Vaak weten ze het verschil niet een tussen zomer en winter..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zegt een bejaarde dat het sneeuwde.
Menig vrouwelijke user die er op heeft gemasturbeerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
Staat gewoon een foto van 'm in z'n fotoboek.
Hoe weet je datquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Menig vrouwelijke user die er op heeft gemasturbeerd.
Bij deze kan ik je verzekeren dat ik dat nog nooit heb gedaan en zo te zien waarschijnlijk ook nooit ga doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat![]()
Gek is dat, andersom zou ik dat maar een vies idee vinden, als mannen dat bij mij deden.
Dank je, ik denk ook niet dat iemand het ooit zal doen, dat is wel een opluchtingquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bij deze kan ik je verzekeren dat ik dat nog nooit heb gedaan en zo te zien waarschijnlijk ook nooit ga doen.
Ja, zo kan ik het ook!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Op bier en sigaretten de meeste tijd volgens mij
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef Nielsch het volgende:
en tong80, hoe voelt het nu om als een echte bukkake-hoer door gans FOK! ondergekwakt te worden?
gotsamme, lekker!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Molleman het volgende:
Gefeliciteerd Tong! Ik zal een biertje pakken om jouw unieke moment te vieren!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |