Woordgrap?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja.
Dat van Maher was een woordgrap, geen rascisme.
Het jodengedoe heeft nul komma niets met anti-semitisme te maken.
Je weet dat psv dsudzak verkocht had?quote:
Smiley's vallen ook daaronder.quote:
Dat van vGaal was een "incident"quote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Woordgrap?
Woorden doen ook pijn hoor. Dat moet je sowieso weten, na al die zelfmoorden van pesterijen. Ik snap niet dat je na al die incidenten dat nog steeds niet begrepen hebt.
Hetzelfde geldt voor die 'jodengedoe' (sowieso een onrespectvolle benaming).
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Woordgrap?
Woorden doen ook pijn hoor. Dat moet je sowieso weten, na al die zelfmoorden van pesterijen. Ik snap niet dat je na al die incidenten dat nog steeds niet begrepen hebt.
Bijna 20 jaar geleden joh knulquote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van vGaal was een "incident"
Oh was de nieuwe generatie vergetenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bijna 20 jaar geleden joh knul
Overigens vind ik dat inderdaad een misselijkmakende ziekelijke actie.
Zie, zo moeilijk is het niet, kritiek op je eigen club
Dat was het ergste. Of die spandoeken met 'UEFA MAFIA'. Dat is toch niet respectvol? Ik snap daar niets van.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van vGaal was een "incident"
Je moet de reacties zien onder de youtube filmpje.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh was de nieuwe generatie vergeten
Kluivert
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was het ergste. Of die spandoeken met 'UEFA MAFIA'. Dat is toch niet respectvol? Ik snap daar niets van.
Maher zal vast zelfmoord plegen omdat mahe op mehehe lijkt.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Woordgrap?
Kluivert heeft het van harte verdiend, smerige doodrijderquote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh was de nieuwe generatie vergeten
Kluivert
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was het ergste. Of die spandoeken met 'UEFA MAFIA'. Dat is toch niet respectvol? Ik snap daar niets van.
Over de Boeren hebben ze wel gelijk. Ze zijn wel soort hoeren, want ze verkopen hun melk altijd aan de hoogste bieder en denken nooit aan de relatie die ze hebben opgebouwd met een AH ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maher zal vast zelfmoord plegen omdat mahe op mehehe lijkt.
Zolang ajax zich identificeert met joden, heeft Feyenoord een hekel aan joden. Dat heeft verder niets te maken met noord-afrikanen met pijpekrullen en dat weet je dondersgoed. Of dacht je soms serieus dat heel regio rijnmond ook een diepgrondige hekel heeft aan de hele agrarische sector?
Ga je dan serieus je topscorer passeren ja?quote:
Die gaat op de flankenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga je dan serieus je topscorer passeren ja?
Vind ik toch nogal een kick in the ballsack gezien hij nu net aardig gaat presteren en zijn transferwaarde eindelijk omhoog gaat. Dat terwijl Toivonen net terugkomt en dus ongetwijfeld niet op z'n scherpst zal zijn. Daarbij is hij ondertussen bijna 27 en heeft hij na dit seizoen nog maar een contract voor 1 jaartje.quote:
twitter:Buitenboys twitterde op zondag 24-02-2013 om 18:44:13Jeremain Lens kom jij het onze jeugdspelers uitleggen wat er vanmiddag is gebeurt, na afloop van #FeyPsv#zonderrespectgeenvoetbal #Lens reageer retweet
Pot en ketelquote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
3x kampioen in 30 jaar
Dennenappel in 2008
Teren op een prijs uit 2002
De Kuip willen behouden ondanks dat er geen doorgroei mogelijkheden zijn
Tweede plek vieren als een titel
Het legioen
Werken in de haven
IQ <80
Feyenoord![]()
Tim Immers
Ze teren daar gewoon op. Misselijkmakend gewoon.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef MRN89 het volgende:
twitter:Buitenboys twitterde op zondag 24-02-2013 om 18:44:13Jeremain Lens kom jij het onze jeugdspelers uitleggen wat er vanmiddag is gebeurt, na afloop van #FeyPsv#zonderrespectgeenvoetbal #Lens reageer retweet
Waar gaat het heen.. als dit incident al wordt vergeleken met een moord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |