Geen idee, zal wel meevallen allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werden wat gastjes van PSV al direct naar buiten gelaten na de wedstrijd. Hoe is het eigenlijk daarmee afgelopen? Zag er niet al te best uit. Lekker slim ook.
Kom je ook als we winnen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam jullie ook netjes feliciteren na de vorige verliespartijen, dus nu kom ik ook even genieten van de frustraties.
Moesten het toch aardig op een lopen zetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel meevallen allemaal.
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En trouwens, die Disney kids club busWelke idioot heeft die bus gehuurd
Is dat de welbekende schoenzwaaibus?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En trouwens, die Disney kids club busWelke idioot heeft die bus gehuurd
Ben er trots op.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Moesten het toch aardig op een lopen zetten.
Dat was wel briljant hahaha. Doet me een beetje denken aan dat filmpje in die bus met die PSV supporters. Wie post hem even?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja
Moet een Feyenoorder zijn geweest
Oh, dat niet. Eerder bizar dat ze al naar buiten mochten.quote:
Die bus niet gezien?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de welbekende schoenzwaaibus?
Hij deed het met 1 hand en niet bijdehand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mongolen zijn dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat was wel briljant hahaha. Doet me een beetje denken aan dat filmpje in die bus met die PSV supporters. Wie post hem even?
Ga weg johquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Weet je dat jij de eerste feyenoorder bent die dat toegeeft. De rest van de fey suppoters hier doen net alsof het hun niks deed.![]()
Was bus 15 ofzo. Bus van OAD compleet met Disneyland Parijs bestickeringquote:
Heb wel gehoord dat ze na de wedstrijd richting Parijs zijn gereden. Wat daar verder nog gebeurt weet ik niet. Schoenen worden niet gespaard denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de welbekende schoenzwaaibus?
Tuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga weg joh
Natuurlijk doet dat voor iedereen met ook maar een klein beetje sympathie voor Feyenoord pijn.
Gelukkig heeft het wel de nodige positieve gevolgen teweeggebracht. Was het 3-0 geworden dan hadden jullie in Rotterdam nooit zo over de knie gegaan. Dan was VVV nooit zo legendarisch geweest. Die wedstrijd is bijna net zo'n legendarische ommekeer als de goal van Fräser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |