SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukokiOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.quote:
O, ik bedoel tussen Feyenoord en PSV.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.
We zijn kilometers van waar we horen te zijn maar in ieder geval wordt er de goede richting op gelopen. Echter, omdat iets beter is dan wat het vroeger was, wil nog niet zeggen dat we daar ook tevreden mee moeten zijn. Je kan te veel verwachten maar zeker ook te weinig. En zeker aan dat laatste heb ik een grondige hekel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geloof jij in de wederopstanding van Ajax? Nee, dan stfu. We zijn gewoon goed bezig, maar het heeft allemaal tijd nodig.
[..]
Dat we niet na anderhalf jaar FdB moeten denken dat we er al zijn. De revolutie van Cruijff heeft tijd nodig en een groot deel van de Ajacieden vergeet "voor het gemak" waar we vandaan komen (wat ik uitleg met de lange ballen op suarez/pantelic).
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
O, ik bedoel tussen Feyenoord en PSV.
mag het gvd hopen tegen die kutclub.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Ado zou winst er in moeten zitten.
Dat is wel weer heel negatief.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag punten verspelen = later Ajax.
Je hebt van die mensen die altijd maar van het meest negatieve scenario uit gaan, omdat ze bang zijn teleurgesteld te worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel negatief.
Dat zal wel in je persoonlijkheid zitten.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die altijd maar van het meest negatieve scenario uit gaan, omdat ze bang zijn teleurgesteld te worden.
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag punten verspelen = later Ajax.
Dit is wel beter, Poulsen heb je toch niet nodig thuis tegen ADO.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat Lasse daar ook startte.
en dat allemaal ten koste van de ontwikkeling van boerrigterquote:Op zondag 24 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nou weer aanmodderen met die Spanjool
Volgens mij staat hij op links?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat allemaal ten koste van de ontwikkeling van boerrigter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |