Wegen waren echt prima te berijden maar ik heb niet echt het idee dat je serieus bent.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacieden zijn vredelievender. Nu op de weg gaan zou het in gevaar brengen van je medemens inhouden. Feyenoordfans tonen hier enkel opnieuw mee aan tuig van de richel te zijn.
Ik had het over dat vak vol met chirurgen bij jullie.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef jakees het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die gesnoven hebt. Wat bedoel je nou man?
Jij stemt zeker op Job Cohen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
uiteraard, als de clubleiding nou ook gewoon een fleecedekentje neerlegtkopje thee erbij enzo
dan ga ik wel.
Klopt, ik wilde alleen bowa ff melden waarom er sv's bij vvv-uit gegeven warenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was toch opgelost na de wedstrijd tegen Roda?
De Arena is een stuk nieuwer dan De Kuip he. De stoeltjes in de Arena zijn vastgemaakt aan beton. Als daar eenmaal de kou in is getrokken trekt dat echt langzaam door je gehele lichaam.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dan is het wel plausibel dat de helft niet komt opdagen.
Daarom kussentje mee!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Arena is een stuk nieuwer dan De Kuip he. De stoeltjes in de Arena zijn vastgemaakt aan beton. Als daar eenmaal de kou in is getrokken trekt dat echt langzaam door je gehele lichaam.
Zitten doe je thuis maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Arena is een stuk nieuwer dan De Kuip he. De stoeltjes in de Arena zijn vastgemaakt aan beton. Als daar eenmaal de kou in is getrokken trekt dat echt langzaam door je gehele lichaam.
Nou vandaag was verschrikkelijk koud. Heb mijn teen gebroken en dus geen schoen aan. Anderhalf uur later was de kou uit mijn voet. Pfffquote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt praktisch. Je hebt altijd van die mensen in De Arena die het nodig vinden om te gaan staan voor hun stoeltje.quote:
wow okequote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou vandaag was verschrikkelijk koud. Heb mijn teen gebroken en dus geen schoen aan. Anderhalf uur later was de kou uit mijn voet. Pfff
soms zelfs met de rug naar het veldquote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt praktisch. Je hebt altijd van die mensen in De Arena die het nodig vinden om te gaan staan voor hun stoeltje.
Ja, morgen iedereen op de werkvloer: 'heb je die massale knokpartij ook gezien, die voetballers misdragen zich weer'quote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Filmpje op de nos site al 340.000 keer bekeken
Nee idd 4-5 gasten springen op Lens af en dan wordt het natuurlijk ergerquote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, morgen iedereen op de werkvloer: 'heb je die massale knokpartij ook gezien, die voetballers misdragen zich weer'
terwijl er vrij weinig aan de hand is
Denk wel dat Lens een schorsing kan verwachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, morgen iedereen op de werkvloer: 'heb je die massale knokpartij ook gezien, die voetballers misdragen zich weer'
terwijl er vrij weinig aan de hand is
Maar als je Lens schorst, moet je Verhoek ook meteen schorsen. Van mij mag het met een boete afgedaan worden, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk wel dat Lens een schorsing kan verwachten.
Al hoeft dat ook weer niet zo van mij. Moet in ieder geval morgen op het matje komen bij PSV.
Win win situatie dus. Ik zeg doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als je Lens schorst, moet je Verhoek ook meteen schorsen.
Memphis Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Miertje88 het volgende:
Boeiend. Lens bakt er de laatste tijd toch niks van.
Wel jammer dat Luciano ook niet beschikbaar is.
Is ook gewoon schijnpolitiek natuurlijk, ze wachten natuurlijk eerst de beslissing van de KNVB af. Maar Lens doet dit niet zomaar. Ben benieuwd naar zijn uitleg. En indien Verhoek en die verzorger zich er niet mee bemoeid hadden was er waarschijnlijk geen fuck aan de hand geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk wel dat Lens een schorsing kan verwachten.
Al hoeft dat ook weer niet zo van mij. Moet in ieder geval morgen op het matje komen bij PSV.
Strootman wordt volwassen. Ook in zijn interviews na afloop, zeer realistisch.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
Wel apart. Lens is zo ongeveer de laatste speler van wie ik zoiets verwacht.
En degene van wie ik dat wel had verwacht was zo ongeveer de meest verstandige. Butthead.
Zanka, Marcelo en Engelaar krijgen ze er gratis bijquote:Op zondag 24 februari 2013 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als je Lens schorst, moet je Verhoek ook meteen schorsen. Van mij mag het met een boete afgedaan worden, maar dat zal wel niet.
De slaande beweging van Mathijsen (zonder dubbel s) was niet heel duidelijk vond ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is ook gewoon schijnpolitiek natuurlijk, ze wachten natuurlijk eerst de beslissing van de KNVB af. Maar Lens doet dit niet zomaar. Ben benieuwd naar zijn uitleg. En indien Verhoek en die verzorger zich er niet mee bemoeid hadden was er waarschijnlijk geen fuck aan de hand geweest.
Zou Mathijssen nog geschorst worden voor zijn slaande beweging? Was vergelijkbaar met Marcelo tegen Hoesen toen. Of overschaduwt deze ruzie nu alles..
Denkt dat hij alleen op het veld staat.quote:
Bobba?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat had Mathijsen nou geroepen dat Lensje zo naar moest doen. Dat zn moeder een bobba was leek het wel.
Als je hiermee kampioen wordt, dan bestaat god echt.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Denkt dat hij alleen op het veld staat.
Waterman
Hutchinson-Derijck-Marcelo-Willems
Kampioen 2012-2013
Duidelijk dan die van Marcelo. Alleen Valentijn Driessen begon toen een campagne.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef jakees het volgende:
[..]
De slaande beweging van Mathijsen (zonder dubbel s) was niet heel duidelijk vond ik.
Die heb ik gemist.. schop?quote:Wat zou PSV doen met die schop van Tyton?
Liever Tyton inderdaad. Maar die is voetballend een zenuwpees, en onze verdediging is nou ook niet de rust zelvequote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef jakees het volgende:
Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat Waterman eerste keus is. Tyton is echt 3 klassen beter. Die had zeker dichter bij die bal van de Pel gezeten en ook bij uitkomen 1-1 kwam Waterman als een drol uit. Wat is de mening van de PSV-er eigenlijk hierover?
Ja daar heb je wel een punt. Waterman is voetballend erg sterk vind ik maar met corners zwak en ook geen geweldige reflex.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Liever Tyton inderdaad. Maar die is voetballend een zenuwpees, en onze verdediging is nou ook niet de rust zelve![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is mis met jouquote:
Maar ze heeft duidelijk geen verstand van voetbal danquote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je hiermee kampioen wordt, dan bestaat god echt.
Blijft lastig. Ik zit rustiger op mijn stoel met Waterman, maar Tyton is een betere lijnkeeper. Waar Waterman voetballend of coachend iets oplost, komt Tyton in de problemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef jakees het volgende:
Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat Waterman eerste keus is. Tyton is echt 3 klassen beter. Die had zeker dichter bij die bal van de Pel gezeten en ook bij uitkomen 1-1 kwam Waterman als een drol uit. Wat is de mening van de PSV-er eigenlijk hierover?
Het is een hij. Ik spreek hem regelmatig.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ze heeft duidelijk geen verstand van voetbal dan
op 1:08 tot 1:10 in dat filmpje. Je ziet een soort van schoppende beweging van Tyton al is het niet 100% duidelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Duidelijk dan die van Marcelo. Alleen Valentijn Driessen begon toen een campagne.
Al vond ik net zoals bij Marcelo dit ook meevallen hoor. Maar wil dan wel graag dat de KNVB consequent blijft uiteraard
[..]
Die heb ik gemist.. schop?
1 van de vele stemmen in jouw hoofd...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Het is een hij. Ik spreek hem regelmatig.
Nee man. Laatst kwam zo een vrouw hem nog bezorgen aan de deur.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 van de vele stemmen in jouw hoofd...
Dus een dildo is jouw god?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Nee man. Laatst kwam zo een vrouw hem nog bezorgen aan de deur.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Nee man. Laatst kwam zo een vrouw hem nog bezorgen aan de deur.
Mmm, zou goed kunnen. Maar ik zie t niet echt.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef jakees het volgende:
[..]
op 1:08 tot 1:10 in dat filmpje. Je ziet een soort van schoppende beweging van Tyton al is het niet 100% duidelijk.
Altijd fijnquote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Vorige week zondag om fucking 8.30 had ik er ook een paar aan de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |