quote:Op zondag 24 februari 2013 00:51 schreef kissaa het volgende:
Welkom in het kinderfototopic waar iedereen foto's van zijn kinderen kan spammen.
HelpGaat het ok?
Dan zou ik eerst maar eens vragen wat die ouders er van vinden als jij foto's van hun kinderen online zet.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]en wat als je geen eigen kinderen hebt maar wel die van familie/buren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Mag je mij het verschil uitleggen tussen je foto's in alle openheid op je facebook pagina plaatsen of op een openbaar forum. In de basis is er geen verschil want uiteindelijk stel je het ook naar buiten toen open.(even los van die welbekende argumentatie over dat alleen je 'vrienden'de foto's kunnen zien als het facebook betreft daar iemand de foto's dan alsnog openbaar kan maken.)quote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst maar eens vragen wat die ouders er van vinden als jij foto's van hun kinderen online zet.
Persoonlijk zou ik behoorlijk pissed off zijn.
Vwb het eerste deel van je vraag is dat gewoon "participatie" in dit topic.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef trui het volgende:
iwanius, maar waar om wil jij foto's van andermans kinderen tonen hier? het lijkt me niet zo nodig. en ik vind het verschil tussen facebook en fok wel heel groot. ik vertrouw mijn vrienden daar er wel in dat ze mijn foto's niet zomaar herplaatsen ergens. waarom zouden ze?
misschien kun je -als je zonodig foto's van andermans kinderen wilt tonen- beter je ei kwijt in het FOTO-subforum, Iwanius. hier gaat 't om ouders, die hun ervaringen m.b.t. ouderschap met elkaar delen. daar horen soms ook wat foto's van hun kinderen bij. ik zie niet zo goed wat foto's van jouw buurkinderen daarin bijdragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vwb het eerste deel van je vraag is dat gewoon "participatie" in dit topic.
Ten tweede is het menselijk doen en laten (ook al zijn het je vrienden of familie) soms onbegrijpelijk en doen mensen soms dingen die je niet van ze had verwacht.
Laten we deze discussie naar FB of de SC verplaatsen Iwanius. Dit topic is voor foto's van je éigen kinderen. Als je die niet hebt kan je dus niet participeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vwb het eerste deel van je vraag is dat gewoon "participatie" in dit topic.
Ten tweede is het menselijk doen en laten (ook al zijn het je vrienden of familie) soms onbegrijpelijk en doen mensen soms dingen die je niet van ze had verwacht.
Oh wow, wat een super mooie foto's. Die ogen en wimpers van je oudste en die foto van de tweelingmeisjes die elkaar aankijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:49 schreef Kyara het volgende:
Hier nog een paar foto's van mijn drietal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha! Die Luuk links- en rechtsboven! Leuk gedaan die compilatie. En die knuffel van zijn grote zusquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef kaatjejannie het volgende:
kyara
Ik ben normaal niet zo van dezelfde shirts bij de kinderen, maar ze hebben toevallig beide dit shirt. Sofie vindt het geweldig als Luuk hetzelfde shirt aan heeft.
[ afbeelding ]
Dit is een mooi gezicht. Ben trouwens wel benieuwt hoe baby's met elkaar dan communiceren?quote:
Voor jou danquote:
Mijn buurtweeling is 8 maanden en die babbelen echt samen in bed.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit is een mooi gezicht. Ben trouwens wel benieuwt hoe baby's met elkaar dan communiceren?
Puur en alleen elkaar aankijken en n.a.v de reacties op het gezicht reageren?
Niet alleen fraai geschoten ook de kleuren komen geweldig tot zijn recht in de reflectie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben pasgeleden foto's laten maken van onze dame!
Oh, ik dacht dat het uit jullie hand afkomstig was.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Een goede cameraDe onbewerkte files zijn net zo qua kleur. Maar we hebben de foto's ook niet zelf gemaakt hoor!
Wat een fotomodelletje zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Zoë23 het volgende:
marjolijntjeFaye
KJ
Wat lief zo samen
PE
Had al een tijdje geen foto van dr gezien, wat is ze groot!
[ afbeelding ]
vanmorgen op het strand
Leuk met die spiegel! En wat een mooie donkere ogen! En dat voetje op die laatste fotoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben pasgeleden foto's laten maken van onze dame!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wat lijken ze veel op elkaar zeg, vooral en profile! Ze zijn wel lief met elkaar hequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat zijnd e foto's mooi geworden marjolijntje!
Luuk mocht vanmiddag bij Sofie in bed liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een knap meisje, en die lange pluk haarquote:
Mooie foto, en wat is ze al groot! Mooi meisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Zoë23 het volgende:
marjolijntjeFaye
KJ
Wat lief zo samen
PE
Had al een tijdje geen foto van dr gezien, wat is ze groot!
[ afbeelding ]
vanmorgen op het strand
Cool kapsel heeft je oudstequote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik lurk voornamelijk hier en post af en toe een foto maar jeetje wat zijn sommige dames en heren toch gegroeid zeg. Echt plaatjes om te zien
Levi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Levi en Kai
[ afbeelding ]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ben op slag verliefd op Silvijn
. Prachtige ogen ook!
Ik heb net een heel lief meisje voor hem afgebakken!quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!
Deal. Als hij over 30 jaar nog single is, zoek ik je op!quote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb net een heel lief meisje voor hem afgebakken!
Wát een lekker ventje zeg! En idd prachtige ogen
Hahaha jij bent streng zeg!! 30 jaar!quote:Op maandag 22 april 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deal. Als hij over 30 jaar nog single is, zoek ik je op!
Hehehe, ja maar ik heb alleen maar jongens in de aanbiedingquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!
Hahaha, nou dan houd ik het in gedachten voor als die van ons later van de herenliefde blijken te zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hehehe, ja maar ik heb alleen maar jongens in de aanbieding. (Maar who knows
). En ik zie dat Danic hem al weggekaapt heeft!
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan houd ik het in gedachten voor als die van ons later van de herenliefde blijken te zijn![]()
Dat shirt!quote:
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat shirt!Is dat nu te krijgen bij de HEMA? En is het een dik wintershirt, of valt het mee? Ikwilhet!
Maar het jongetje erin is nog leuker hoor!
Aah superlief, maar betwijfel of mijn fatso als wij in NL zijn daar nog in gaat passen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.
Tnx. Wat een muppekes toch zeg...quote:
Wat dit een glutenfoutje? Of toch echt een peuterbuikje?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:44 schreef mignonne het volgende:
eentje op herhaling dan Moonah
Bla je meisje!! omg wat wordt ze groot! mooie dame <3
En alle andere kindjes ookik kijk echt te weinig hier merk ik.
FR, de jongste krijgt een bolle buik als we een glutenfoutje maken, maar in zn algemeenheid krijgt ze wel wat meer vetjes en ze groeit eindelijk ook weer!
Mooie dochter!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mijn grote dame maar weer een showen
[ afbeelding ]
nog 4 wekwn en dan wordt ze 4quote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Kleurdoos! De ondeugd straalt er vanaf
Mooie meid Vicky, maar ik zou er zeker geen peuter uithalen![]()
ze is ook wel veel wijzer... maar ze is toch echt nog 3quote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Ik had haar ook ouder geschat dan 4 eigenlijk
Ik ook! Dacht een meiske van 6quote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Ik had haar ook ouder geschat dan 4 eigenlijk
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron zeggen dat ze soms echt niet leuk is.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
wat wordt ze groot Vicky, ik vind dr leuk![]()
Luuk gaat steeds meer op z'n grote zus lijken
[ afbeelding ]
Sofie toen ze iets jonger was dan Luuk nu is:
[ afbeelding ]
Sofie nu (tekst erbij: even pelen, danne bedje toe mama.. Oke??)
[ afbeelding ]
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van Uncle Vester van de Adams Family op.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
wat wordt ze groot Vicky, ik vind dr leuk![]()
Sofie toen ze iets jonger was dan Luuk nu is:
En dat wil je graag met ons delen? Ik begrijp de toegevoegde waarde niet zo, behalve dat het nu niet echt aardig is tov de moeder van dit kind.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van
Jeetje, is dat Tessquote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef Vicky het volgende:
Waar is mijn peuter gebleven?
[ afbeelding ]
En bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van Uncle Vester van de Adams Family op.
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dat wil je graag met ons delen? Ik begrijp de toegevoegde waarde niet zo, behalve dat het nu niet echt aardig is tov de moeder van dit kind.
Whut? Wat een random kutopmerking.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van Uncle Vester van de Adams Family op.
En dat past dan wel weer bij Iwanius, ik zie em niets anders dan dat doen hier in OUD eigenlijk. En reageren op reacties doet ie niet.quote:
Ah, kei liefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
Ooh wat zijn ze leuk KJ! Ze lijken echt op elkaar. Wat is Luuk een lekkere blijerd en wat een mooie haren heeft Sofie
ik zag dat Spees had gereageerd en hoopte ook op S. foto's maar helaas...
Iwanus
ja he...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jeetje, is dat Tesswat is ze groooot!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
Oooh geweldige foto's
ik heb echt een zwak voor S
Hier en hier. Echt super handig, scheelt me heel veel was en omkledenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Tinuviel het volgende:
Geweldige foto's weer. Allemaal knappe, lieve kindjes, die hier langskomen.
Spees waar heb je die sjaals vandaan, die zijn leuk!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef danic het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik Rosalie heb uitgehuwelijkt aan S. Wat een heerlijk bekkie heeft hij toch![]()
Dat vind ik ook, echt een jongens- en meisjesvariant van dezelfde baby!quote:En Luuk en Sofieik vind dat ze altijd al veel op elkaar leken.
Jammer, ik heb er ook nog 2 in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef danic het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik Rosalie heb uitgehuwelijkt aan S. Wat een heerlijk bekkie heeft hij toch
Oh, die wil ik wel voor mijn jochiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er ook nog 2 in de aanbieding
Haha! Nou bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef mootie het volgende:
Silvijn is mijn favoriete baby. (ja, dat klinkt best achterlijk)
Ik zou hem nog herkennen ook als ik jullie in de stad tegenkwam. Hij heeft zo'n 'eigen' koppie.
De kans is al kleiner, we zijn verhuisd. Wees gerust.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Nou bedankt.. Ik hoor het wel als je ons tegen het lijf loopt!
ik vind ze zoooo leuk!! De dames hebben al een heel ondeugend koppiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:13 schreef Kyara het volgende:
Hier nog even mijn grut:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat een koppiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:53 schreef Vicky het volgende:
Thnx!!
[ afbeelding ]
TV kijken is een hele serieuze zaak..
[..]
ik vind ze zoooo leuk!! De dames hebben al een heel ondeugend koppie
En je grote kleine knul.. wat een lekker ventje!
[knip]quote:
Haha, wat zeg je dat mooi! <3quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Ireth het volgende:
Ow Spring! Die wegrennend op dat paadje!Dies mooi!! Zo onschuldig, nog zo kwetsbaar, nog zo vol vertrouwen de wereld inrennend... gewoon mooi!
Hoi knappe snoezepoes!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Sonnetje, wat een blij mupke is jouw dochter, en je zoon echt coolDat springkussen lijkt me super tof
![]()
Lamb, die 2e foto met dat mintgroen, en dat speldje, dat staat haar echt mooi! Ze kijkt ook helemaal gelukzalig naar haar speelgoed![]()
En Lijnloos, wat een lange haren! Zo leuk, foto's van meisjes in zomerjurkjes
Heb ook nog een -beetje grote- Silvijn spamwant net bezig geweest met foto's uitzoeken etc.
![]()
[ afbeelding ]
Met deze ben ik om een extra reden blij want... Hij eet! Dat is echt een gevecht geweest en ineens, sinds 2 dagen eet hij alsof hij nooit anders heeft gedaan en wordt zelfs boos als het hem te langzaam gaat. Raar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje bezeten blik, maar wel
[ afbeelding ]
Dit inderdaad! Heel wat anders dan de piekharen van mijn oudste. Snif.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Jouw beauty, BJ, met die prachtige bos blonde krullenik ben zoo jaloers!
Dan zal ik maar niet mijn 2010 kind posten dan lijkt ze weer enorm groot.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wordt altijd heel blij van die 2009 meiden foto'sOmdat ze zo leuk zijn.. maar ook omdat mijn 2010-er dan weer ietsjes kleiner lijkt
Nog gefeliciteerd met je meisje!quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Poppedein het volgende:
En heel stiekem nog even een extravoor 2013 Silvijn, want wat een ongelooflijk charismatisch koppie, dat wordt eenkind met een hoop humor!
Huh?!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een reeks opkomen van 2009-kiddies
Laat ik de mijne ook even zien. Sinds kort zonder lange lokken (en hij lijkt zo groot!)
Wow wat een knappe en stoere jongen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een reeks opkomen van 2009-kiddies
Laat ik de mijne ook even zien. Sinds kort zonder lange lokken (en hij lijkt zo groot!)
foto van een knappe vent*
Die hebben ze beidenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh?!
JIj hebt toch gewoon B uit 2006 en een baby????
Wat een lekker boefie! Je kunt hem zo een rockabillykuif geven!
Ik heb ze vandaag gemeten: 1m14 en 1m04 zijn ze!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig! Groof! Je dochter? wasdiealzogrootja?
Net als de jongens van Rocka. Bizar zeg, zo groot. En leuk die haren. Mijn middelste heeft ook zo een coupe.
ja maar hey, het is ineens een meisje! niks kleuter ofzo, een meisje. zo groot-groot. mooi!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag gemeten: 1m14 en 1m04 zijn ze!
denk dat Evie dat ook makkelijk haaltquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, je duoSuper om ze na zo'n lange tijd weer te zien, lijken ze helemaal snel gegroeid! Die 1.04 meter meen je niet echt toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Tnx groofs. Die van jou zijn ook flink de lucht in gegaan! Je kleintje is geen kleintje meer
Nog 1 van een tijdje terug waar de mijnessen lang haar hadden:
[ afbeelding ]
Aaaah!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:23 schreef bodpa09 het volgende:
Oke, oke, mijn oudste is van 2008, maar dat mag de pret niet drukken. Jongste is bijna een.![]()
Oh, dat is leuk!! Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:39 schreef bodpa09 het volgende:
Ja! Dat is hem! Ik ben foto's aan t verzamelen van hem in Thies' kleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |