SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukokiOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.quote:
O, ik bedoel tussen Feyenoord en PSV.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.
We zijn kilometers van waar we horen te zijn maar in ieder geval wordt er de goede richting op gelopen. Echter, omdat iets beter is dan wat het vroeger was, wil nog niet zeggen dat we daar ook tevreden mee moeten zijn. Je kan te veel verwachten maar zeker ook te weinig. En zeker aan dat laatste heb ik een grondige hekel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geloof jij in de wederopstanding van Ajax? Nee, dan stfu. We zijn gewoon goed bezig, maar het heeft allemaal tijd nodig.
[..]
Dat we niet na anderhalf jaar FdB moeten denken dat we er al zijn. De revolutie van Cruijff heeft tijd nodig en een groot deel van de Ajacieden vergeet "voor het gemak" waar we vandaan komen (wat ik uitleg met de lange ballen op suarez/pantelic).
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
O, ik bedoel tussen Feyenoord en PSV.
mag het gvd hopen tegen die kutclub.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.
Dat is wel weer heel negatief.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag punten verspelen = later Ajax.
Je hebt van die mensen die altijd maar van het meest negatieve scenario uit gaan, omdat ze bang zijn teleurgesteld te worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel negatief.
Dat zal wel in je persoonlijkheid zitten.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die altijd maar van het meest negatieve scenario uit gaan, omdat ze bang zijn teleurgesteld te worden.
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag punten verspelen = later Ajax.
Dit is wel beter, Poulsen heb je toch niet nodig thuis tegen ADO.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat Lasse daar ook startte.
en dat allemaal ten koste van de ontwikkeling van boerrigterquote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nou weer aanmodderen met die Spanjool
Volgens mij staat hij op links?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat allemaal ten koste van de ontwikkeling van boerrigter
wie?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij op links?
Boerrigter heeft dit seizoen denk ik meer op rechts dan op links gespeeld, zeker de laatste tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter, dus ik snap niet waarom Cuenca zijn ontwikkeling zou dwarsbomen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nou weer aanmodderen met die Spanjool
Helaas wel ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Boerrigter heeft dit seizoen denk ik meer op rechts dan op links gespeeld, zeker de laatste tijd
Gelukkig deden Lukoki en Boerrigter dat nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verzaken
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is uit vorm zelfs beter dan Boerrigter en Lukoki, dus ja. Kampioenschap is belangrijker. Lukoki gaat nooit het niveau halen.
Noem je hem een Ajacied ja? Ik vind zijn gedrag meer richting een PSV-supporter gaan....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef The_Groove het volgende:
Ah het haten op Cuenca is weer begonnen.
LitmanenAFCA je moet je schamen voor je naam. Zo'n fantastische voetballer en dan toch zo'n schijtajacied zijn.
Jammer dat het seizoen dan voorbij is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cuenca gaat vanzelf wel beter spelen als hij meer wedstrijdritme heeft. Komt wel goed. Alles beter als Jody en Derkie.
Dat jij nooit moe wordt van jezelf zeg, goede grutjes.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verzaken
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.
[..]
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.
[..]
[..]
Nee hoor. Hij heeft al wat meegedaan, dus duurt nog 2 á 3 wedstrijden ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het seizoen dan voorbij is.
Jij bent echt achterlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef MrStock het volgende:
[..]
Noem je hem een Ajacied ja? Ik vind zijn gedrag meer richting een PSV-supporter gaan....
Een PSV'er die mij achterlijk noemt, who caresquote:
Hij heeft wel een punt.quote:
Goed resultaat ook, alles weer in eigen hand.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
Even tussendoor, Feyenoord - PSV is wel een heerlijke wedstrijd!
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te dankenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed resultaat ook, alles weer in eigen hand.
Nouja, als PSV vanaf nu alles wint en Ajax ook, wordt PSV gewoon kampioenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te danken
Als je denkt aan al die keren dat je een voorsprong heb verspeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te danken
Ajax moet nog tegen PSV. Win je daar en de rest ook is doelsaldo niet van belang. Al zie ik dat niet gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef MrStock het volgende:
[..]
Nouja, als PSV vanaf nu alles wint en Ajax ook, wordt PSV gewoon kampioenEr van uitgaande dat Ajax niet ineens zwaar gaat inlopen op doelsaldo...
Damn ja, was ik vergeten. We hebben het inderdaad in eigen hand...quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog tegen PSV. Win je daar en de rest ook is doelsaldo niet van belang. Al zie ik dat niet gebeuren
Niet winnen van dit Psv?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog tegen PSV. Win je daar en de rest ook is doelsaldo niet van belang. Al zie ik dat niet gebeuren
Uit in Eindhoven wint Ajax zelden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet winnen van dit Psv?
C'mon
Ajax moet nu gewoon dik gas geven.
Waar was jij Auxerre uit, United uit, FK Borac uit en Fiorentina uit onder andere toen ik in het stadion zat? Dus hou voortaan je grote waffel kleuter.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef MrStock het volgende:
[..]
Een PSV'er die mij achterlijk noemt, who cares
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar was jij Auxerre uit, United uit, FK Borac uit en Fiorentina uit onder andere toen ik in het stadion zat? Dus hou voortaan je grote waffel kleuter.
Bedankt dat je Ajax sponsort als PSV'er! Tenminste eindelijk een PSV'er die een beetje nuttig zijn geld besteed....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar was jij Auxerre uit, United uit, FK Borac uit en Fiorentina uit onder andere toen ik in het stadion zat? Dus hou voortaan je grote waffel kleuter.
Zou het handig wezen om er eens 1 in te knallen anders doet ADO dat zo wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat iig winnen, das al duidelijk
Ga maar eens naar een wedstrijd kijken dan praten we verder okequote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bedankt dat je Ajax sponsort als PSV'er! Tenminste eindelijk een PSV'er die een beetje nuttig zijn geld besteed....
Die wedstrijd van nou? Waar Blind volgens jou straks weer geen bal over 5m kan spelen?? Geen ballen verovert etc?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een wedstrijd kijken dan praten we verder oke
Dat je hem überhaupt goed vind zegt genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef MrStock het volgende:
[..]
Die wedstrijd van nou? Waar Blind volgens jou straks weer geen bal over 5m kan spelen?? Geen ballen verovert etc?
Jip!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef MaxC het volgende:
Tot nu toe alle ingrediënten voor puntverlies, dominant, 100% kansen missen, genaaid worden door de scheids
Komt bij domme fouten van eigen spelersquote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef MaxC het volgende:
Tot nu toe alle ingrediënten voor puntverlies, dominant, 100% kansen missen, genaaid worden door de scheids
Finquote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef tammepiet het volgende:
Mooi sander dooie tyfus ijslander.
Tv uit, kaartjes az op marktplaats.
Doei Ajax. Ontrouw? Nee zo verdien je geen support.
Jij vind niet dat hij zijn acties veel te ver door drijft iedere keer en dan faalt?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef The_Groove het volgende:
Op forums waar ik heb gezeten in het verleden kon je bepaalde users 'uit' zetten zodat je ze niet meer hoefde te lezen.
Kan iemand Litmanen voor mij uitzetten?
Dat doen ze allemaal! van Lukoki tot Boerrigter en eigenlijk is het trieste dat Cuenca nog het meest effectieve is van die randdebiele. Lukoki en Boerrigter zullen nooit Ajax waardig zijn Cuenca heeft wél de potentie dat te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind niet dat hij zijn acties veel te ver door drijft iedere keer en dan faalt?
Je weet dat wanneer Cuenca eindelijk eens in vorm is en wedstrijdritme heeft hij weer in Barcelona zit?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal! van Lukoki tot Boerrigter en eigenlijk is het trieste dat Cuenca nog het meest effectieve is van die randdebiele. Lukoki en Boerrigter zullen nooit Ajax waardig zijn Cuenca heeft wél de potentie dat te zijn.
Die kans bestaat ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat wanneer Cuenca eindelijk eens in vorm is en wedstrijdritme heeft hij weer in Barcelona zit?
Lukoki of Cuenca is lood om oud ijzer.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die kans bestaat ja.
Alsnog kijk ik liever naar Cuenca dan naar Lukoki.
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukoki of Cuenca is lood om oud ijzer.
Serero.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef Stiggie het volgende:
LitmanenAFCA, praat je ook nog over iets anders dan Cuenca?
Zou inderdaad perfect zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef The_Groove het volgende:
Op forums waar ik heb gezeten in het verleden kon je bepaalde users 'uit' zetten zodat je ze niet meer hoefde te lezen.
Kan iemand Litmanen voor mij uitzetten?
Blind beste man van het veld, maar okquote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien kan Blind er wat gif in gooien de 2de helft dan komt het goed hoor
Blind loopt prima te voetballen maarja, je zou een keer je eigen belachelijke vooroordelen moeten laten vallen he? Maar goed, de beste stuurlui staan aan wal, zeker wat betreft voetbal en al helemaal bij die types die alleen maar hun wedstrijdjes via tv of wat gratis streams meepakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien kan Blind er wat gif in gooien de 2de helft dan komt het goed hoor
Ik zeg toch ook niet dat hij slecht speelt?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef Class het volgende:
[..]
Blind beste man van het veld, maar ok
Dat kan ook, maar dat moet je godverdomme wel op zijn minst 1 van je kansen benuttenquote:
Godver wat lopen er mongolen rond in deze reeksquote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef tammepiet het volgende:
Moisander < Denswil.
Cuenca < Serero
Eriksen < Boccara
Vermeer < Cillessen
Ik zegt toch ook niet dat jij dat zegt? Derpquote:Op zondag 24 februari 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij slecht speelt?
Zet jij nu maar gewoon je teeveetje uit, kneusquote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef tammepiet het volgende:
Moisander < Denswil.
Cuenca < Serero
Eriksen < Boccara
Vermeer < Cillessen
Uniek dom.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef tammepiet het volgende:
Moisander < Denswil.
Cuenca < Serero
Eriksen < Boccara
Vermeer < Cillessen
Enige kritiek die ik heb op Eriksen is zijn schot.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver wat lopen er mongolen rond in deze reeksProbeer het anders nu met werkelijk concurrerende spelers voor een positie.
En dat gezeik op Eriksen nu alweer is ook te triest van woorden. Hij zet 3 spelers vrij voor het doel, wat deze faalhazen er vervolgens mee doen staat los van hem.
En dan roepen om Boccara die zelfs in jong Ajax op het moment drie keer niets isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver wat lopen er mongolen rond in deze reeksProbeer het anders nu met werkelijk concurrerende spelers voor een positie.
En dat gezeik op Eriksen nu alweer is ook te triest van woorden. Hij zet 3 spelers vrij voor het doel, wat deze faalhazen er vervolgens mee doen staat los van hem.
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef tammepiet het volgende:
Moisander < Denswil.
Cuenca < Serero
Eriksen < Boccara
Vermeer < Cillessen
Ach als ze die kansen gewoon maken, sta je gewoon 3-1 voor in de rust.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:29 schreef Sickert het volgende:
Frank,laat de dames eens Feyenoord Psv zien.
Zo win je een wedstrijd! Niet met dat laffe wijven ballet.
Heb jij die wedstrijd zelf ook gezien? Daar rolde juist alle spelers om bij het geringste contact. Laat staan veel strijd, het is dat Psv niet kan verdedigen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:29 schreef Sickert het volgende:
Frank,laat de dames eens Feyenoord Psv zien.
Zo win je een wedstrijd! Niet met dat laffe wijven ballet.
Ze krijgen toch ook geen enkele steun van het publiek. Zodra er een laagje sneeuw is gevallen zijn de helft van de seizoenskaarthouders plotseling vergeten dat ze hun cluppie moeten steunenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zullen eens profiteren van puntenverlies van de concurrentie
Al weken niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
het zit er vandaag niet in om te scoren
hij zal wel moeten, de jong en sigthorsson zijn nooit aanspeelbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca kan het wel maar hij moet niet door 3 man heen willen spelen
Snap niet waarom Serero er niet in wordt gebracht zodat je wat meer beweging hebt op het middenveld natuurlijk ben je dan wel veel gevoeliger om eruit gecounterd te worden maar je moet wat.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij zal wel moeten, de jong en sigthorsson zijn nooit aanspeelbaar
Dat is wel opvallend inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij zal wel moeten, de jong en sigthorsson zijn nooit aanspeelbaar
snap dat ook niet nee, zou ook mijn wissel zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom Serero er niet in wordt gebracht zodat je wat meer beweging hebt op het middenveld natuurlijk ben je dan wel veel gevoeliger om eruit gecounterd te worden maar je moet wat.
Zo nu en dan zijn we het wel met elkaar eensquote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
snap dat ook niet nee, zou ook mijn wissel zijn
siem spits, serero middenveld
Hij zit ook niet lekker in de wedstrijd, wie wel?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die gast krijgt nooit een bal man.
Minimaal een punt is wel belangrijk vandaagquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin PSV heeft ook verloren.
Met een beetje scheidsrechter was er niets aan het handje geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef coronatus het volgende:
hmm had punt verlies eigenlijk al ingecalculeerd.. ado & utr betekent punt verlies
Klagen over de Arbitrage laten we aan PSV overquote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met een beetje scheidsrechter was er niets aan het handje geweest
helemaal niks scheids, Ajax doet het zichzelf aan..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klagen over de Arbitrage laten we aan PSV over
Uiteindelijk welquote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef coronatus het volgende:
[..]
helemaal niks scheids, Ajax doet het zichzelf aan..
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nare man he die Kuipers?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klagen over de Arbitrage laten we aan PSV over
Dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minimaal een punt is wel belangrijk vandaag
Als Ajax gewoon goed speelt en de goals maakt, dan hoef je helemaal niet naar de schieds meer te kijkenquote:
Dat is allemaal waar maar wedstrijd verloop is toch wel belangrijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Sickert het volgende:
[..]met meer pit van de spelers.
Wat een ontzettend slecht voetbal laten die zien.
Ajax onwaardig om over de inzet nog maar te zwijgen.
Idd rond de 70 min gooi je ervan minimaal 1 aanvaller bijquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wachten tot de 78ste minuut voor je wisselt daar kan ik dan weer niet met mijn verstand bij. Je staat verdomme achter en kan op punten gelijk komen
okquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef TLC het volgende:
Ajax dat denkt dat ze ineens Barcelona zijn nu ze Cuenca hebben
Beter dan Engelaar voor Matavz.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wachten tot de 78ste minuut voor je wisselt daar kan ik dan weer niet met mijn verstand bij. Je staat verdomme achter en kan op punten gelijk komen
Probleem ligt hem niet bij mentaliteit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
De mentaliteitsproblemen zijn dus nog lang de wereld niet uit
Inderdaad.quote:
Brengt meer dan Poulsen en Eriksen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier een user die hem wil verkopen.
zeker weten, brengt ook rust aan de bal.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brengt meer dan Poulsen en Eriksen.
ja daar ligt het aanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Conclusie
De Jong in de spits, weg met Siggy
Met een punt ben ik ook tevreden.
Boeiend. Met een winst hadden we gedeeld koploper gestaan.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacieden en hun bovennatuurlijke gave op spiritueel gebied![]()
Ik kreeg net een visioen door dat Boerrigter rond de 70ste minuut zal gaan invallen
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wordt De Boer dan toch te voorspelbaar?
Kampioenswedstrijdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jij wil joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Volgende keer Serero 90 minuten aub. Snap echt niet dat hij zo laat pas komt. Beste Ajacied vandaag.
cuenca speelde tweede helft heel goed iddquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca had een hele slechte 1ste helft maar 2de helft speelde hij goed moet alleen wat minder vaak door mannetjes heen willen lopen alsof hij Messi is.
met hem in de basis was het 8-0 geworden jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Volgende keer Serero 90 minuten aub. Snap echt niet dat hij zo laat pas komt. Beste Ajacied vandaag.
ik wacht je op bij de kleedkamer als je zo doorgaatquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Doublepain het volgende:
Zwaargevochten punt, publiek stond er vol achter en heeft jullie uiteindelijk over de streep getrokken. Moet zeggen dat het knap was.
Beter dan winnen ja?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Devv het volgende:
Eigenlijk is dit wel beter, want nu ga je met winst op PSV er gewoon helemaal overheen.
goed, gewoon goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
cuenca speelde tweede helft heel goed idd
Dat bedoel ik, blij dat jij het ook ziet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Devv het volgende:
Eigenlijk is dit wel beter, want nu ga je met winst op PSV er gewoon helemaal overheen.
Hij had Siggy eruit moeten halen De Jong in de spits en Serero op het middenveld vlak na rust. Het is niet mijn favoriete speler maar we hadden zijn dynamiek nu wel even goed kunnen gebruikenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Het stond veel beter met hem in het veld inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
met hem in de basis was het 8-0 geworden ja
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
Kampioenschap in eigen hand. Komt goed jongens.
dat was niet zomaar een mannetje, dat was ook een godenzoon. Dan is het wel begrijpelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind die cuenca niet zo goed. erg veel moeite met een mannetje passeren
En dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Wat een wijsheidquote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds in eigen hand.
we speelde ook 343 toen hij erin kwam he, dus misschien dat er door meer middenvelders ook meer ruimte was ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het stond veel beter met hem in het veld inderdaad.
nee de jong ipv siggyquote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero volgende keer basis dus. En mag de Jong er uit a.u.b.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
Kampioenschap in eigen hand. Komt goed jongens.
Dat heeft hij geleerd van Mark van Rijswijk. "Als je scoort is de kans dat je makkelijk wint groter"quote:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, we hebben ook wel veel pech gehadquote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
2 punten halen uit thuiswedstrijden tegen Roda JC en ADO
Tegen dit soort teams kan dat best. Rhijn en Blind kunnen ook prima centraal spelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
we speelde ook 343 toen hij erin kwam he, dus misschien dat er door meer middenvelders ook meer ruimte was ofzo
Hou je bek, neeeequote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goed gedaan, punt tegen Ado toch goed.
Spits en siggy eruit. Ik vind hem totaal niet geschikt als Ajax-spits.quote:
Eerste 2 minuten waren voor Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft hij geleerd van Mark van Rijswijk. "Als je scoort is de kans dat je makkelijk wint groter"
"Kolk was gek genoeg niet fit genoeg om in de basis te beginnen, maar wel om in te vallen"
etc. etc.
Nee. Hij heeft een halve kans nodig om hem erin te knallen, hij is een afmaker.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Maar doe maar spits, want wat is Siggy slecht zeg.
Ga jij je nou maar voorbereiden op de NOS samenvattingen, en dan wel net doen alsof je de uitslagen nog niet kent he. Echt super leukquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 2 minuten waren voor Ajax.
Ik zag het ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Burrito het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft een halve kans nodig om hem erin te knallen, hij is een afmaker.
Ik ben echt blij, maar ik had liever 3 punten gehad!quote:
Op zondag 24
februari 2013 16:24 schreef
Vjenne12345 het
volgende:
Goed gedaan, punt tegen Ado toch goed.
Ze verneuken teveel kansen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef S0nic het volgende:
2 onterechte afgekeurde goals![]()
![]()
Maar als ze zo doorgaan wordt Ajax gewoon kampioenSpelen uitstekend voetbal.
preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef S0nic het volgende:
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
wel lelijk dat door weer zo'n achterlijke fout van moisander je gelijk speelt
Als ze niet scorenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef S0nic het volgende:
![]()
Dat is wel zo maar als je dan nog een uur hebt om dat goed te maken, kan je de rest ook wel wat verwijtenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
wel lelijk dat door zo'n achterlijke fout van moisander je gelijk speelt
euh nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Dreassic het volgende:
Ajax moet nog naar Utrecht uit, dat word een pak op de broek voor deze broekie elftal.
Scheidsrechter moeten we niet de schuld geven, vooral onszelf. De 0-1 is kinderachtig.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef S0nic het volgende:
![]()
Daar zijn ze al geweest rarequote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Dreassic het volgende:
Ajax moet nog naar Utrecht uit, dat word een pak op de broek voor deze broekie elftal.
Een echte fan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie TT
Ben er voorlopig wel klaar mee. De rest van de wedstrijden ga ik geen tijd aan besteden, lekker op de achtergrond aan en als er gescoord word kijk ik ff 10 seconde en dat was het dan
Frank moet eens niet zo laf zijn met wisselen.
er waren kansen zatquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als je dan nog een uur hebt om dat goed te maken, kan je de rest ook wel wat verwijten
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Wessiej het volgende:
Nog steeds kampioenschap in eigen hand. Maar toch armoede en pauper.
Jeetje, jij durft.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie TT
Ben er voorlopig wel klaar mee. De rest van de wedstrijden ga ik geen tijd aan besteden, lekker op de achtergrond aan en als er gescoord word kijk ik ff 10 seconde en dat was het dan
Frank moet eens niet zo laf zijn met wisselen.
Ja, hilarisch hè?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar voorbereiden op de NOS samenvattingen, en dan wel net doen alsof je de uitslagen nog niet kent he. Echt super leuk
Gewoon Sigthorsson in de prullenbak en Siem de Jong in de spitsquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Wessiej het volgende:
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Wessiej het volgende:
Nee joh, die Siem er eens uit halen. Bakt er niks vanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Sigthorsson in de prullenbak en Siem de Jong in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |