SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukokiOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.quote:
O, ik bedoel tussen Feyenoord en PSV.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.
We zijn kilometers van waar we horen te zijn maar in ieder geval wordt er de goede richting op gelopen. Echter, omdat iets beter is dan wat het vroeger was, wil nog niet zeggen dat we daar ook tevreden mee moeten zijn. Je kan te veel verwachten maar zeker ook te weinig. En zeker aan dat laatste heb ik een grondige hekel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geloof jij in de wederopstanding van Ajax? Nee, dan stfu. We zijn gewoon goed bezig, maar het heeft allemaal tijd nodig.
[..]
Dat we niet na anderhalf jaar FdB moeten denken dat we er al zijn. De revolutie van Cruijff heeft tijd nodig en een groot deel van de Ajacieden vergeet "voor het gemak" waar we vandaan komen (wat ik uitleg met de lange ballen op suarez/pantelic).
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
O, ik bedoel tussen Feyenoord en PSV.
mag het gvd hopen tegen die kutclub.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.
Dat is wel weer heel negatief.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag punten verspelen = later Ajax.
Je hebt van die mensen die altijd maar van het meest negatieve scenario uit gaan, omdat ze bang zijn teleurgesteld te worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel negatief.
Dat zal wel in je persoonlijkheid zitten.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die altijd maar van het meest negatieve scenario uit gaan, omdat ze bang zijn teleurgesteld te worden.
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag punten verspelen = later Ajax.
Dit is wel beter, Poulsen heb je toch niet nodig thuis tegen ADO.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat Lasse daar ook startte.
en dat allemaal ten koste van de ontwikkeling van boerrigterquote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nou weer aanmodderen met die Spanjool
Volgens mij staat hij op links?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat allemaal ten koste van de ontwikkeling van boerrigter
wie?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij op links?
Boerrigter heeft dit seizoen denk ik meer op rechts dan op links gespeeld, zeker de laatste tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter, dus ik snap niet waarom Cuenca zijn ontwikkeling zou dwarsbomen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nou weer aanmodderen met die Spanjool
Helaas wel ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Boerrigter heeft dit seizoen denk ik meer op rechts dan op links gespeeld, zeker de laatste tijd
Gelukkig deden Lukoki en Boerrigter dat nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verzaken
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is uit vorm zelfs beter dan Boerrigter en Lukoki, dus ja. Kampioenschap is belangrijker. Lukoki gaat nooit het niveau halen.
Noem je hem een Ajacied ja? Ik vind zijn gedrag meer richting een PSV-supporter gaan....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef The_Groove het volgende:
Ah het haten op Cuenca is weer begonnen.
LitmanenAFCA je moet je schamen voor je naam. Zo'n fantastische voetballer en dan toch zo'n schijtajacied zijn.
Jammer dat het seizoen dan voorbij is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cuenca gaat vanzelf wel beter spelen als hij meer wedstrijdritme heeft. Komt wel goed. Alles beter als Jody en Derkie.
Dat jij nooit moe wordt van jezelf zeg, goede grutjes.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verzaken
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.
[..]
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.
[..]
[..]
Nee hoor. Hij heeft al wat meegedaan, dus duurt nog 2 á 3 wedstrijden ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het seizoen dan voorbij is.
Jij bent echt achterlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef MrStock het volgende:
[..]
Noem je hem een Ajacied ja? Ik vind zijn gedrag meer richting een PSV-supporter gaan....
Een PSV'er die mij achterlijk noemt, who caresquote:
Hij heeft wel een punt.quote:
Goed resultaat ook, alles weer in eigen hand.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
Even tussendoor, Feyenoord - PSV is wel een heerlijke wedstrijd!
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te dankenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed resultaat ook, alles weer in eigen hand.
Nouja, als PSV vanaf nu alles wint en Ajax ook, wordt PSV gewoon kampioenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te danken
Als je denkt aan al die keren dat je een voorsprong heb verspeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te danken
Ajax moet nog tegen PSV. Win je daar en de rest ook is doelsaldo niet van belang. Al zie ik dat niet gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef MrStock het volgende:
[..]
Nouja, als PSV vanaf nu alles wint en Ajax ook, wordt PSV gewoon kampioenEr van uitgaande dat Ajax niet ineens zwaar gaat inlopen op doelsaldo...
Damn ja, was ik vergeten. We hebben het inderdaad in eigen hand...quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog tegen PSV. Win je daar en de rest ook is doelsaldo niet van belang. Al zie ik dat niet gebeuren
Niet winnen van dit Psv?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog tegen PSV. Win je daar en de rest ook is doelsaldo niet van belang. Al zie ik dat niet gebeuren
Uit in Eindhoven wint Ajax zelden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet winnen van dit Psv?
C'mon
Ajax moet nu gewoon dik gas geven.
Waar was jij Auxerre uit, United uit, FK Borac uit en Fiorentina uit onder andere toen ik in het stadion zat? Dus hou voortaan je grote waffel kleuter.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef MrStock het volgende:
[..]
Een PSV'er die mij achterlijk noemt, who cares
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar was jij Auxerre uit, United uit, FK Borac uit en Fiorentina uit onder andere toen ik in het stadion zat? Dus hou voortaan je grote waffel kleuter.
Bedankt dat je Ajax sponsort als PSV'er! Tenminste eindelijk een PSV'er die een beetje nuttig zijn geld besteed....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar was jij Auxerre uit, United uit, FK Borac uit en Fiorentina uit onder andere toen ik in het stadion zat? Dus hou voortaan je grote waffel kleuter.
Zou het handig wezen om er eens 1 in te knallen anders doet ADO dat zo wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Stiggie het volgende:
Ajax gaat iig winnen, das al duidelijk
Ga maar eens naar een wedstrijd kijken dan praten we verder okequote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bedankt dat je Ajax sponsort als PSV'er! Tenminste eindelijk een PSV'er die een beetje nuttig zijn geld besteed....
Die wedstrijd van nou? Waar Blind volgens jou straks weer geen bal over 5m kan spelen?? Geen ballen verovert etc?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een wedstrijd kijken dan praten we verder oke
Dat je hem überhaupt goed vind zegt genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef MrStock het volgende:
[..]
Die wedstrijd van nou? Waar Blind volgens jou straks weer geen bal over 5m kan spelen?? Geen ballen verovert etc?
Jip!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef MaxC het volgende:
Tot nu toe alle ingrediënten voor puntverlies, dominant, 100% kansen missen, genaaid worden door de scheids
Komt bij domme fouten van eigen spelersquote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef MaxC het volgende:
Tot nu toe alle ingrediënten voor puntverlies, dominant, 100% kansen missen, genaaid worden door de scheids
Finquote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef tammepiet het volgende:
Mooi sander dooie tyfus ijslander.
Tv uit, kaartjes az op marktplaats.
Doei Ajax. Ontrouw? Nee zo verdien je geen support.
Jij vind niet dat hij zijn acties veel te ver door drijft iedere keer en dan faalt?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef The_Groove het volgende:
Op forums waar ik heb gezeten in het verleden kon je bepaalde users 'uit' zetten zodat je ze niet meer hoefde te lezen.
Kan iemand Litmanen voor mij uitzetten?
Dat doen ze allemaal! van Lukoki tot Boerrigter en eigenlijk is het trieste dat Cuenca nog het meest effectieve is van die randdebiele. Lukoki en Boerrigter zullen nooit Ajax waardig zijn Cuenca heeft wél de potentie dat te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind niet dat hij zijn acties veel te ver door drijft iedere keer en dan faalt?
Je weet dat wanneer Cuenca eindelijk eens in vorm is en wedstrijdritme heeft hij weer in Barcelona zit?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal! van Lukoki tot Boerrigter en eigenlijk is het trieste dat Cuenca nog het meest effectieve is van die randdebiele. Lukoki en Boerrigter zullen nooit Ajax waardig zijn Cuenca heeft wél de potentie dat te zijn.
Die kans bestaat ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat wanneer Cuenca eindelijk eens in vorm is en wedstrijdritme heeft hij weer in Barcelona zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |