Zoveel sarcasme in 1 postquote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
3x kampioen in 30 jaar
Dennenappel in 2008
Teren op een prijs uit 2002
De Kuip willen behouden ondanks dat er geen doorgroei mogelijkheden zijn
Tweede plek vieren als een titel
Het legioen
Werken in de haven
IQ <80
Feyenoord![]()
Tim Immers
Buitenboys begint langzaam aan een misselijke club te worden. Alles gooien ze op de dood van de grens. Erg genoeg, maar hun Buitenboysen het uit nu.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze teren daar gewoon op. Misselijkmakend gewoon.
Only in NLquote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef MRN89 het volgende:
twitter:Buitenboys twitterde op zondag 24-02-2013 om 18:44:13Jeremain Lens kom jij het onze jeugdspelers uitleggen wat er vanmiddag is gebeurt, na afloop van #FeyPsv#zonderrespectgeenvoetbal #Lens reageer retweet
Waar gaat het heen.. als dit incident al wordt vergeleken met een moord
Vermoedelijk celstrafquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Lens mag wel een paar wedstrijden krijgen.
Voor bijten krijg je 7 wedstrijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Die spelfout.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef MRN89 het volgende:
twitter:Buitenboys twitterde op zondag 24-02-2013 om 18:44:13Jeremain Lens kom jij het onze jeugdspelers uitleggen wat er vanmiddag is gebeurt, na afloop van #FeyPsv#zonderrespectgeenvoetbal #Lens reageer retweet
Hoi Anne.quote:
twitter:anneterweele twitterde op zondag 24-02-2013 om 21:06:42@Buitenboys gebeurt = gebeurd als ik me niet vergis reageer retweet
Godver, haal weg man.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoi Anne.twitter:anneterweele twitterde op zondag 24-02-2013 om 21:06:42@Buitenboys gebeurt = gebeurd als ik me niet vergis reageer retweet
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef MRN89 het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
3x kampioen in 30 jaar
Dennenappel in 2008
Het legioen
Werken in de haven
IQ <80
Feyenoord![]()
Tim Immers
Eens. Verschrikkelijk slecht voorbeeld voor de jeugd.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]Geweldige reactie van Buitenboys
Het incident wordt niet vergeleken met een moord, dat maak jij er van.
Na alle focus op een zero tolerantie tegen geweld ben je gewoon een rasmongool om je tegenstander op te wachten
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Gemiddelde leeftijd supporters 56 jaarquote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
3x kampioen in 30 jaar
Dennenappel in 2008
Het legioen
Werken in de haven
IQ <80
Feyenoord![]()
Tim Immers
En over geweld maar te zwijgenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoorders die over respect praten na het Maher incident![]()
Feyenoord
Blijdorp
Martens Indi
Meen je dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eens. Verschrikkelijk slecht voorbeeld voor de jeugd.
Zand erover.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 24-02-2013 om 20:19:14RT @RypkeBakker: Lodewijks lachend na het opstootje tegen Faber: 'Het leek wel Kaiserslautern.' #lol #psvkai2001 reageer retweet
Ja van maher meheher maken is inderdaad wel schandalig.quote:
Je doet wat betreft het stadion de waarheid wel enigzins geweld aan. Hoe kan je iets behouden wat al niet van jou is? Niet iedereen is als PSVquote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
3x kampioen in 30 jaar
Dennenappel in 2008
Het legioen
Werken in de haven
IQ <80
Feyenoord![]()
Tim Immers
Jezus, en dan verwijt jij mensen in dit topic blinde clubliefde.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja van maher meheher maken is inderdaad wel schandalig.
Straks gaan ze de tegenstanders nog bullenbakken noemen
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef Grifte het volgende:
Hoi boswachter bedankt voor je bezoek aan het mooiste stadion van Nederland vandaag. Als bedankje wil ik je dit overhandigen:
[ afbeelding ]
gr gr en tot de volgende keer
Mooie fotoshop. Uh edit.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Quiet was het wel ja in dat vakkie van jullie.
Ach, hij was tenminste aanwezig, in tegenstelling tot eeeh... mij bijvoorbeeld,quote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Quiet was het wel ja in dat vakkie van jullie.
QFTquote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef Draxler het volgende:
Gadverdamme, flikker eens op met die betutteling. Als iemand met twee benen in komt vliegen en iemands benen kan breken is een paar wedstrijden wel genoeg, maar als iemand verhaal komt halen na de wedstrijd en er een opstootje ontstaat praat iedereen schande. En de media doen lekker mee. Wat een dom kuddevolk woont er toch in dit land
Tsja, je moet er ook maar zin in hebben om elke keer voor ja lul naar het mooiste stadion van het land af te reizen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ach, hij was tenminste aanwezig, in tegenstelling tot eeeh... mij bijvoorbeeld,
Best eng.twitter:ErikRhebergen twitterde op zondag 24-02-2013 om 22:06:38@Buitenboys Lekker laten staan! Lens is geen goed voorbeeld voor mijn zoon en andere voetballende kinderen. RESPECT op en buiten het veld! reageer retweet
Hij is werkzaam voor prorail. Hij heeft derhalve geen recht van spreken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef MRN89 het volgende:
Best eng.twitter:ErikRhebergen twitterde op zondag 24-02-2013 om 22:06:38@Buitenboys Lekker laten staan! Lens is geen goed voorbeeld voor mijn zoon en andere voetballende kinderen. RESPECT op en buiten het veld! reageer retweet
In Mei 2012 was ik er nog met succes wat jullie alweer 5 jaar niet kennenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, je moet er ook maar zin in hebben om elke keer voor ja lul naar het mooiste stadion van het land af te reizen.
Je doelt op dat bekertje dat opeens niet meer belangrijk is als PSV eruit ligt?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Mei 2012 was ik er nog met succes wat jullie alweer 5 jaar niet kennen
Voor PSV een troostprijs, voor Feyenoord een hoofdprijs. Achja, voor Feyenoord is een tweede plek in de competitie al een hoofdprijs. Jullie zullen de plek in de kwartfinale dit jaar wel op de Coolsingel hebben gevierd, niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doelt op dat bekertje dat opeens niet meer belangrijk is als PSV eruit ligt?
OOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWW BRRAAAA BRRRRRRAAAAAAAquote:Op zondag 24 februari 2013 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor PSV een troostprijs, voor Feyenoord een hoofdprijs. Achja, voor Feyenoord is een tweede plek in de competitie al een hoofdprijs. Jullie zullen de plek in de kwartfinale dit jaar wel op de Coolsingel hebben gevierd, niet?
Lijkt me een vanzelfsprekendheid.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor PSV een troostprijs, voor Feyenoord een hoofdprijs. Achja, voor Feyenoord is een tweede plek in de competitie al een hoofdprijs. Jullie zullen de plek in de kwartfinale dit jaar wel op de Coolsingel hebben gevierd, niet?
OWWWWWWW SHIT.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een vanzelfsprekendheid.
Gaan jullie het ook weer vieren als je wederom geholpen moet worden door de gemeente?
We hebben tenminste een fatsoenlijk stadion.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker
Wij feesten, jullie slopen het eigen stadion.
Nog wel ja. Totdat het van ellende instort.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben tenminste een fatsoenlijk stadion.
Jullie hebben helemaal geen stadion, jullie huren het.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben tenminste een fatsoenlijk stadion.
True.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal geen stadion, jullie huren het.
Wat je niet hebt kan je niet verhuren.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
True.
We verhuren de grond eronder trouwens ook, wellicht heeft Eindhoven interesse?
Tering. Jij bent echt dom. Iets verhuren wat je huurt. Jaja.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
True.
We verhuren de grond eronder trouwens ook, wellicht heeft Eindhoven interesse?
Dat noemen ze sfeer bij psv hé. Iets wat je niet hebt, kan je niet creëren.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je niet verhuren.
Blijft toch moeilijke materie, zo blijkt.
Ja hey, ze kopen toch ook iets waar ze niks mee kunnen. Dan moet dit ook wel lukken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering. Jij bent echt dom. Iets verhuren wat je huurt. Jaja.
Je doet je naam eer aan, huldequote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze sfeer bij psv hé. Iets wat je niet hebt, kan je niet creëren.
De sfeer bij Feyenoord was tot de 1-1 ook om te janken anders. Beetje des PSV's.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee die kolkende sfeer vandaag. Intimederend hoor. Sta nog te bibberen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Intimiderend*quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee die kolkende sfeer vandaag. Intimederend hoor. Sta nog te bibberen.
Ik ben serieus nog nooit in de Kuip geweest dat het de hele wedstrijd kolkte. Ja, als ze voorstaan ja.. dan is het Feyenoordpubliek fantastisch. Maar bij gelijkspel of achterstand is het alles behalve een 12e man. Met hun legioenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee die kolkende sfeer vandaag. Intimederend hoor. Sta nog te bibberen.
typo.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Intimiderend*
De spelers dachten daar anders over. Of wacht. Het was natuurlijk een collectieve offday
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:
Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
Ja ik mis het blijkbaar ook altijd. Het zal op tv vast geweldig overkomen, die doorgesnoven koppen op t achtergrond.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit in de Kuip geweest dat het de hele wedstrijd kolkte. Ja, als ze voorstaan ja.. dan is het Feyenoordpubliek fantastisch. Maar bij gelijkspel of achterstand is het alles behalve een 12e man. Met hun legioen
Ik zag vandaag serieus een groep van 5 volwassen kerels op met zonnebrillen. Zouden ze sneeuwblind zijn geweest?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja ik mis het blijkbaar ook altijd. Het zal op tv vast geweldig overkomen, die doorgesnoven koppen op t achtergrond.
We leggen niks uit. We constateren.quote:
Op Y2 bedoel je? Zag ze ook ja. Sneeuwblindheid is een ernstige aandoening. Moet je niet mee spotten.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag vandaag serieus een groep van 5 volwassen kerels op met zonnebrillen. Zouden ze sneeuwblind zijn geweest?
Voor een echt kolkende Kuip heb je ook wel een uitvak nodig dat wat tegengeluid produceert. Daar ontbrak het vandaag helaas aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We leggen niks uit. We constateren.
Nee, want hij heet geen Toivonenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen ze Mathijssen nog schorsen vanwege die elleboog?
Ja inderdaad. PSV heeft 89 minuten meegezongen en Feyenoord alleen de momenten in de samenvatting. Ik ben zelf wel mans genoeg om toe te gevan dat PSV 2x volkomen terecht heeft gewonnen van Feyenoord dit seizoen. Maar je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een goed publiek heeft? En ze zingen geen 90 minuten nee. De kracht is de massale verontwaardiging bij een vrije trap tegen en het massaal toezingen als we achter komen. DAt is supporteren en niet uitfluiten. Wij kunnen voetballend best veel van jullie leren, support (=steunen en niet uitfluiten) kunnen jullie van ons leren!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja ik mis het blijkbaar ook altijd. Het zal op tv vast geweldig overkomen, die doorgesnoven koppen op t achtergrond.
Geen idee welk vak, maar het had wat sneeuws uh sneus.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op Y2 bedoel je? Zag ze ook ja. Sneeuwblindheid is een ernstige aandoening. Moet je niet mee spotten.
Natuurlijk man..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja inderdaad. PSV heeft 89 minuten meegezongen en Feyenoord alleen de momenten in de samenvatting. Ik ben zelf wel mans genoeg om toe te gevan dat PSV 2x volkomen terecht heeft gewonnen van Feyenoord dit seizoen. Maar je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een goed publiek heeft? En ze zingen geen 90 minuten nee. De kracht is de massale verontwaardiging bij een vrije trap tegen en het massaal toezingen als we achter komen. DAt is supporteren en niet uitfluiten. Wij kunnen voetballend best veel van jullie leren, support (=steunen en niet uitfluiten) kunnen jullie van ons leren!
Zeker:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja inderdaad. PSV heeft 89 minuten meegezongen en Feyenoord alleen de momenten in de samenvatting. Ik ben zelf wel mans genoeg om toe te gevan dat PSV 2x volkomen terecht heeft gewonnen van Feyenoord dit seizoen. Maar je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een goed publiek heeft? En ze zingen geen 90 minuten nee. De kracht is de massale verontwaardiging bij een vrije trap tegen en het massaal toezingen als we achter komen. DAt is supporteren en niet uitfluiten. Wij kunnen voetballend best veel van jullie leren, support (=steunen en niet uitfluiten) kunnen jullie van ons leren!
Die gasten is een klein onderdeel waar ik me ook zeker van distantieer. Dus iedereen op 1 hoop gooien is een beetje zwak van je. In het stadion zit ik vandaag naast een mannetje van 70 die sterft van de kou en haast emotioneel wordt en staat mee te deinzen op de muziek achteraf. Dat is voor mij een Feyenoord supporter. En zo kan ik nog 45000 verhalen vertellen. Die 500 gasten die een beetje de boel lopen te bedreigen staan heel veel mensen niet achter hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |