quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat Lex zelfstandig kan tanken.
sneeuwstormquote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren er dus geen 25 duizend? Dan heb ik geen verklaring voor de lege stoeltjes vandaag.
reggenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gooi je ook sneeuwballen wanneer er bussen en auto's langs rijden en wanneer een auto stopt gelijk weg reggen?
Triest. Hekkenhangen is cult.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja bowa
[..]
paar Gasten die in het uitvak in het hek zijn geklommen hebben een SV gekregen.
flink uitvak hoor bij vvv, dat zou ik niet onderschattenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren er dus geen 25 duizend? Dan heb ik geen verklaring voor de lege stoeltjes vandaag.
als je buiten rotterdam woont ga je natuurlijk ook niet naar feyenoord, dan moet je wel met een beperking geboren zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuip was afgeladen vol, niet echt een excuus.
Eens. vvv-uit staat nog altijd op mijn lijstje om eens in dat hek te hangenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Triest. Hekkenhangen is cult.
Door de coke voelen ze de kou daar niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg plaats nu.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Eens. vvv-uit staat nog altijd op mijn lijstje om eens in dat hek te hangen
Arena is toch lekker overdekt enzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Door de coke voelen ze de kou daar niet meer.
Niet als het sneeuwt, het dak kan blijkbaar dat gewicht niet aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Arena is toch lekker overdekt enzo.
ik kan je vertellen dat het nog behoorlijk koud kan zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Door de coke voelen ze de kou daar niet meer.
Oja dan is het wel plausibel dat de helft niet komt opdagen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat het nog behoorlijk koud kan zijn
Klopt ja. Sommigen langer, omdat ze ook stewards aanvielen. Maar niemand die ook zo'n straf volledig uit zit/hoeft te zitten.quote:
heeft meer met het ov te maken en de weg er naar toe (denk ik)quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dan is het wel plausibel dat de helft niet komt opdagen.
Kan nog steeds koud zijn hoor. Vroeger was het bij de gymzalen ook altijd kouder dan schoollokalen zelf.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch opgelost na de wedstrijd tegen Roda?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja bowa
[..]
paar Gasten die in het uitvak in het hek zijn geklommen hebben een SV gekregen.
Ajacieden zijn vredelievender. Nu op de weg gaan zou het in gevaar brengen van je medemens inhouden. Feyenoordfans tonen hier enkel opnieuw mee aan tuig van de richel te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha ok. Ja dat maakt het opeens een stuk logischer.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
heeft meer met het ov te maken en de weg er naar toe (denk ik)
Volgens mij ben jij degene die gesnoven hebt. Wat bedoel je nou man?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ben er maar trots op. Honderd man in een vak, dat samen 1 hersencel moet delen.
uiteraard, als de clubleiding nou ook gewoon een fleecedekentje neerlegtquote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dan is het wel plausibel dat de helft niet komt opdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |