wie?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij op links?
Boerrigter heeft dit seizoen denk ik meer op rechts dan op links gespeeld, zeker de laatste tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter, dus ik snap niet waarom Cuenca zijn ontwikkeling zou dwarsbomen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nou weer aanmodderen met die Spanjool
Helaas wel ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Boerrigter heeft dit seizoen denk ik meer op rechts dan op links gespeeld, zeker de laatste tijd
Gelukkig deden Lukoki en Boerrigter dat nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verzaken
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is uit vorm zelfs beter dan Boerrigter en Lukoki, dus ja. Kampioenschap is belangrijker. Lukoki gaat nooit het niveau halen.
Noem je hem een Ajacied ja? Ik vind zijn gedrag meer richting een PSV-supporter gaan....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef The_Groove het volgende:
Ah het haten op Cuenca is weer begonnen.
LitmanenAFCA je moet je schamen voor je naam. Zo'n fantastische voetballer en dan toch zo'n schijtajacied zijn.
Jammer dat het seizoen dan voorbij is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cuenca gaat vanzelf wel beter spelen als hij meer wedstrijdritme heeft. Komt wel goed. Alles beter als Jody en Derkie.
Dat jij nooit moe wordt van jezelf zeg, goede grutjes.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verzaken
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.
[..]
Nee dat is hij niet. Ik heb Boerrigter op rechts meer dingen goed zien doen dan Cuenca en dat is zijn positie zelfs niet.
[..]
[..]
Nee hoor. Hij heeft al wat meegedaan, dus duurt nog 2 á 3 wedstrijden ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het seizoen dan voorbij is.
Jij bent echt achterlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef MrStock het volgende:
[..]
Noem je hem een Ajacied ja? Ik vind zijn gedrag meer richting een PSV-supporter gaan....
Een PSV'er die mij achterlijk noemt, who caresquote:
Hij heeft wel een punt.quote:
Goed resultaat ook, alles weer in eigen hand.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
Even tussendoor, Feyenoord - PSV is wel een heerlijke wedstrijd!
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te dankenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed resultaat ook, alles weer in eigen hand.
Nouja, als PSV vanaf nu alles wint en Ajax ook, wordt PSV gewoon kampioenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te danken
Als je denkt aan al die keren dat je een voorsprong heb verspeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Word je nu geen kampioen dan heb je het helemaal enkel en alleen aan jezelf te danken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |