quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Tem het volgende:
Waarmee amuseren mensen zich? Dobbelen, kletsen, hengelen en alle dagen hetzelfde op de televisie zien.
Van harte Tong, met deze betreurenswaardige mijlpaal.
Nog meer baggerenquote:
Ik ben geen devver meerquote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet de DB aanpassen he en de postcount van Tong 300k omlaag gooien.
Goed idee van je! Dankquote:
JALOERSquote:
Zegt Happel die ooit De Kromme niet mee nam naar het WK-78.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef Happel het volgende:
Het wordt tijd dat je met pensioen gaat Tong.
Jij hebt een chickie?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen jongelui.
Meisje belde.
Dat ik niet stoer moest doen met mijn overwinning op een miljoen andere spermatozoïden..
Ben er weer.....slaande ruziequote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen jongelui.
Meisje belde.
Dat ik niet stoer moest doen met mijn overwinning op een miljoen andere spermatozoïden..
Ik heb in mijn leven meer poezen tot zwijgen gebracht.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef powerflux het volgende:
én geen permaban. dat is toch wel een prestatie.
Heb je een whatpulse account? ik had wel willen weten hoeveel miljoen clicks en meters je hebt afgelegd met je muis
zo nu en dan had hij reces.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef plesner het volgende:
Wtf hoe kan je vanaf 2000, gemiddeld 112 posts per dag hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
Werk, afspreken met vrienden, familiebezoek, anders had-ie wel meer gehad idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef plesner het volgende:
Wtf hoe kan je vanaf 2000, gemiddeld 112 posts per dag hebben?
Zit een Koos-grap in.quote:
Tong wordt niet snel boosquote:Op zondag 24 februari 2013 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als tong zich boos maakt haalt ie het miljoen eind van dit jaar nog wel.
Dit dus. Mijn postgemiddelde haalt het niet bij de topposters van de laatste jaren.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Werk, afspreken met vrienden, familiebezoek, anders had-ie wel meer gehad idd.
Maak me niet kwaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee anders had je wel sneller de 500K gehaald he.
Maar jij blijft voor mij altijd top, Tong!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn postgemiddelde haalt het niet bij de topposters van de laatste jaren.
Ben gewoon een regelmatige poster die berekend is op zijn taak.
Dit maakt mijn dag goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:20 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Maar jij blijft voor mij altijd top, Tong!
Een tong loyaal aan zijn FOK!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn postgemiddelde haalt het niet bij de topposters van de laatste jaren.
Ben gewoon een regelmatige poster die berekend is op zijn taak.
Gebruik je wel een condoom bij je dierensex ?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mijn dyslectische hamster zou nog kwantitatief boven tong uit kunnen steken als ie geen belangrijkere dingen te doen had.
Per post ?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef ufopiloot12 het volgende:
Eigenlijk zouden we al zijn posts op A4 formaat moeten printen en door heel Nederland verspreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |