Hoi knappe snoezepoes!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Sonnetje, wat een blij mupke is jouw dochter, en je zoon echt coolDat springkussen lijkt me super tof
![]()
Lamb, die 2e foto met dat mintgroen, en dat speldje, dat staat haar echt mooi! Ze kijkt ook helemaal gelukzalig naar haar speelgoed![]()
En Lijnloos, wat een lange haren! Zo leuk, foto's van meisjes in zomerjurkjes
Heb ook nog een -beetje grote- Silvijn spamwant net bezig geweest met foto's uitzoeken etc.
![]()
[ afbeelding ]
Met deze ben ik om een extra reden blij want... Hij eet! Dat is echt een gevecht geweest en ineens, sinds 2 dagen eet hij alsof hij nooit anders heeft gedaan en wordt zelfs boos als het hem te langzaam gaat. Raar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje bezeten blik, maar wel
[ afbeelding ]
Dit inderdaad! Heel wat anders dan de piekharen van mijn oudste. Snif.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Jouw beauty, BJ, met die prachtige bos blonde krullenik ben zoo jaloers!
Dan zal ik maar niet mijn 2010 kind posten dan lijkt ze weer enorm groot.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wordt altijd heel blij van die 2009 meiden foto'sOmdat ze zo leuk zijn.. maar ook omdat mijn 2010-er dan weer ietsjes kleiner lijkt
Nog gefeliciteerd met je meisje!quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Poppedein het volgende:
En heel stiekem nog even een extravoor 2013 Silvijn, want wat een ongelooflijk charismatisch koppie, dat wordt eenkind met een hoop humor!
Huh?!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een reeks opkomen van 2009-kiddies
Laat ik de mijne ook even zien. Sinds kort zonder lange lokken (en hij lijkt zo groot!)
Wow wat een knappe en stoere jongen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een reeks opkomen van 2009-kiddies
Laat ik de mijne ook even zien. Sinds kort zonder lange lokken (en hij lijkt zo groot!)
foto van een knappe vent*
Die hebben ze beidenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh?!
JIj hebt toch gewoon B uit 2006 en een baby????
Wat een lekker boefie! Je kunt hem zo een rockabillykuif geven!
Ik heb ze vandaag gemeten: 1m14 en 1m04 zijn ze!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig! Groof! Je dochter? wasdiealzogrootja?
Net als de jongens van Rocka. Bizar zeg, zo groot. En leuk die haren. Mijn middelste heeft ook zo een coupe.
ja maar hey, het is ineens een meisje! niks kleuter ofzo, een meisje. zo groot-groot. mooi!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag gemeten: 1m14 en 1m04 zijn ze!
denk dat Evie dat ook makkelijk haaltquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, je duoSuper om ze na zo'n lange tijd weer te zien, lijken ze helemaal snel gegroeid! Die 1.04 meter meen je niet echt toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Tnx groofs. Die van jou zijn ook flink de lucht in gegaan! Je kleintje is geen kleintje meer
Nog 1 van een tijdje terug waar de mijnessen lang haar hadden:
[ afbeelding ]
Aaaah!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:23 schreef bodpa09 het volgende:
Oke, oke, mijn oudste is van 2008, maar dat mag de pret niet drukken. Jongste is bijna een.![]()
Oh, dat is leuk!! Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:39 schreef bodpa09 het volgende:
Ja! Dat is hem! Ik ben foto's aan t verzamelen van hem in Thies' kleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |