Hoi knappe snoezepoes!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Sonnetje, wat een blij mupke is jouw dochter, en je zoon echt coolDat springkussen lijkt me super tof
![]()
Lamb, die 2e foto met dat mintgroen, en dat speldje, dat staat haar echt mooi! Ze kijkt ook helemaal gelukzalig naar haar speelgoed![]()
En Lijnloos, wat een lange haren! Zo leuk, foto's van meisjes in zomerjurkjes
Heb ook nog een -beetje grote- Silvijn spamwant net bezig geweest met foto's uitzoeken etc.
![]()
[ afbeelding ]
Met deze ben ik om een extra reden blij want... Hij eet! Dat is echt een gevecht geweest en ineens, sinds 2 dagen eet hij alsof hij nooit anders heeft gedaan en wordt zelfs boos als het hem te langzaam gaat. Raar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje bezeten blik, maar wel
[ afbeelding ]
Dit inderdaad! Heel wat anders dan de piekharen van mijn oudste. Snif.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Jouw beauty, BJ, met die prachtige bos blonde krullenik ben zoo jaloers!
Dan zal ik maar niet mijn 2010 kind posten dan lijkt ze weer enorm groot.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wordt altijd heel blij van die 2009 meiden foto'sOmdat ze zo leuk zijn.. maar ook omdat mijn 2010-er dan weer ietsjes kleiner lijkt
Nog gefeliciteerd met je meisje!quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Poppedein het volgende:
En heel stiekem nog even een extravoor 2013 Silvijn, want wat een ongelooflijk charismatisch koppie, dat wordt eenkind met een hoop humor!
Huh?!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een reeks opkomen van 2009-kiddies
Laat ik de mijne ook even zien. Sinds kort zonder lange lokken (en hij lijkt zo groot!)
Wow wat een knappe en stoere jongen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een reeks opkomen van 2009-kiddies
Laat ik de mijne ook even zien. Sinds kort zonder lange lokken (en hij lijkt zo groot!)
foto van een knappe vent*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |