantastisch. Maar bij gelijkspel of achterstand is het alles behalve een 12e man. Met hun legioenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee die kolkende sfeer vandaag. Intimederend hoor. Sta nog te bibberen.
typo.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Intimiderend*
De spelers dachten daar anders over. Of wacht. Het was natuurlijk een collectieve offday
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:
Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
Ja ik mis het blijkbaar ook altijd. Het zal op tv vast geweldig overkomen, die doorgesnoven koppen op t achtergrond.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit in de Kuip geweest dat het de hele wedstrijd kolkte. Ja, als ze voorstaan ja.. dan is het Feyenoordpubliek fantastisch. Maar bij gelijkspel of achterstand is het alles behalve een 12e man. Met hun legioen
Ik zag vandaag serieus een groep van 5 volwassen kerels op met zonnebrillen. Zouden ze sneeuwblind zijn geweest?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja ik mis het blijkbaar ook altijd. Het zal op tv vast geweldig overkomen, die doorgesnoven koppen op t achtergrond.
We leggen niks uit. We constateren.quote:
Op Y2 bedoel je? Zag ze ook ja. Sneeuwblindheid is een ernstige aandoening. Moet je niet mee spotten.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag vandaag serieus een groep van 5 volwassen kerels op met zonnebrillen. Zouden ze sneeuwblind zijn geweest?
Voor een echt kolkende Kuip heb je ook wel een uitvak nodig dat wat tegengeluid produceert. Daar ontbrak het vandaag helaas aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We leggen niks uit. We constateren.
Nee, want hij heet geen Toivonenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen ze Mathijssen nog schorsen vanwege die elleboog?
Ja inderdaad. PSV heeft 89 minuten meegezongen en Feyenoord alleen de momenten in de samenvatting. Ik ben zelf wel mans genoeg om toe te gevan dat PSV 2x volkomen terecht heeft gewonnen van Feyenoord dit seizoen. Maar je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een goed publiek heeft? En ze zingen geen 90 minuten nee. De kracht is de massale verontwaardiging bij een vrije trap tegen en het massaal toezingen als we achter komen. DAt is supporteren en niet uitfluiten. Wij kunnen voetballend best veel van jullie leren, support (=steunen en niet uitfluiten) kunnen jullie van ons leren!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja ik mis het blijkbaar ook altijd. Het zal op tv vast geweldig overkomen, die doorgesnoven koppen op t achtergrond.
Geen idee welk vak, maar het had wat sneeuws uh sneus.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op Y2 bedoel je? Zag ze ook ja. Sneeuwblindheid is een ernstige aandoening. Moet je niet mee spotten.
Natuurlijk man..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja inderdaad. PSV heeft 89 minuten meegezongen en Feyenoord alleen de momenten in de samenvatting. Ik ben zelf wel mans genoeg om toe te gevan dat PSV 2x volkomen terecht heeft gewonnen van Feyenoord dit seizoen. Maar je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een goed publiek heeft? En ze zingen geen 90 minuten nee. De kracht is de massale verontwaardiging bij een vrije trap tegen en het massaal toezingen als we achter komen. DAt is supporteren en niet uitfluiten. Wij kunnen voetballend best veel van jullie leren, support (=steunen en niet uitfluiten) kunnen jullie van ons leren!
Zeker:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja inderdaad. PSV heeft 89 minuten meegezongen en Feyenoord alleen de momenten in de samenvatting. Ik ben zelf wel mans genoeg om toe te gevan dat PSV 2x volkomen terecht heeft gewonnen van Feyenoord dit seizoen. Maar je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een goed publiek heeft? En ze zingen geen 90 minuten nee. De kracht is de massale verontwaardiging bij een vrije trap tegen en het massaal toezingen als we achter komen. DAt is supporteren en niet uitfluiten. Wij kunnen voetballend best veel van jullie leren, support (=steunen en niet uitfluiten) kunnen jullie van ons leren!
Die gasten is een klein onderdeel waar ik me ook zeker van distantieer. Dus iedereen op 1 hoop gooien is een beetje zwak van je. In het stadion zit ik vandaag naast een mannetje van 70 die sterft van de kou en haast emotioneel wordt en staat mee te deinzen op de muziek achteraf. Dat is voor mij een Feyenoord supporter. En zo kan ik nog 45000 verhalen vertellen. Die 500 gasten die een beetje de boel lopen te bedreigen staan heel veel mensen niet achter hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |