Klopt, maar ze zijn weer zó dik dat ik me er niet mee identificeer.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef DynastyL het volgende:
Leuk programma indd en ook wel inspirerend of motiverend voor meerdere mensen die dik of heel dik zijn. Zo zien zij dat het dus echt wel kan / lukt
En z'n kin is bijna verdwenen.quote:
Eigenlijk bevordert dit programma afvallen dus helemaal niet, vast gesponsord door de fastfood industriequote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn weer zó dik dat ik me er niet mee identificeer.
Dikkerdjes van 110-120 kg kunnen ook redeneren dat ze nog wel meevallen vergeleken met Stanley en Michel en dat actie dus nog niet echt nodig is..
amasument ken ik niet, voor de rest alles denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
wat voor soort programma is dit eigenlijk?
amasument, drama, feelgood, sadistisch, komedie
Daar spaart-ie eten in op.quote:
Vooral amusement denk ik. Op enige empathie of filantropie heb ik RTL4 in ieder geval nooit kunnen betrappen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Wel een prima concept voor de sponsorenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral amusement denk ik. Op enige empathie of filantropie heb ik RTL4 in ieder geval nooit kunnen betrappen.
Amusement: omdat je vaak kunt lachen met dikke mensenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Modifast, Herbalife, Healthcity, Obesimed, Optimel..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel een prima concept voor de sponsorenKunnen ze een hele andere groep geldschieters aanboren.
Ik weet niet of Wendy er meerdere heeft, maar ik zag bij Boulevard een giga-grote toen ze een gouden film kreeg van Jan. Ik vind dat zo'n zelfverheerlijking.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze zoveel hangen dan?
Ik weet alleen dat Sylvie zichzelf wel een keer of 6 in de kamer heeft hangen. In het huis in Engeland. Bridget had een joekel boven het bed, met een peuk in de bakkes.
-OT-
Zin in vanavond, nu eens vanaf het begin kijken
We zappen weer mee vanavondquote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wendy er meerdere heeft, maar ik zag bij Boulevard een giga-grote toen ze een gouden film kreeg van Jan. Ik vind dat zo'n zelfverheerlijking.
http://rtl.ksya.net/video(...)91c0a138dd6e5e2a25d9
Maar verder wel weer zin in een nieuwe Obese
Het lijkt meer een verkapt reclame programma voor fitness clubs, prive trainers, obese klinieken enzovoorts..quote:Op zondag 24 februari 2013 18:15 schreef Samson het volgende:
Ach, aan het eind van de rit zitten weer met iemand waarbij ze weer kunnen gaan snijden en naaien
Ik vind niets mis met een mooie foto van jezelf. Leuk toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wendy er meerdere heeft, maar ik zag bij Boulevard een giga-grote toen ze een gouden film kreeg van Jan. Ik vind dat zo'n zelfverheerlijking.
Daar is toch niet zoveel mis mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het lijkt meer een verkapt reclame programma voor fitness clubs, prive trainers, obese klinieken enzovoorts..
huh, ik heb geen afkeer van dikke meiden en klappen geven is strafbaar, weet niet hoe je daar ineens bij komt?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar is toch niet zoveel mis mee?
Ook gezien jouw afkeer van 'dikke wijven' die jiet genoeg klappen krijgen.
Lijkt me prima als die types dan nav. het programma aan fitness gaan doen ed. Anders blíjven ze maar vette zwijnen natuurlijk. En dat moet je ook niet willen. In het straatbeeld.
Oh ik zie het, idd! Wel in een rustige hoek, en ook achter een piano.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"ja, leg de schuld maar bij hem, hij had natuurlijk gewoon bij het begin van het huwelijk een gewichtslimiet voor haar moeten stellen. hield ze zich daar niet aan gewoon op los meppen, anders dringt het bij veel vrouwen niet echt door. Dadelijk is het land bezaait met Amanda's"quote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, ik heb geen afkeer van dikke meiden en klappen geven is strafbaar, weet niet hoe je daar ineens bij komt?
och ja, dat was een sarcastische post, niet alle vrouwen zien dat inquote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"ja, leg de schuld maar bij hem, hij had natuurlijk gewoon bij het begin van het huwelijk een gewichtslimiet voor haar moeten stellen. hield ze zich daar niet aan gewoon op los meppen, anders dringt het bij veel vrouwen niet echt door. Dadelijk is het land bezaait met Amanda's"
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"ja, leg de schuld maar bij hem, hij had natuurlijk gewoon bij het begin van het huwelijk een gewichtslimiet voor haar moeten stellen. hield ze zich daar niet aan gewoon op los meppen, anders dringt het bij veel vrouwen niet echt door. Dadelijk is het land bezaait met Amanda's"
Holy shit, voor dat soort mensen heb ik pas respect.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef Samson het volgende:
300kg is pas dik....
http://herwinjezelfvertrouwen.nl/over-mij/
Knap. Heeft-ie dat zonder hulp gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Holy shit, voor dat soort mensen heb ik pas respect.
Geen idee, je ziet hem wel in het ziekenhuis, hij heeft het trouwens over wat bij hem een eetbui was:quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Knap. Heeft-ie dat zonder hulp gedaan?
wow!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef Samson het volgende:
300kg is pas dik....
http://herwinjezelfvertrouwen.nl/over-mij/
Inderdaad, als je met 300kg begint aan Obese-achtige personal training speel je wel met je leven/hart, denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Naamah het volgende:
Ja, hij heeft wel een operatie gehad. Desalniettemin knap. Blog: www.ericverberne.nl
Er wel via zo'n boek toch nog een slaatje uit proberen te slaan vind ik dan weer wat minder.... maar misschien gaat het geld wel naar die obese vereniging?quote:
idd, 99% krijgt het niet voor elkaar om dat gewicht te halen, dat is de ultieme zelfmartelingquote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Holy shit, voor dat soort mensen heb ik pas respect.
van mij mag hij hoor! Of het geld nou naar hem zelf of naar een vereniging gaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Er wel via zo'n boek toch nog een slaatje uit proberen te slaan vind ik dan weer wat minder.... maar misschien gaat het geld wel naar die obese vereniging?
brood en havermout is wel gezond eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Geen idee, je ziet hem wel in het ziekenhuis, hij heeft het trouwens over wat bij hem een eetbui was:
12 frikandellen speciaal, 2 broden, 2 flessen cola, havermout, rijst
maar niet aan zijn hoofd?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Naamah het volgende:
Ja, hij heeft wel een operatie gehad. Desalniettemin knap. Blog: www.ericverberne.nl
Toch kan ik me die vreetbuien best voorstellen. Kan zelf ook altijd moeilijk maat houden als ik iets in huis heb.....quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
brood en havermout is wel gezond eten.
Gezond en ongezond bestaat niet, dat weet je onderhand toch wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
brood en havermout is wel gezond eten.
daarom koop ik die grote zakken met 15 kleine zakjes chip, ipv de standaard zakken, die zijn teveel voor 1 persoon.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Toch kan ik me die vreetbuien best voorstellen. Kan zelf ook altijd moeilijk maat houden als ik iets in huis heb.....
vergif is best ongezondquote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gezond en ongezond bestaat niet, dat weet je onderhand toch wel.
Aaaahhhquote:
En over een uur weer hongerquote:
Alsof alleen de dikkerds ellende meemakenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Samson het volgende:
Verlies ouders? Daar gaan we alweer.....
'valt mee' klinkt niet ontkennendquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat zegt 'men', maar dat valt reuze mee
Oehquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Twee borden Tagliatelle weggezet, ik ben er klaar voor!
Zou je toch echt gaan denken, verlies van familieleden is blijkbaar HET recept om je helemaal vol te vreten...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof alleen de dikkerds ellende meemaken
Ok, dan bedoel ik "neequote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'valt mee' klinkt niet ontkennend
De graatmageren blijft alle ellende bespaardquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof alleen de dikkerds ellende meemaken
Dat moet haast wel hèquote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De graatmageren blijft alle ellende bespaard
Die vitrine staat in jouw keuken?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
aaah, ik heb er toch zo'n zin in, he
maar tot nu toe niet toegegeven aan de lust, hou ik dit vol tot dat ik ga slapen?
Neu, ik zie alleen niet waarom je moeite zou hebben het te weerstaan als je het toch niet in huis hebtquote:
Zoiets is er toch wel eens geweest...? BNN oid?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Samson het volgende:
Ik heb wel zin in een seizoen, "Anorexic" en dan ook wat met boulimia graag. Leuk af en toe dat kotsen in beeld en die mensen juist weer dikker zien worden. Gegarandeerd succes. Eyeworks, lezen jullie mee?
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoef alleen niet dat kots-geklater op de achtergrond als ik zit te eten. Dan nog liever gehijg van een autoband rollen of zo.
Voordeel is dan wel dat er voor de buis minder gesnackt wordt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoef alleen niet dat kots-geklater op de achtergrond als ik zit te eten. Dan nog liever gehijg van een autoband rollen of zo.
Voordeel voor wie?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat er voor de buis minder gesnackt wordt.
Of Carlo en Irene zijn erg uitgelopen?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Samson het volgende:
Dit steeds te laat beginnen moet toch echt wel een bewuste manier zijn om mensen meer reclames te laten zien lijkt me, dit kan geen toeval meer zijn.
Heeft RTL dadelijk geen kandidaten meerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel voor de snacker natuurlijk.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Gisteren ook al met Najib.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Samson het volgende:
Dit steeds te laat beginnen moet toch echt wel een bewuste manier zijn om mensen meer reclames te laten zien lijkt me, dit kan geen toeval meer zijn.
Ik laat mijn beurt voorbij gaanquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft RTL dadelijk geen kandidaten meer
En het zuigen naar tranen. Standaard ingredientjes FTWquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef Samson het volgende:
Nou, kom maar weer door met die onderbroekenscene zou ik zeggen
echt hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Fascination het volgende:
Kan er nie mee stopuhh! Hoe ze dat zegt.!
En gelijk hap van een reep chocoladequote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Fascination het volgende:
Kan er nie mee stopuhh! Hoe ze dat zegt.!
Ze geneaut ervanquote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die 'jeeeeeeeeeeeeej' van wendy in de intro
Wat niet is kan komen als ik door blijf snackenquote:
Lelijk he?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wie doet die make-up bij WendyDat gepoeder als oogschaduw
Och er blijven zoveel mensen bij hun partner, ondanks dat ze echt wat anders willen.quote:
Hij is te dik voor Almere Binnen.quote:
Nou vooruit, wat kots-geklater voor Deisyyquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat niet is kan komen als ik door blijf snacken
Dag plak cakequote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat kots-geklater voor Deisyy
Qua mens zal het best een leuke kerel zijn.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij problemen gaat hij er gewoon bovenop zitten.
35.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Holy crappers, 200.
Maar hoe oud is hij?
En als hij in de deuropening staat kan er niemand meer langsquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij problemen gaat hij er gewoon bovenop zitten.
Radmilloquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel met eh, hoe heet die ene, trainen
Dank!quote:
Hij is zn ouders kwijt geraakt moet je wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Holy crappers, 200.
Maar hoe oud is hij?
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Jullie zitten net als ik ook weer met een bakje chips, biertje en een reep chocolade te kijken?
Glas Dubbelfris hierzoquote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Jullie zitten net als ik ook weer met een bakje chips, biertje en een reep chocolade te kijken?
jaja, 'trainen'quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel met eh, hoe heet die ene, trainen
Bestellen bij de Carpet rightquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Samson het volgende:
Hoe kan er voor die man nu zo'n outfit beschikbaar zijn voor dat werk met maat 40xXLL???
Ja diequote:
35quote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Holy crappers, 200.
Maar hoe oud is hij?
ditquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Samson het volgende:
Hoe kan er voor die man nu zo'n outfit beschikbaar zijn voor dat werk met maat 40xXLL???
Zelfgebakken cakequote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Nee van dat stilzitten voor de tv en obese kijken ben ik aangekomen!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Nee, hij heeft zn ouders opgegetenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Wat z'n ouders aten heeft hij sinds die tijd er zelf nog bij opgegeten?
Kan ook haast niet anders, als je 200 bereikt, alhoewel..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef Aventura het volgende:
Zijn moeder was ook erg dik zag ik op de foto.
Open deur.quote:
Hoe zwaar ben je nu 450 kg zal zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee van dat stilzitten voor de tv en obese kijken ben ik aangekomen!
Nee joh, dat zou onze Wen toch NOOIT doenquote:
Ja, íets zegt me dat het niet goed kan zijn.quote:
Ik begreep dat er 5 jaar tussen zat.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jup, wel heftig.
Eerst ma en net voor haar overlijden pa.
Dit accentueert dat kinnetje en dan zie je die giant roll in de nekquote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef D. het volgende:
Als ie zich zou scheren zou het er al een stuk beter uitzien
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef D. het volgende:
Als ie zich zou scheren zou het er al een stuk beter uitzien
geilquote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft een soort decolleté in zijn nek.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft een soort decolleté in zijn nek.
anorexia modellen die moeten aankonenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef THEFXR het volgende:
een serie over mensen die alleen maar willen aankomen, zal wel een kijkcijfer kanon kunnen zijn.
Oh dat zou me dan totaal niet interesseren.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef THEFXR het volgende:
een serie over mensen die alleen maar willen aankomen, zal wel een kijkcijfer kanon kunnen zijn.
Dat had je, Engels programma. Te dik TE dun.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
anorexia modellen die moeten aankonen
SAUS!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Julius Jaspers doet over 2 jaar ook mee.
Dit is precies hetzelfde; Wendy van Dijk (dun) vs dikkertjequote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had je, Engels programma. Te dik TE dun.
die stiekem op de wc kotsenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Er was ooit zo'n programma waarbij een dikke en een dunne elkaars eetpatroon over moesten nemenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wil je dit soort dingen niet zeggen... wil ik niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof niet dat hij nog sex heeft, als hij geen 2 minuten kan lopen van auto naar kantoor. Of ja. Erin en eruit
Waarschijnlijk doet zij al het werkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof niet dat hij nog sex heeft, als hij geen 2 minuten kan lopen van auto naar kantoor. Of ja. Erin en eruit
Inderdaad, die luie reet van die bank af!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
Gaan we nog eens beginnen met trainen of hoe zit dat
vergelijken bij Wendy is hij jongquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Samson het volgende:
Kom op Wendy, het lukt je niet die tranen, kom op nou!!!!!
quote:
Volgens mij komt ie daar niet meer bij met het scherenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat sikje zorgt nog een beetje voor perspectief in de massa.
En dan al het snackfood van de dikke in een mixer op tafel voor de dunnequote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er was ooit zo'n programma waarbij een dikke en een dunne elkaars eetpatroon over moesten nemen
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Lijkt me wel wat ja, een BN'ers obesequote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Ja, ik geef haar nog een paar jaar op tv, dan is ze te oudquote:
Dat was best erg hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er was ooit zo'n programma waarbij een dikke en een dunne elkaars eetpatroon over moesten nemen
papa of vader, op de pols bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef Biancavia het volgende:
Wat heeft Wendy op haar arm geschreven?
Als het touwtje maar lekker los zitquote:
Dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef E.T. het volgende:
Hij doet me denken aan de 'mensen die in een groot ruimteschip wonen omdat Aarde onbewoonbaar is geworden' uit de film Wall-E
checkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het touwtje maar lekker los zit
http://forum.mokkels.nl/5(...)-wendy-van-dijk.htmlquote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
Ja echt oprecht liefquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/5(...)-wendy-van-dijk.html
Zelf dan zit hij nog in de grote maten kan bijna niet andersquote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef Samson het volgende:
Waar zou die zn kleding kopen, via internet in de states of zo?
Doesniequote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wendy van Dijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()