Klopt, maar ze zijn weer zó dik dat ik me er niet mee identificeer.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef DynastyL het volgende:
Leuk programma indd en ook wel inspirerend of motiverend voor meerdere mensen die dik of heel dik zijn. Zo zien zij dat het dus echt wel kan / lukt
En z'n kin is bijna verdwenen.quote:
Eigenlijk bevordert dit programma afvallen dus helemaal niet, vast gesponsord door de fastfood industriequote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn weer zó dik dat ik me er niet mee identificeer.
Dikkerdjes van 110-120 kg kunnen ook redeneren dat ze nog wel meevallen vergeleken met Stanley en Michel en dat actie dus nog niet echt nodig is..
amasument ken ik niet, voor de rest alles denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
wat voor soort programma is dit eigenlijk?
amasument, drama, feelgood, sadistisch, komedie
Daar spaart-ie eten in op.quote:
Vooral amusement denk ik. Op enige empathie of filantropie heb ik RTL4 in ieder geval nooit kunnen betrappen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Wel een prima concept voor de sponsorenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral amusement denk ik. Op enige empathie of filantropie heb ik RTL4 in ieder geval nooit kunnen betrappen.
Amusement: omdat je vaak kunt lachen met dikke mensenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Modifast, Herbalife, Healthcity, Obesimed, Optimel..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel een prima concept voor de sponsorenKunnen ze een hele andere groep geldschieters aanboren.
Ik weet niet of Wendy er meerdere heeft, maar ik zag bij Boulevard een giga-grote toen ze een gouden film kreeg van Jan. Ik vind dat zo'n zelfverheerlijking.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze zoveel hangen dan?
Ik weet alleen dat Sylvie zichzelf wel een keer of 6 in de kamer heeft hangen. In het huis in Engeland. Bridget had een joekel boven het bed, met een peuk in de bakkes.
-OT-
Zin in vanavond, nu eens vanaf het begin kijken
We zappen weer mee vanavondquote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wendy er meerdere heeft, maar ik zag bij Boulevard een giga-grote toen ze een gouden film kreeg van Jan. Ik vind dat zo'n zelfverheerlijking.
http://rtl.ksya.net/video(...)91c0a138dd6e5e2a25d9
Maar verder wel weer zin in een nieuwe Obese
Het lijkt meer een verkapt reclame programma voor fitness clubs, prive trainers, obese klinieken enzovoorts..quote:Op zondag 24 februari 2013 18:15 schreef Samson het volgende:
Ach, aan het eind van de rit zitten weer met iemand waarbij ze weer kunnen gaan snijden en naaien
Ik vind niets mis met een mooie foto van jezelf. Leuk toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wendy er meerdere heeft, maar ik zag bij Boulevard een giga-grote toen ze een gouden film kreeg van Jan. Ik vind dat zo'n zelfverheerlijking.
Daar is toch niet zoveel mis mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het lijkt meer een verkapt reclame programma voor fitness clubs, prive trainers, obese klinieken enzovoorts..
huh, ik heb geen afkeer van dikke meiden en klappen geven is strafbaar, weet niet hoe je daar ineens bij komt?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar is toch niet zoveel mis mee?
Ook gezien jouw afkeer van 'dikke wijven' die jiet genoeg klappen krijgen.
Lijkt me prima als die types dan nav. het programma aan fitness gaan doen ed. Anders blíjven ze maar vette zwijnen natuurlijk. En dat moet je ook niet willen. In het straatbeeld.
Oh ik zie het, idd! Wel in een rustige hoek, en ook achter een piano.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"ja, leg de schuld maar bij hem, hij had natuurlijk gewoon bij het begin van het huwelijk een gewichtslimiet voor haar moeten stellen. hield ze zich daar niet aan gewoon op los meppen, anders dringt het bij veel vrouwen niet echt door. Dadelijk is het land bezaait met Amanda's"quote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, ik heb geen afkeer van dikke meiden en klappen geven is strafbaar, weet niet hoe je daar ineens bij komt?
och ja, dat was een sarcastische post, niet alle vrouwen zien dat inquote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"ja, leg de schuld maar bij hem, hij had natuurlijk gewoon bij het begin van het huwelijk een gewichtslimiet voor haar moeten stellen. hield ze zich daar niet aan gewoon op los meppen, anders dringt het bij veel vrouwen niet echt door. Dadelijk is het land bezaait met Amanda's"
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"ja, leg de schuld maar bij hem, hij had natuurlijk gewoon bij het begin van het huwelijk een gewichtslimiet voor haar moeten stellen. hield ze zich daar niet aan gewoon op los meppen, anders dringt het bij veel vrouwen niet echt door. Dadelijk is het land bezaait met Amanda's"
Holy shit, voor dat soort mensen heb ik pas respect.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef Samson het volgende:
300kg is pas dik....
http://herwinjezelfvertrouwen.nl/over-mij/
Knap. Heeft-ie dat zonder hulp gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Holy shit, voor dat soort mensen heb ik pas respect.
Geen idee, je ziet hem wel in het ziekenhuis, hij heeft het trouwens over wat bij hem een eetbui was:quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Knap. Heeft-ie dat zonder hulp gedaan?
wow!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef Samson het volgende:
300kg is pas dik....
http://herwinjezelfvertrouwen.nl/over-mij/
Inderdaad, als je met 300kg begint aan Obese-achtige personal training speel je wel met je leven/hart, denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Naamah het volgende:
Ja, hij heeft wel een operatie gehad. Desalniettemin knap. Blog: www.ericverberne.nl
Er wel via zo'n boek toch nog een slaatje uit proberen te slaan vind ik dan weer wat minder.... maar misschien gaat het geld wel naar die obese vereniging?quote:
idd, 99% krijgt het niet voor elkaar om dat gewicht te halen, dat is de ultieme zelfmartelingquote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Holy shit, voor dat soort mensen heb ik pas respect.
van mij mag hij hoor! Of het geld nou naar hem zelf of naar een vereniging gaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Er wel via zo'n boek toch nog een slaatje uit proberen te slaan vind ik dan weer wat minder.... maar misschien gaat het geld wel naar die obese vereniging?
brood en havermout is wel gezond eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Geen idee, je ziet hem wel in het ziekenhuis, hij heeft het trouwens over wat bij hem een eetbui was:
12 frikandellen speciaal, 2 broden, 2 flessen cola, havermout, rijst
maar niet aan zijn hoofd?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Naamah het volgende:
Ja, hij heeft wel een operatie gehad. Desalniettemin knap. Blog: www.ericverberne.nl
Toch kan ik me die vreetbuien best voorstellen. Kan zelf ook altijd moeilijk maat houden als ik iets in huis heb.....quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
brood en havermout is wel gezond eten.
Gezond en ongezond bestaat niet, dat weet je onderhand toch wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
brood en havermout is wel gezond eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |