Memphis.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Er was trouwens één baas die gewoon een sneeuwbal terug gooide op de bank van jullie
Ja, geen goed los in Venlo. Maar je weet hoe de KNJB en Sjek zijn boys zijn he. Dat krijgt amper media aandacht.quote:
af en toe leek het alsof ze dachten van "het komt wel goed"quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gefluit sloeg ook nergens op. Fluiten naar de arbitrage was meer dan verdiend geweest, maar Ajax zelf speelde prima. Als je 25 kansen creeert, heb je het niet slecht gedaan.
ik ben ook niet zo van het uitfluiten maar soms is het terecht, jullie zijn gewoon stil als jullie achter komenquote:
Heb je zijn foto van instagram gezien?quote:
Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Er was trouwens één baas die gewoon een sneeuwbal terug gooide op de bank van jullie
depay jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Ik zag hem regelmatig in Den Haag rijden, hij ging vaak lunchen op de Laan van NOI. Echt ook een goudkleurige, hij mist alleen een adelaar op de motorkap...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een kussentje onder zijn billetjes ws
Depay geloof ik, werd nog getwitterd.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Is er gevochten met VVV ? effe serieus ..quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imOg] Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, geen goed los in Venlo. Maar je weet hoe de KNJB en Sjek zijn boys zijn he. Dat krijgt amper media aandacht.
Doe ik mijn A3'tje niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans is groot dat je hem in onderdelen terug kunt kopen ja.
Er is geen hek overeind gebleven.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er gevochten met VVV ? effe serieus ..
Ja mooi man. Dicky kreeg er een vol op zijn ei en sprintte toen maar naar de bank.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef jakees het volgende:
[..]
Was Depay (dacht Lokadia) prachtig! Die gast gelijk contracteren!
Ja hoor, wel hardgrondig gevloekt na de 0-1. Ik heb die hele rel na afloop ook pas later meegekregen, moest zelf voetballen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe ik mijn A3'tje niet aan![]()
Maar Don, wel beetje genoten vandaag? Ik kan het nog even niet over mijn hart krijgen om een aantal Feyenoorders hier te feliciteren. Maar ook dat komt nog wel. Over een aantal weekjes..
Was Depay.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Humor jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooi man. Dicky kreeg er een vol op zijn ei en sprintte toen maar naar de bank.
lijkt me ook vrij pijnlijk, je armpjes gooienquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Eriksen zou dat niet eens kunnen, die kan met zijn armpjes niet zo ver gooien.
teletekst zegt altijd dat het uitverkocht is bij Ajax, ook als er niemand zitquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef jakees het volgende:
Wat lullen jullie eigenlijk met 25.000 man bij Ajax waren er gewoon 46772 hoor volgens teletekst. Hoe in vredesnaam wordt dat gemeten.
Dat slaat toch helemaal nergens op!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
teletekst zegt altijd dat het uitverkocht is bij Ajax, ook als er niemand zit
Volgens mij Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
ook wanneer er geen wedstrijd word gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
teletekst zegt altijd dat het uitverkocht is bij Ajax, ook als er niemand zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |