quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wordt De Boer dan toch te voorspelbaar?
Kampioenswedstrijdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jij wil joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Volgende keer Serero 90 minuten aub. Snap echt niet dat hij zo laat pas komt. Beste Ajacied vandaag.
cuenca speelde tweede helft heel goed iddquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca had een hele slechte 1ste helft maar 2de helft speelde hij goed moet alleen wat minder vaak door mannetjes heen willen lopen alsof hij Messi is.
met hem in de basis was het 8-0 geworden jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Volgende keer Serero 90 minuten aub. Snap echt niet dat hij zo laat pas komt. Beste Ajacied vandaag.
ik wacht je op bij de kleedkamer als je zo doorgaatquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Doublepain het volgende:
Zwaargevochten punt, publiek stond er vol achter en heeft jullie uiteindelijk over de streep getrokken. Moet zeggen dat het knap was.
Beter dan winnen ja?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Devv het volgende:
Eigenlijk is dit wel beter, want nu ga je met winst op PSV er gewoon helemaal overheen.
goed, gewoon goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
cuenca speelde tweede helft heel goed idd
Dat bedoel ik, blij dat jij het ook ziet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Devv het volgende:
Eigenlijk is dit wel beter, want nu ga je met winst op PSV er gewoon helemaal overheen.
Hij had Siggy eruit moeten halen De Jong in de spits en Serero op het middenveld vlak na rust. Het is niet mijn favoriete speler maar we hadden zijn dynamiek nu wel even goed kunnen gebruikenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Het stond veel beter met hem in het veld inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
met hem in de basis was het 8-0 geworden ja
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
Kampioenschap in eigen hand. Komt goed jongens.
dat was niet zomaar een mannetje, dat was ook een godenzoon. Dan is het wel begrijpelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind die cuenca niet zo goed. erg veel moeite met een mannetje passeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |